AnonymBruker Skrevet 20. september #41 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 1.04): Jeg har en Fjällräven Down Lite-jakke som jeg elsker. Kostet 7000 og hadde gladelig brukt like mye penger igjen på å slippe å fryse. Anonymkode: b363f...9bb Peanut skrev (På 19.9.2024 den 10.23): (I 2017 betalte jeg 7000 for en Woolrich vinterjakke. Brukes ennå og har tenkt å ha den i ørten år til). Dette er jo et spørsmål som har tusen svar. Jeg ville helt klart tenkt at akkurat disse valgene er verd pengene, fordi de er tidløse og har god kvalitet. Men hvis det prisnivået ikke er aktuelt så har jeg veldig god erfaring med jakker fra Didrikssons, som man får for 2-3000 kroner på salg. Jeg har hatt en parkas fra Didriksson i mange år, og den er like fin, men i år trenger jeg ny pga vektendring. Da har jeg valgt denne fra Everlane fordi jeg liker det miljøvennlige konseptet med å fylle den med resirkulerte dun fra dyner og soveposer, og mannen kjøpte en derfra i fjor som han er veldig fornøyd med: https://www.everlane.com/products/womens-redown-puffer-jacket-black Anonymkode: a4954...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #42 Del Skrevet 21. september Woolrich jakke (halvlang kåpe fasong med belte i livet) til 10.000,- Kjøpt i går... Første gang i mitt liv jeg bruker så mye på en vinterjakke (eller noe plagg overhodet) men den er superfin og det er kvalitet. Anonymkode: ba209...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #43 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Woolrich jakke (halvlang kåpe fasong med belte i livet) til 10.000,- Kjøpt i går... Første gang i mitt liv jeg bruker så mye på en vinterjakke (eller noe plagg overhodet) men den er superfin og det er kvalitet. Anonymkode: ba209...a5d Glemte linken. Det var denne jakken (parka). Anonymkode: ba209...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #44 Del Skrevet 21. september 6000, fra Max Mara- den er tidløs, varm,&funksjonell ( fargen passer til alle antrekk ) Jeg har hatt den jakken i mange år og har alltid holdt meg vamr, kan holde meg til den prisen da det blir gjenbruk i åresvis i stedet for at en til 1000 lappen falmer bort& ikke holder samme standard. Anonymkode: 060d8...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #45 Del Skrevet 21. september Betalte kr 4100 for Swims Davos på salg i 2018, og kommer til å bruke den mange år til. Er mye ute i vær og vind (vestlending) og har flere jakker jeg rullerer på. Bl.a Didriksons og Rains long puffer. Men Swims'en er favoritten, beskytter godt mot regnet og er utrolig lett. Ikke så begeistret for tunge jakker, slik som min gamle Didriksons. Synes det var en latterlig kommentar av din kollega forøvrig. Anonymkode: 91ec3...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå