AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Noen som har pusset opp badet i det siste? Hva kostet det dere? Jeg skal pusse opp badet nå og ser at totalsummen blir ca 500 000kr. Da skal jeg også utvide det så det er inkludert riving og bygging g av ny vegg. Synes jo at det er fryktelig dyrt men det er kanskje det det koster🙈? Anonymkode: 64849...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Kan du ikke gjøre noe selv? Rive og sette opp ny vegg kan du gjøre selv og materialet koster ikke allverden for skjelettet Anonymkode: e495b...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Nei, jeg har hverken kunnskap eller utstyr til å gjøre noe selv. Bor også i 4 etasje uten heis så det å begynne å rive et gammelt bad og bære ned alt boss blir en altfor stor jobb for meg. Anonymkode: 64849...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har hverken kunnskap eller utstyr til å gjøre noe selv. Bor også i 4 etasje uten heis så det å begynne å rive et gammelt bad og bære ned alt boss blir en altfor stor jobb for meg. Anonymkode: 64849...e3f YouTube er nok. Sag, tommestokk og drill. Eller du kan betale for jobben, men da er 500.000 rimelig betaling Anonymkode: e495b...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Den summen stemmer nok, ja. Det er veldig dyrt å pusse opp bad. Har et vennepar som nylig gjorde det, og badet er ikke spesielt stort en gang. Det ble fint, men veldig dyrt. De satte bort alt til fagfolk, gjorde ikke noe selv. Har full forståelse for at du også ønsker det, særlig når du ikke har noen kunnskaper eller erfaring med oppussing. Anonymkode: f0bc6...8a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Vi pusset opp et stort bad (16 kvm) i våres, og ga 650.000. Da valgte vi veldig rimelige fliser som var på kampanjetilbud og rimelig innredning, do, badekar og dusjvegger som også var på tilbud. Hadde ikke hatt sjans til å få gjort det rimeligere (vi kan ikke gjøre noe som helst selv). Anonymkode: f0e26...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Høres ut som en normal og ganske fin pris! Lykke til 😊 Anonymkode: ed91d...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Takker for tilbakemelding og det er betryggende å høre at andre ikke synes prisen er helt hinsides! Anonymkode: 64849...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå