AnonymBruker Skrevet 19. september #21 Del Skrevet 19. september Rosa Gnom skrev (4 timer siden): Selvfølgelig er det lov å ombestemme seg. Det er det alltid,men aldri spørr noen om Netflix & chill hvis du ikke har tenkt til å ligge med de for ordens skyld. Det er jo det det betyr. Ligge sammen. Det betyr det samme forsåvidt verden rundt. Hvis jeg spørr en amerikansk dame om hun vil være med på Netflix & chill så vet hun akkurat hva jeg mener,men fortsatt lov til å ombestemme seg. Jeg hadde forventet sex hvis noen spurte meg om det. For det er jo det det betyr,men enig med deg. Det er alltid lov til å si nei, ombestemme seg etc. Jeg vet, men jeg sier det for folk som ts kanskje tror at, ånei nå er det en kontrakt, det er det aldri. Å om det er en fysisk kontrakt, brenn den 😅 Å håper ikke noen tror at invitasjon til å se noe på Netflix, når ikke ordvalg er &chill, betyr at inviterer til sex. Er jo mange som kun vil se film, så Netflix i segselv trenger ikke være en kode, det er bare en trend. Anonymkode: 5b1c7...c5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 19. september #22 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet, men jeg sier det for folk som ts kanskje tror at, ånei nå er det en kontrakt, det er det aldri. Å om det er en fysisk kontrakt, brenn den 😅 Å håper ikke noen tror at invitasjon til å se noe på Netflix, når ikke ordvalg er &chill, betyr at inviterer til sex. Er jo mange som kun vil se film, så Netflix i segselv trenger ikke være en kode, det er bare en trend. Anonymkode: 5b1c7...c5f Hvis man bare vil se film så burde man bruke andre ord enn Netflix & Chill.... 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 19. september #23 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror mange har en uskreven regel om tidligst 3. date, sånn hvis begge er seriøse. Var hvertfall sånn før. Greit å bli litt kjent først, og vite at man liker den andre, med mindre ligging er målet da. Anonymkode: e70b5...734 Mulig du og dine venninner fulgte den regelen, men folk gjør mye forskjellig. En fellesnevner finnes ikke. Det er sikkert like mange som har sex på første date som tredje og andre og fjerde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #24 Del Skrevet 19. september Ikke gjør ting andre forventer hvis du ikke selv ønsker. Gjelder selvfølgelig ikke alt i livet, men gjelder ABSOLUTT dette. Det DU vil ha verdi. Anonymkode: 7f8d2...117 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #25 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke gjør ting andre forventer hvis du ikke selv ønsker. Gjelder selvfølgelig ikke alt i livet, men gjelder ABSOLUTT dette. Det DU vil ha verdi. Anonymkode: 7f8d2...117 Det DU vil, har verdi. Skulle det stå. Anonymkode: 7f8d2...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #26 Del Skrevet 19. september Dersom du dater kun for moro skyld,så har sexen mindre tyngde enn dersom du ser etter noe seriøst. Uansett lurt å se ann . Bruk i det minste beskyttelse. Kjønnssykdommer er nemlig ikke stemplet i panna på folk. Og ikke gitt at du blir informert heller... Anonymkode: ec6aa...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #27 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): man blir med hjem for sex etter at man «møtes for en drink»? Ja. 🤠 Anonymkode: d574e...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 19. september #28 Del Skrevet 19. september Jeg er sikkert gamal, men jeg ante faktisk ikke at Netflix & Chill betyr at man inviterer til sex. Søkte det opp nå, og det har visstnok vært en term i snart 10 år ...🙃 Glad jeg ikke har fått noen forespørsler om det da, for jeg hadde garantert sagt ja til en filmkveld med en jeg hadde datet noen ganger hvis jeg likte han. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 19. september #29 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 22.34): Jeg tror mange har en uskreven regel om tidligst 3. date, sånn hvis begge er seriøse. Var hvertfall sånn før. Greit å bli litt kjent først, og vite at man liker den andre, med mindre ligging er målet da. Anonymkode: e70b5...734 Altså.... Det var vel en uskreven regel for 20+ år siden....sånn ca. Ellers det handler om hva man har avklart, snakket om hva man søker etter og ikke. Har man ikke gjort det kan man nesten garantere at mannen håper på sex etter drinker. Avklar forventinger før man avtaler endelig, snakk om hva man søker etter før man avtaler å møtes. Da slipper man å tenke etter man har avtalt, hva forventer den andre, hva tror den andre at dette møtet går ut på. Snakk sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolmøy29 Skrevet 19. september #30 Del Skrevet 19. september Lovise78 skrev (6 minutter siden): Jeg er sikkert gamal, men jeg ante faktisk ikke at Netflix & Chill betyr at man inviterer til sex. Søkte det opp nå, og det har visstnok vært en term i snart 10 år ...🙃 Glad jeg ikke har fått noen forespørsler om det da, for jeg hadde garantert sagt ja til en filmkveld med en jeg hadde datet noen ganger hvis jeg likte han. Du er ikke alene😊. Lærte dette i dag jeg og😃 Så da får jeg heller spørre om hun vil komme over og se på HBO&potetgull😃 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 19. september #31 Del Skrevet 19. september Dolmøy29 skrev (1 minutt siden): Du er ikke alene😊. Lærte dette i dag jeg og😃 Så da får jeg heller spørre om hun vil komme over og se på HBO&potetgull😃 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 20. september #32 Del Skrevet 20. september Så lenge dere ikke tar den drinken hjemme hos en av dere så skal det ikke være forventet. At noen kan håpe er en annen ting. Lurt å være forsiktig med alkohol så du ikke ender opp med å gjøre noe du egentlig ikke har lyst til og kan komme tin å angre på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #33 Del Skrevet 20. september Trolltunge skrev (På 18.9.2024 den 23.43): Det kan være forhåpninger, men aldri ha sex med noen uten at du også ønsker det. Dette. Ærlig talt spiller det ingen rolle hva noen forventer uansett. Det er du som bestemmer. Anonymkode: a610f...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. september #34 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette. Ærlig talt spiller det ingen rolle hva noen forventer uansett. Det er du som bestemmer. Anonymkode: a610f...4c4 Akkurat! Sex skal man bare ha når man selv (og dem andre selvfølgelig) ønsker det begge to. Jeg var heldigvis ung på en tid der menn var inneforstått med at man kunne ende med å vente lenge. Det gjorde de. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 20. september #35 Del Skrevet 20. september Nei men du bestemmer dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå