Gå til innhold

Innlogging i forskjellige banker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De flestehar vel konto i flere banker pga fond osv. Har dere samme innlogging i de ulike bankene? Altså at du bruker Nordea id til å ligge inn i f.eks sparebank1, Dnb osv. Eller har du bankID for flere banker?

Anonymkode: 1dbcc...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De flestehar vel konto i flere banker pga fond osv. Har dere samme innlogging i de ulike bankene? Altså at du bruker Nordea id til å ligge inn i f.eks sparebank1, Dnb osv. Eller har du bankID for flere banker?

Anonymkode: 1dbcc...357

Man får vel bare 1 bankid.

Anonymkode: dbe3b...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere bankID, og bruker dem litt om hverandre. Har bankID-appen gjennom sbanken. Bruker ikke den banken mer etter oppkjøpet, men bruker appen til å logge inn hos andre banker. Har også bankID på kodebrikke gjennom dem, og en til fra Bank Norwegian. Bruker en av disse når appen ikke virker, som skjer relativt ofte. 

Anonymkode: 78ef7...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logger inn med en og samme bankid til alt fra bank til NAV, og alt imellom.

Anonymkode: 1e9ba...27f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Bankid, og den brukes til alt, både på jobb og privat. Enkelte dager logger jeg inn og ut av forskjellige steder med samme Bankid minst 50 ganger. 

 

Ps jobber som regnskapsfører 

Anonymkode: 02ff6...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De flestehar vel konto i flere banker pga fond osv. Har dere samme innlogging i de ulike bankene? Altså at du bruker Nordea id til å ligge inn i f.eks sparebank1, Dnb osv. Eller har du bankID for flere banker?

Anonymkode: 1dbcc...357

Du trenger kun én BankID.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelgeK skrev (7 timer siden):

Du trenger kun én BankID.

I teorien ja, men veldig greit å ha en med kodebrikke i tillegg til appen. Ikke rent sjelden jeg ikke får noen respons fra appen. Pluss at jeg har opplevd at jeg må logge inn med en annen bankID for å fornye bankID... 

Anonymkode: 78ef7...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I teorien ja, men veldig greit å ha en med kodebrikke i tillegg til appen. Ikke rent sjelden jeg ikke får noen respons fra appen. Pluss at jeg har opplevd at jeg må logge inn med en annen bankID for å fornye bankID... 

Anonymkode: 78ef7...356

Det har jeg aldri opplevd. 

Anonymkode: 02ff6...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I teorien ja, men veldig greit å ha en med kodebrikke i tillegg til appen. Ikke rent sjelden jeg ikke får noen respons fra appen. Pluss at jeg har opplevd at jeg må logge inn med en annen bankID for å fornye bankID... 

Anonymkode: 78ef7...356

Kodebrikke er jo ikke lenger noe alle får. For dårlig sikkerhet.

Anonymkode: f278f...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

De flestehar vel konto i flere banker pga fond osv. Har dere samme innlogging i de ulike bankene? Altså at du bruker Nordea id til å ligge inn i f.eks sparebank1, Dnb osv. Eller har du bankID for flere banker?

Anonymkode: 1dbcc...357

Hadde i en overgangsperiode mellom to hoved-/dagligbanker kodebrikke til innlogging i begge bankene. 
Nå har jeg en og logger inn overalt med den. 

Anonymkode: 7156f...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...