AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september De flestehar vel konto i flere banker pga fond osv. Har dere samme innlogging i de ulike bankene? Altså at du bruker Nordea id til å ligge inn i f.eks sparebank1, Dnb osv. Eller har du bankID for flere banker? Anonymkode: 1dbcc...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De flestehar vel konto i flere banker pga fond osv. Har dere samme innlogging i de ulike bankene? Altså at du bruker Nordea id til å ligge inn i f.eks sparebank1, Dnb osv. Eller har du bankID for flere banker? Anonymkode: 1dbcc...357 Man får vel bare 1 bankid. Anonymkode: dbe3b...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Jeg har flere bankID, og bruker dem litt om hverandre. Har bankID-appen gjennom sbanken. Bruker ikke den banken mer etter oppkjøpet, men bruker appen til å logge inn hos andre banker. Har også bankID på kodebrikke gjennom dem, og en til fra Bank Norwegian. Bruker en av disse når appen ikke virker, som skjer relativt ofte. Anonymkode: 78ef7...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Logger inn med en og samme bankid til alt fra bank til NAV, og alt imellom. Anonymkode: 1e9ba...27f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september Jeg har en bank-ID som jeg bruker i lokale sparebanker, Nordea og DnB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Jeg har en Bankid, og den brukes til alt, både på jobb og privat. Enkelte dager logger jeg inn og ut av forskjellige steder med samme Bankid minst 50 ganger. Ps jobber som regnskapsfører Anonymkode: 02ff6...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): De flestehar vel konto i flere banker pga fond osv. Har dere samme innlogging i de ulike bankene? Altså at du bruker Nordea id til å ligge inn i f.eks sparebank1, Dnb osv. Eller har du bankID for flere banker? Anonymkode: 1dbcc...357 Du trenger kun én BankID. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september HelgeK skrev (7 timer siden): Du trenger kun én BankID. I teorien ja, men veldig greit å ha en med kodebrikke i tillegg til appen. Ikke rent sjelden jeg ikke får noen respons fra appen. Pluss at jeg har opplevd at jeg må logge inn med en annen bankID for å fornye bankID... Anonymkode: 78ef7...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): I teorien ja, men veldig greit å ha en med kodebrikke i tillegg til appen. Ikke rent sjelden jeg ikke får noen respons fra appen. Pluss at jeg har opplevd at jeg må logge inn med en annen bankID for å fornye bankID... Anonymkode: 78ef7...356 Det har jeg aldri opplevd. Anonymkode: 02ff6...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): I teorien ja, men veldig greit å ha en med kodebrikke i tillegg til appen. Ikke rent sjelden jeg ikke får noen respons fra appen. Pluss at jeg har opplevd at jeg må logge inn med en annen bankID for å fornye bankID... Anonymkode: 78ef7...356 Kodebrikke er jo ikke lenger noe alle får. For dårlig sikkerhet. Anonymkode: f278f...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): De flestehar vel konto i flere banker pga fond osv. Har dere samme innlogging i de ulike bankene? Altså at du bruker Nordea id til å ligge inn i f.eks sparebank1, Dnb osv. Eller har du bankID for flere banker? Anonymkode: 1dbcc...357 Hadde i en overgangsperiode mellom to hoved-/dagligbanker kodebrikke til innlogging i begge bankene. Nå har jeg en og logger inn overalt med den. Anonymkode: 7156f...0ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå