AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Menneskeheten utvikler seg hele tia, og alle tider tror noe som er rart. 1400? De trodde at jorda var sentrum i universet. 1700? De trodde at vesten var jordens navle. 1900? De trodde at det ikke kunne bli krig. 2000? De trodde det var kult å røyke inne. 2010? De trodde det bare fantes 2 kjønn. Hvilke undeligheter kommer de til å gjøre narr av oss i 2024 for? Anonymkode: de0e5...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september At noen fortsatt trodde at en maskin aldri kunne bli mer intelligent enn et menneske. Selvbedraget om at vår lille hjerne på 1.5 kg er helt unik og ar ingen ting kan bli smartere enn den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september At folk i 2024 fortsatt synes det er greit å pøse ut unger når jorda og naturen går til helvete. Anonymkode: ae332...ba8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Hvor dumme vi lot den politiske venstresiden i vesten bli. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): At folk i 2024 fortsatt synes det er greit å pøse ut unger når jorda og naturen går til helvete. Anonymkode: ae332...ba8 Folk får altfor lite unger! Anonymkode: bf974...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september At vi ikke gjorde mer for å bremse utslippene av CO2 i atmosfæren. At vi ikke tok klimaendringene på større alvor. Anonymkode: 78c25...4e7 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september At det var mulig for noen å stemme Trump. Og hvor naive folk er. og at mesteparten av den miljøvennlige politikken fortsatt bare er symbolpolitikk, mens man totalt overser elefanten(e) i rommet. Og at det fortsatt bare er to kjønn, rent fysisk, resten er mentalt, og er en helt annen sak. Og jeg er ikke heterofil. Og at vi yngre tillot boomerne all luksusen. Generasjonen som fikk alt. Mens vi må jobbe lengre, slite mer, og antagelig aldri oppnå det samme økonomisk. Ja, dette ler vi neppe av, men gråter over… Anonymkode: 53367...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september At vi trodde vi ville spare masse plast med hengslet kork på melkekartongen (med resultat i masse søl i kjøleskapene). I 2000 og nedover var vi så smarte at vi droppa hele plastkorken på melka og la den derfor aldri ned om den var åpen. Rart vi ikke heller bare fikk tilbake varianten uten kork når målet er å spare miljøet for plast. Anonymkode: 43e80...26d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september 2 kjønn ja..ødelegger kjønnet sitt og blir ufruktbar. Like greit at ikke alle formerer seg. Anonymkode: e7646...c6e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #10 Del Skrevet 20. september Å det tror jeg er mye.. Som noen over her skriver - at folk fortsetter å få barn (jeg er barnløs) At vi er blitt så opphengt i SOME og ikke ser at dette kommer til å fucke så mye med huene til folk at vi blir ødelagt (jeg har ikke SOME) At vi aldri ble fornøyd og at alle hjemmesider osv må oppdateres og forandres hele tiden (man kan ikke finne opp hjulet på nytt og dont fix it if it aint broken) At vi ikke skjønte at det ødela barna ved at de aldri lærte seg å skrive med papir og blyant, men alt skal gå på cromebook og at den mengde stimuli barn får i dag gjør at når de blir 30-40 år om 20-30 år så kommer de psykiske lidelse-tallene til å se helt anderledes ut enn nå.. Vi ser bare begynnelsen nå. At vi ikke skjønte at vi overdigitaliserte verden og at alt kan ikke og burde ikke ha blitt så digitalisert. At man ikke brukte mennesker til det vi er laget for - vi er jo laget for å jobbe fysisk, fange vår egen mat osv, ikke sitte å stirre inn i en maskin 24/7 At vi tillot at alt skulle gå på apper ved å begynne å bruke dem (jeg bruker ikke apper - har fremdeles den gode gamle kodebrikka fra DNB) At vi glemte at mennesker er avhengige av mennesker for nå er folk for egosentriske og bare meg meg meg Ja osv osv... Det er så mye.. Anonymkode: 67038...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 22.41): 2010? De trodde det bare fantes 2 kjønn Hæ? Alle vet jo at det fortsatt er bare to kjønn. Hvem trodde noe annet i 2010? Anonymkode: a2f12...c1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september Zombiene som ikke kan gå langs et fortau - eller gjøre andre ting - uten å måtte glane på smarttelefonen tror jeg ville ha vært et typisk innslag i en komiserie om 2020-årene. - Brian Anonymkode: 79329...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september At vi ikke sluttet med å brenne olje og gass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #14 Del Skrevet 20. september Fordommer mot muslimer. Anonymkode: f6a45...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #15 Del Skrevet 20. september Jeg tipper de kommer til å le godt av narkotika-politikken vår. Anonymkode: 0c6b3...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 20. september #16 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 22.41): Menneskeheten utvikler seg hele tia, og alle tider tror noe som er rart. 1400? De trodde at jorda var sentrum i universet. 1700? De trodde at vesten var jordens navle. 1900? De trodde at det ikke kunne bli krig. 2000? De trodde det var kult å røyke inne. 2010? De trodde det bare fantes 2 kjønn. Hvilke undeligheter kommer de til å gjøre narr av oss i 2024 for? Anonymkode: de0e5...e33 Det finnes bare 2 kjønn. Noe annet er noe forbanna nymotens tullete påfunn. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #17 Del Skrevet 20. september Adrenalina1 skrev (2 minutter siden): Det finnes bare 2 kjønn. Noe annet er noe forbanna nymotens tullete påfunn. Her viser du hvor lite belest og bereist du er. Det tredje kjønn er noe som har vært helt vanlig i store deler av Asia i veldig lang tid. Sikkert andre steder også. Les for eksempel her: Sitat Hijras are officially recognised as a third gender throughout countries in the Indian subcontinent, being considered neither completely male nor female. Hijras' identity originates in ancient Hinduism and evolved during the Delhi Sultanate (1206–1526) and Mughal Empire (1526–1707). Jeg vet at både Thailand og Indonesia også har hatt og har "det tredje kjønn" som en del av sin kultur - og dette går langt tilbake og er på ingen måte et nymotens påfunn. Anonymkode: 78c25...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #18 Del Skrevet 20. september At vi trodde multikultur var en god ide og at vi var så naive med tanke på en viss totalitær religion, men siden demografien forandrer seg i et voldsomt tempo så kan det være at menneskene i fremtiden ser på dette som noe positivt. Anonymkode: ded8e...98a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #19 Del Skrevet 20. september At vi var så naive i forhold til AI. At vi rævkjørte miljøet. Måten vi behandlet dyr på, at vi fortsatt spiste kjøtt. Jeg er ingen vegetarianer eller stor miljøforkjemper, men jeg tror det er dette fremtiden kommer til å tenke var både dumt og barbarisk når de ser tilbake på oss. Anonymkode: 46369...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #20 Del Skrevet 20. september At vi ga Märtha og Durek all den oppmerksomheten de fikk.... Anonymkode: f7277...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå