Gå til innhold

Hvilke ting kommer folk til å gjøre narr av oss i 2024 for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menneskeheten utvikler seg hele tia, og alle tider tror noe som er rart.

1400? De trodde at jorda var sentrum i universet.

1700? De trodde at vesten var jordens navle.

1900? De trodde at det ikke kunne bli krig.

2000? De trodde det var kult å røyke inne.

2010? De trodde det bare fantes 2 kjønn.

 

Hvilke undeligheter kommer de til å gjøre narr av oss i 2024 for?

Anonymkode: de0e5...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At noen fortsatt trodde at en maskin aldri kunne bli mer intelligent enn et menneske.

Selvbedraget om at vår lille hjerne på 1.5 kg er helt unik og ar ingen ting kan bli smartere enn den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk i 2024 fortsatt synes det er greit å pøse ut unger når jorda og naturen går til helvete. 

Anonymkode: ae332...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

At folk i 2024 fortsatt synes det er greit å pøse ut unger når jorda og naturen går til helvete. 

Anonymkode: ae332...ba8

Folk får altfor lite unger!

Anonymkode: bf974...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi ikke gjorde mer for å bremse utslippene av CO2 i atmosfæren. At vi ikke tok klimaendringene på større alvor.

Anonymkode: 78c25...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det var mulig for noen å stemme Trump. Og hvor naive folk er. og at mesteparten av den miljøvennlige politikken fortsatt bare er symbolpolitikk, mens man totalt overser elefanten(e) i rommet. Og at det fortsatt bare er to kjønn, rent fysisk, resten er mentalt, og er en helt annen sak. Og jeg er ikke heterofil.
 

Og at vi yngre tillot boomerne all luksusen. Generasjonen som fikk alt. Mens vi må jobbe lengre, slite mer, og antagelig aldri oppnå det samme økonomisk. Ja, dette ler vi neppe av, men gråter over…
 

 

Anonymkode: 53367...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi trodde vi ville spare masse plast med hengslet kork på melkekartongen (med resultat i masse søl i kjøleskapene).

I 2000 og nedover var vi så smarte at vi droppa hele plastkorken på melka og la den derfor aldri ned om den var åpen. Rart vi ikke heller bare fikk tilbake varianten uten kork når målet er å spare miljøet for plast.

Anonymkode: 43e80...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kjønn ja..ødelegger kjønnet sitt og blir ufruktbar. Like greit at ikke alle formerer seg.

Anonymkode: e7646...c6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det tror jeg er mye..

Som noen over her skriver - at folk fortsetter å få barn (jeg er barnløs)

At vi er blitt så opphengt i SOME og ikke ser at dette kommer til å fucke så mye med huene til folk at vi blir ødelagt (jeg har ikke SOME)

At vi aldri ble fornøyd og at alle hjemmesider osv må oppdateres og forandres hele tiden (man kan ikke finne opp hjulet på nytt og dont fix it if it aint broken)

At vi ikke skjønte at det ødela barna ved at de aldri lærte seg å skrive med papir og blyant, men alt skal gå på cromebook og at den mengde stimuli barn får i dag gjør at når de blir 30-40 år om 20-30 år så kommer de psykiske lidelse-tallene til å se helt anderledes ut enn nå.. Vi ser bare begynnelsen nå.

At vi ikke skjønte at vi overdigitaliserte verden og at alt kan ikke og burde ikke ha blitt så digitalisert.

At man ikke brukte mennesker til det vi er laget for - vi er jo laget for å jobbe fysisk, fange vår egen mat osv, ikke sitte å stirre inn i en maskin 24/7

At vi tillot at alt skulle gå på apper ved å begynne å bruke dem (jeg bruker ikke apper - har fremdeles den gode gamle kodebrikka fra DNB)

At vi glemte at mennesker er avhengige av mennesker for nå er folk for egosentriske og bare meg meg meg

Ja osv osv... Det er så mye..

Anonymkode: 67038...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 22.41):

2010? De trodde det bare fantes 2 kjønn

Hæ? Alle vet jo at det fortsatt er bare to kjønn. Hvem trodde noe annet i 2010?

Anonymkode: a2f12...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zombiene som ikke kan gå langs et fortau - eller gjøre andre ting - uten å måtte glane på smarttelefonen tror jeg ville ha vært et typisk innslag i en komiserie om 2020-årene.

- Brian smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

Anonymkode: 79329...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...