AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Jeg merker at jeg er i ferd med å gi opp forholdet, selv om jeg aller helst ikke vil. Det føles som vi snakker ulike språk, og den nære kommunikasjonen uteblir. Vi (jeg) har snakket om dette og hvor viktig det er for meg i et forhold, men det hjelper ikke. Jeg vet det er uvant for han å ha de nære samtalene, han er ganske lukket. Men er det håp der likevel for at han vil øve på dette, eller bør jeg bare gi opp? Har dere noen gode råd? Syns dette er fortvilende.. Jeg spør dere som får opp noe ang dette ved bruk av klarsynthet og intuisjon, og takker på forhånd for hjelpen. Anonymkode: ef3f1...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 21.22): Jeg merker at jeg er i ferd med å gi opp forholdet, selv om jeg aller helst ikke vil. Det føles som vi snakker ulike språk, og den nære kommunikasjonen uteblir. Vi (jeg) har snakket om dette og hvor viktig det er for meg i et forhold, men det hjelper ikke. Jeg vet det er uvant for han å ha de nære samtalene, han er ganske lukket. Men er det håp der likevel for at han vil øve på dette, eller bør jeg bare gi opp? Har dere noen gode råd? Syns dette er fortvilende.. Jeg spør dere som får opp noe ang dette ved bruk av klarsynthet og intuisjon, og takker på forhånd for hjelpen. Anonymkode: ef3f1...3e9 Sender denne opp igjen, i håp om at noen vil hjelpe med lesning/ tarot.🙏🏻 Anonymkode: ef3f1...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 21.22): Jeg merker at jeg er i ferd med å gi opp forholdet, selv om jeg aller helst ikke vil. Det føles som vi snakker ulike språk, og den nære kommunikasjonen uteblir. Vi (jeg) har snakket om dette og hvor viktig det er for meg i et forhold, men det hjelper ikke. Jeg vet det er uvant for han å ha de nære samtalene, han er ganske lukket. Men er det håp der likevel for at han vil øve på dette, eller bør jeg bare gi opp? Har dere noen gode råd? Syns dette er fortvilende.. Jeg spør dere som får opp noe ang dette ved bruk av klarsynthet og intuisjon, og takker på forhånd for hjelpen. Anonymkode: ef3f1...3e9 Kva legg du i begrepet "nære samtalar"? Altså kva betyr dette for deg. Anonymkode: 0b01a...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kva legg du i begrepet "nære samtalar"? Altså kva betyr dette for deg. Anonymkode: 0b01a...4d6 Det kan bety så mangt, man må jo kunne snakke om hva som helst sammen? Jeg mener bl.a at man må kunne snakke om det som oppstår og det man opplever i hverdagen, som både gjør en glad, men også det som gjør en lei seg og frustrert. Begge må kunne dele tanker og følelser, og møte forståelse og en reaksjon hos den andre som gjør at man kjenner seg tatt vare på. De gangene jeg deler et eller annet vanskelig, så svarer han med en kort setning på noen få ord, med et tydelig punktum. Da er vi liksom ferdig med den samtalen. Men jeg sitter igjen og føler meg stengt ute, og det kjennes veldig vondt. Jeg har prøvd å forklare dette noen få ganger, men det virker ikke som har forstår. Jeg tror viljen hans er der, men han forstår virkelig ikke. Det føles vondt og ensomt. Jeg føler også at vi må kunne snakke om dette, for å prøve å lære oss en måte å snakke sammen på som er bra for begge. Men alltid skjer det samme, jeg prøver å ta opp noe jeg vil snakke om, enten om oss eller noe helt annet, og han svarer kort og avsluttende, som ender med at jeg føler på en vegg mellom oss, og at jeg blir skjøvet bort. Er du klarsynt? Får du opp noe ang dette? 😊 Anonymkode: ef3f1...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 9.33): Kva legg du i begrepet "nære samtalar"? Altså kva betyr dette for deg. Anonymkode: 0b01a...4d6 Spurte du fordi du kanskje hadde noe på hjertet? Anonymkode: ef3f1...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå