Gå til innhold

Mistenker samboer for å være autist.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Di iq testene handler om trening, tar du mange ser du mønsteret, tok for mensa, scora 147 og kunne ta en test for å havne blandt di særdeles smarte, jeg er ikke der jeg kjenner bare lett mønster, men jeg er ikke en smart person, så di testene er forvirrende om du ikke har øvd

Anonymkode: 03eb8...013

Uansett har du høy IQ som innebærer at du gjenkjenner mønstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amen herlighet🤷🏼‍♀️

Det må være troll det her, ellers tenker jeg du også skal tage deg en IQ-test.

Min søn på 25 år er diagnostiseret med Infantil Autisme med en IQ på 143.

Han prater 8 språk flytende og indeholder enorme mængder med viten.

MEN...han kan ikke avlese kroppsspråk og forstår ikke sociale koder. 

En IQ test skal altid tages ut fra det utgangspunkt man er i, når testen blir tatt.

Dvs. at hvis man f.eks. er stresset, urolig m.m. så vil det påvirke testen.  En IQ på under 85 er under middel.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 18.35):

Er ikke autister veldig smarte? Rain man liksom

Anonymkode: 78d63...684

Nok en gang en stereotypi.. noen er veldig smarte, akkurat som nevrotypikere, men de aller fleste er av gjennomsnittlig intelligens, akkurat som de fleste nevrotypikere. Andre er av lavere intelligens.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 18.47):

Jeg fikk 110. 

Anonymkode: 3bb40...8e9

Overraskende siden du spurte det spørsmålet pga en IQ test. Skulle tro du også var 85.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell ham at han er super-smart. Hvis han ikke skjønner ironien er han autist.

Anonymkode: b7d74...111

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 110. 

Det har tydeligvis ikke så mye å si, for du er ikke særlig smart når du tror lav iq er ensbetydende med autisme. Det finnes utallige grunner til at et menneske har lav iq eller scorer dårlig på en iq-test. At han bare rett og slett er litt dum, men normal, er en av dem. Kanskje han er smart på andre måter.

Anonymkode: 22fbb...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lav IQ er et tegn på at man er (lettere) psykisk utviklingshemmet. De med lavtfungerende autisme har naturlig nok lav IQ, men ved høytfungerende autisme, typ asperger, så er det ganske vanlig med normal eller høy IQ.

Anonymkode: f3aee...7b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lav IQ er et tegn på at man er (lettere) psykisk utviklingshemmet. De med lavtfungerende autisme har naturlig nok lav IQ, men ved høytfungerende autisme, typ asperger, så er det ganske vanlig med normal eller høy IQ.

Anonymkode: f3aee...7b6

For å være psykisk utviklingshemmet må man ligge under 70.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 18.34):

Han tok en iq test og fikk kun 83. 

Her er det du som er et inkompetent og ignorant ræv.

Jeg har autisme, har bodd i utlandet alene,  snakker flere språk flytende og har tatt utdanning, jobber og har definitivt ikke iq81. 

Her er det desverre du som fremstår som noget tilbakestående og uvitende om autisme. Mai kan ha lavere intelligens med autisme, men det kan man jaggu uten også.  Hvis du tror autisme er synonymt med Forrest Gump og Mr Bean, har du en lang vei å gå.

Anonymkode: 9c390...4cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Di iq testene handler om trening, tar du mange ser du mønsteret, tok for mensa, scora 147 og kunne ta en test for å havne blandt di særdeles smarte, jeg er ikke der jeg kjenner bare lett mønster, men jeg er ikke en smart person, så di testene er forvirrende om du ikke har øvd

Anonymkode: 03eb8...013

Du scora 147 hos Mensa, og kan ikke rettskriving eller tegnsetting? Folk med så høy IQ er såpass intelligente at dette er på plass når de skriver. Du må for øvrig slutte å skrive di i stedet for de. Det er veldig forvirrende når man skal avkode det du skriver, siden ordet di som er en hunkjønnsbøyning av determinativet din når man spør om noe er ditt, som f.eks. i spørsmålet: er dette veska di? 

Anonymkode: c2969...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Man måler ikke autisme ved iq-test. 

Anonymkode: 40ffb...7cc

😅

Søtt troll der. 

Anonymkode: 66e05...0d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker han dum i hodet da? Greier ikke å løse ting eller ha ansvar? Uttrykker seg enkelt og er mye forvirret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83 er normal IQ, tor mange ligger rundt der.

Anonymkode: b170f...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

83 er normal IQ, tor mange ligger rundt der.

Anonymkode: b170f...9a5

Tja. Snittet er på 100, normalområdet er 90-109. Så han er lavere enn normalområdet, og ikke den skarpere kniven i skuffa.

Anonymkode: 40ffb...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du scora 147 hos Mensa, og kan ikke rettskriving eller tegnsetting? Folk med så høy IQ er såpass intelligente at dette er på plass når de skriver. Du må for øvrig slutte å skrive di i stedet for de. Det er veldig forvirrende når man skal avkode det du skriver, siden ordet di som er en hunkjønnsbøyning av determinativet din når man spør om noe er ditt, som f.eks. i spørsmålet: er dette veska di? 

Anonymkode: c2969...8f9

Ja, tenkte det samme.

Det er mange røverhistorier på KG ...

Anonymkode: 6179e...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, tenkte det samme.

Det er mange røverhistorier på KG ...

Anonymkode: 6179e...9df

Tror ts sliter med lavt selvbilde og må tråkke på autister og kjæresten sin for å føle seg smartere enn hun egentlig er. Ikke en personlighet jeg ville ønsket å ha noe med å gjøre 

Anonymkode: 9c390...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IQ-test i regi av NAV (fordi jeg trodde jeg var lettere tilbakestående) havnet på 146. Har prøvd IQ-test flere ganger, og aldri fått resultat lavere enn 135. Jeg burde ligget under 100. Jeg tror egentlig jeg gjør det også... Føles i hvert fall slik.

Anonymkode: 84442...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So? Smartere enn deg hvertfall. Ikke poster han på kg. Og ikke mistenker han deg for å henge han ut. Eller at du har noen diagnoser. En meget oppegående mann. Utrolig at moderatorer lar slike trolleposter florere. 

Anonymkode: 944a7...14f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 110. 

Det er lav iq blant de normale. Du må under 70 for å være utviklingshemmet.

Anonymkode: 4770e...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...