AnonymBruker Skrevet 22. september #21 Del Skrevet 22. september Jeg har jobbet på spisesteder som har hatt avtale med Foodora, og det kunne være et helvete noen ganger. Et problem som ofte dukket opp var at det var umulig å huke av ting det var tomt for på menyen. Så folk drev og bestilte mat vi ikke hadde. Da vi ringte Foodora for å gi beskjed om at den og den maten selger vi ikke, ga de faen. Ble selvfølgelig oppstyr når kunder ikke fikk det de hadde bestilt. Er glad jeg ikke jobber i restaurantbransjen lenger 😅 Anonymkode: 40473...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 22. september #22 Del Skrevet 22. september Glenda27 skrev (På 18.9.2024 den 18.18): Hei! Finnes det noen der ute som har hatt en genuin ok opplevelse med foodora? Hadde jeg bare jææævlig uflaks? Bestilte en pizza, og ikke bare tok den 30 minutter lenger å levere den enn maksimale leveringstiden lagt inn i appen. Budet var ikke i nærheten av å finne frem til der jeg befant meg heller, så måtte gå 5 minutter fra huset mitt for å finne budet. Når jeg åpnet esken var det også HELT feil pizza, altså ikke i nærheten av riktig. Den var også STEINKALD. Når jeg ringer budet, hevder han det er pizzasjappen sin feil, så jeg ringer dem. De hevder at det er budet sin feil og ber meg ringe han igjen. Når jeg ringer budet er han ikke noe behjelpelig, og mener fortsatt det er pizzasjappen sin feil. I tillegg sier han at jeg kan klage, men at jeg ikke bør fordi det går ut over hans jobb og at dette er en usikker bransje. Ringer tilbake til pizzasjappen som sier de har kontaktet foodora, og han sier deretter at "vi venter på dom fra foodora". Hadde faen aldri trodd jeg skulle vente på at foodora skal avsi en dom med meg som part. Helvete altså. Det har gått en halvtime, og ingen har ringt eller noe. Jeg hater toppingen på pizzaen, og vil heller ikke spise en pizza som er like kald som en isbit. Vil ha pengene tilbake, og helst et lunt pizzastykke. Trengte bare få ut sinnet mitt. Takk for meg. Hatt mange gode opplevelser med foodora jeg, men at maten blir kald er en uting ja. Særlig hvis det er flere i køen foran deg. Jeg har derfor lært meg å velge ting som er veldig varmt i utgangspunktet-eks kinamat eller indisk. Eller ting som ikke er så farlig at blir litt kaldt typ en salat, nachoes eller noe sånt. Dagens tips fra meg haha.. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #23 Del Skrevet 22. september Aldri bestill levering med foodora, bare sjekk trustpilot. Som oftest stjeler bud deler av maten eller alt, noen ganger er du så heldig at maten kommer 3-4t for seint om ikke foodora velger å kansellere bestillingen etter resturanten er stengt. Anonymkode: fe475...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #24 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 12.41): Latskapen til byfolket kjenner ingen grenser. Foodora har fungert helt fint for de jeg kjenner. Han ene får alltid dobbelt med mat. Anonymkode: 4c162...ecd Han ene får alltid dobbelt med mat?? Anonymkode: 3bf00...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #25 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 12.44): Jeg har ikke samvittighet til å bestille derfra, da hiver jeg meg heller på sykkelen eller i bilen selv. Stakkars mennesker som jobber for dem. Blir dere ikke pinlig berørt når dere åpner opp og tar imot maten? Anonymkode: 859ec...ae9 Dårlig samvittighet ? bra du er frisk og sprek og har bil og sykkel, men hva i alle dager tjener de på det? Nei, får ikke dårlig samvittighet, har sluttet og bruke foodora fordi det er så mye rot, men bruker wolt og smiler og takker når jeg åpner og tar imot og tipser om leveringen er innafor . Det er jo ikke stakkars mennesker, de som får kjeft, de blir jo som og si at alle mennesker som gjør en dårlig jobb og er uhøflige er stakkars mennesker. Får du ikke dårlig samvittighet når åpner for en håndtverker, tenk om vedkommende ikke gjør jobben sin og du må tenke « stakkars menneske». Anonymkode: 3bf00...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #26 Del Skrevet 22. september Helt elendig, slettet appen og bruker bare wolt. Anonymkode: 3bf00...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 23. september #27 Del Skrevet 23. september Herregud som folk skal mates fra utgangsdøra i disse dager altså. Kom dere ut av huset og kjøp deres egen mat. Makan til tullesamfunn dette er blitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #28 Del Skrevet 23. september Hvor mye kostet denne tjenesten? Anonymkode: 2611b...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #29 Del Skrevet 23. september Bilene kommer fra Romania, sikkert godt betalt arbeidskraft. Hva skal vi med kald mat levert på døra? Har aldri brukt disse "tjenestene". Anonymkode: 19c47...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #30 Del Skrevet 23. september I starten gikk det veldig bra med foodora. Men det siste året har det alltid vært noe kluss, jeg vet ikke om det er for få syklister ute eller om restaurantene ikke takler presset med bestillingene. Det som oftest skjer meg er at jeg bestiller og så kansellerer de bestillingen typ 10-5 min før den skal leveres. Andre ting som har skjedd mer en enn en gang er at syklisten har levert meg feil bestilling og bare spurt: "Men kan du bare ikke ta denne da?" Jeg har allergier så nei jeg kan som oftest ikke det. Jeg har og vært borti syklister som insisterer på at leveransen er min men det står et annet navn gjerne noe som overhodet ikke matcher med meg men de skal absolutt krangle på det. Når jeg har vært i kontakt med kundeservice har det enten vært jeg får en sorry kupong på lusne 45kr eller så skal de "undersøke" med syklisten og det blir påstand mot påstand. Så nå er jeg rimelig lei. Bestiller kun om det er et unntak. Er i Bergen om det har noe å si Anonymkode: b898d...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #31 Del Skrevet 23. september Sånne gig economy-greier er noe forbanna dritt som ødelegger det norske arbeidslivet. Skal aldri bruke en krone på Foodora, Wolt, Uber eller noen av de der. Flere av dem suger også penger ut av landet. Anonymkode: d3c90...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 23. september #32 Del Skrevet 23. september Jeg har jobbet litt som foodora sjåfør. Fant alltid frem til adressene der jeg skulle levere. Er bare å se på kartet, ikke noe vanskelig, rart at folk har problemer med det synes jeg. Og angående at maten er kald, ja når noen skal ha levert mat langt borte så må man regne med at maten blir litt kald. Bestill heller sushi, den holder seg bra. Hvis dere får feil levering må enten restauranten ha gitt feil bestilling eller så har budet hatt med to leveringer og rotet det til. Da må dere kontakte kundeservice så får dere ny mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå