Lovise78 Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Kan noen forklare meg hvorfor så mange gutter går med capsen på hodet, der den så vidt er borti håret og ikke "sitter fast" på hodet, slik den er ment å skulle være? Ett vindpust og capsen er bort, liksom? Hva er greia? Ser stadig flere gutter som går med capsene slik. Både i barneskolealder og ungdomsskolealder. Det ser ut som om capsen er ett nummer for liten og hodet alt for langt. Litt sånn Beavis & Butthead-aktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Er nok bare en ny idiotisk trend. Anonymkode: 1cea3...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Har du bilde? Anonymkode: 24b37...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tebrok Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Det er mulig det finnes en trend jeg ikke har fått med meg, men i mitt eget tilfelle så går jeg av og til slik du beskriver når det er varmt og det blir for klamt med capsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 19. september Forfatter #5 Del Skrevet 19. september (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har du bilde? Anonymkode: 24b37...513 Noe lignende som dette. Endret 19. september av Lovise78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Det er da bare en trend. Det finnes ikke "hvorfor"-svar på slikt. Det burde du vite. Anonymkode: 7105f...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 19. september Forfatter #7 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er da bare en trend. Det finnes ikke "hvorfor"-svar på slikt. Det burde du vite. Anonymkode: 7105f...bbd Så klart finnes det svar på slikt. Hvis det er en trend, så må den jo komme fra et sted. Jeg lurte på om noen visste hvorfor. Om det f.eks. er kjendiser som går sånn eller om det er populært på TikTok (noe jeg ikke har). Jeg er alltid interessert i å vite hvorfor slike ting oppstår som trender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Skjønner ikke hvorfor folk med hår i det hele tatt går med caps. Bedre å bruke solbriller hvis det er for å skjermes seg fra sola. Jeg er skallet og trives best med å skjule det under en caps. Jeg ser yngre ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diry72 Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september Kanskje man bruker caps og solbriller for å unngå å få sol i øynene. Briller alene skjermer ikke øynene fra sola, og så er det forskjell på hvor lysømfintlige vi er. Jeg har svært lite hår på toppen, så føler en caps gjør meg kjekkere enn uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 27. september Forfatter #10 Del Skrevet 27. september DelvisPresley skrev (På 19.9.2024 den 23.09): Skjønner ikke hvorfor folk med hår i det hele tatt går med caps. Bedre å bruke solbriller hvis det er for å skjermes seg fra sola. Jeg er skallet og trives best med å skjule det under en caps. Jeg ser yngre ut da. Diry72 skrev (På 19.9.2024 den 23.20): Kanskje man bruker caps og solbriller for å unngå å få sol i øynene. Briller alene skjermer ikke øynene fra sola, og så er det forskjell på hvor lysømfintlige vi er. Jeg har svært lite hår på toppen, så føler en caps gjør meg kjekkere enn uten. Ja, men det er da ikke HVORFOR det brukes caps, men hvorfor den brukes på en måte der den ikke trekkes ned på hodet, men bare så vidt er lagt på hodet jeg lurer på. Det ser jo urteit ut?! Som om man hadde en hodeskalle som er 1/3 høyere ut enn den egentlig er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september Mange kjøper ikke rett type caps som passer til hodeformen, de kjøper den de synes ser kul ut. https://ballerheadwear.com/different-types-of-caps-a-visual-guide/ Mange typer capser, de som er inn nå for tiden er baseball capsen, men passer ikke så bra for store hoder Dad capsn er bedre til de fleste. Anonymkode: 0c0a4...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå