AnonymBruker Skrevet 19. september #41 Del Skrevet 19. september Seriøst?? Det er helt fucka….. du er garantert ikke du heller enn den forrige kjæresten hans… Anonymkode: 00726...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. september #42 Del Skrevet 19. september (endret) Hadde jeg overhørt kjæresten min (om jeg hadde en) si noe sånt til en venn, så hadde jeg blitt veldig såret, ja. Det er noe med det der at man ønsker å føle seg som den beste personen i verden kjæresten vet om. Den fineste og beste kjæresten som finnes, og følelsene overgår alt. Sikkert en håpløs romantiker som hadde ønsket noe sånt, men ja, sånn er det. Så såret hadde jeg blitt om jeg bare var sånn ca det samme som forrige kjæreste. Ikke noe spesielt liksom 😛 EDIT; *fjernet edit skriveriet fordi det viste seg å være feil, noe som var skrevet av en annen enn ts* Endret 19. september av Million 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 19. september #43 Del Skrevet 19. september anon_ww_ww skrev (19 timer siden): Meg: Jeg forelsker meg sjeldent i menn. Tror blant annet det var fordi jeg ikke greide å komme meg over en fyr på 7 år, men det var jo fordi jeg følte jeg aldri fant noe bedre enn ham. Venn: Føler du kjæresten din er bedre da? Meg: Helt ærlig, nei. Jeg synes de er like gode, bare på forskjellige måter. Jeg er jo veldig forelsket i kjæresten min nå da. Kjæresten min hørte dette, og er veldig såret over at jeg ikke føler han er "bedre" enn den andre fyren. Føler du han har grunn til å være såret? Burde jeg svart annerledes? Jeg sa jo ikke at den tidligere fyren var bedre, bare at de var like gode. Vel, du byttet jo ut ex´en, så hva du har sagt er at han lever på lånt tid. Jeg hadde tenkt det var på tide å se etter noe som faktisk var mer langsiktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon_ww_ww Skrevet 19. september Forfatter #44 Del Skrevet 19. september (endret) AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 12.06): Du mener kjæresten din har personlighetsfeil?? Herregud. Og synes han er like bra som eksen, som du også mener var narsissist? Eh ja.. Hva skal man si. Anonymkode: e4dd9...217 ... Endret onsdag kl 20:41 av anon_ww_ww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon_ww_ww Skrevet 19. september Forfatter #45 Del Skrevet 19. september (endret) Million skrev (På 19.9.2024 den 13.27): Hadde jeg overhørt kjæresten min (om jeg hadde en) si noe sånt til en venn, så hadde jeg blitt veldig såret, ja. Det er noe med det der at man ønsker å føle seg som den beste personen i verden kjæresten vet om. Den fineste og beste kjæresten som finnes, og følelsene overgår alt. Sikkert en håpløs romantiker som hadde ønsket noe sånt, men ja, sånn er det. Så såret hadde jeg blitt om jeg bare var sånn ca det samme som forrige kjæreste. Ikke noe spesielt liksom 😛 EDIT; ser nå at du skriver mer utfyllende i et senere innlegg, og det står omtrent ordrett at du ikke ser for deg noen fremtid med denne nåværende kjæresten din og heller ikke bo sammen. Da synes jeg ærlig talt du skal slutte og holde han for narr, og bare gå skilte veier. Det er ingen vits. Det er dårlig gjort mot han. ... Endret onsdag kl 20:41 av anon_ww_ww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. september #46 Del Skrevet 19. september anon_ww_ww skrev (Akkurat nå): JEG er IKKE den personen som har skrevet det. Jeg kan tenke å bo og tilbringe hele livet med min nåværende kjæreste, så føler ikke for å avslutte forholdet, Å, sorry, da blandet jeg sammen to skribenter her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix_ Skrevet 19. september #47 Del Skrevet 19. september (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Budskapet er vel ærlig og ok nok, og et godt tegn at du ikke bare tenker vondt om eksene dine, men dette er en helt håpløs ting å si i kjærestens nærvær. Tror mange hadde blitt lei seg av det der, og at det hadde sittet i også. Anonymkode: 6c75b...d60 Dette. Man trenger ikke være ærlig om absolutt alt her i livet og det gjelder spesielt ting som dette. Som kjæreste er du nærmest pliktig til å sørge for at din partner har det bra, og her feilet du trådstarater. Endret 19. september av Phoenix_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #48 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): ...du må trygge han på at han faktisk er den du vil ha. Anonymkode: 7a371...fbe Det kan hun hvis hun er sikker på det selv; at hun elsker ham selv om han har sine feil og ikke er like "spennende" som eksen. Anonymkode: 9d472...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix_ Skrevet 19. september #49 Del Skrevet 19. september anon_ww_ww skrev (14 minutter siden): JEG er IKKE den personen som har skrevet det. Jeg kan tenke å bo og tilbringe hele livet med min nåværende kjæreste, så føler ikke for å avslutte forholdet, Jeg tror ikke det er du som kommer til å avslutte noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon_ww_ww Skrevet 19. september Forfatter #50 Del Skrevet 19. september (endret) AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 7.38): Først tenkte jeg at det var forståelig nok å se goder i alle mennesker, selv exer, men nå ser jeg at det er jo en god grunn for partneren din å være lei seg. Du tviler jo på om det er en god match, og samtidig, kan han ikke få være bedre en en som kanskje er narsisist? Det er en alvorlig sinnstilstand, å det hadde såret meg om jeg ble sammenlignet med noen som ikke kan føle empati og har vært utro mot deg også. Ser du kanskje på et punkt ble anonym? Anonymkode: faf88...1ed ... Endret onsdag kl 20:41 av anon_ww_ww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon_ww_ww Skrevet 19. september Forfatter #51 Del Skrevet 19. september (endret) nordlending skrev (På 19.9.2024 den 6.41): Vel, da er han jo bedre for deg enn eksen var. Det betyr ikke at ikke eksen kan være en bra person, men han er ikke like bra for deg som han du er med nå. Da gir det lite mening å si at kjæresten ikke er bedre. Du burde virkelig fortelle han at dere passer bedre sammen, for alt du skrev i første posten sier han nok at du bare tok til takke med han. Du skrev også at begge var best, men det gir ingen mening når den ene passer deg bedre. ... Endret onsdag kl 20:41 av anon_ww_ww Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #52 Del Skrevet 20. september anon_ww_ww skrev (1 time siden): Men jeg synes ikke han har bedre personlighet enn den fyren jeg var med; jeg synes bare min nåværende kjæreste og jeg er en bedre match. Jeg synes de begge to har like gode personligheter. Videre, så tror jeg ikke folk velger partneren sin 100% på en intellektuell og analytisk måte. Bare fordi en person blir valgt over enn annen, betyr jo ikke nødvendigvis at den personen hadde en bedre personlighet og generelt var bedre enn den andre. Høres ut som du ikke helt skjønner hva folk mener når de sier at noen er "bedre". Det handler ikke om en konkuranse om å ha best personlighet eller størst kuk. Men nettopp om match. Anonymkode: 9d472...f08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #53 Del Skrevet 20. september Det er en svært ufølsom ting å si foran kjæresten din. Du sa du ikke kom over eksen fordi du aldri fant noen bedre enn han, og svarte "helt ærlig nei" på spørsmålet om nåværende er bedre. Det jeg hører er at du fremdeles ikke er over eksen din og har tatt til takke med noen som ikke når opp til han. Den man er sammen med skal være bedre - fordi du er forelsket i den personen. Du er ikke en objektiv tredjepart som dømmer i en personlighetskonkurranse her, det er kjæresten din du snakker om. Om du like greit kunne vært sammen med eksen så hva er vitsen. Anonymkode: a1a32...ab0 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #54 Del Skrevet 20. september Altså; jeg og kjæresten har pratet om ekser og vi har aldri pratet stygt om ekser. Kjæresten min elsket f.eks sin første kjærlighet like mye som kona. Men kjærligheten han kjente på med kona var annerledes enn med hun første fordi han var mer moden og hadde vokst og endret seg. I dag hadde han ikke falt for hun første da de nå er for ulike. Når kona hans døde så var deres kjærlighet den største. Så møtte han meg og ble hodestups forelsket. Og den han er i dag er en annen versjon av den han var da han møtte henne og alt det forholdet, barn og sorg medførte. Vi hadde nok aldri falt for hverandre for 20 år siden da vi begge var annerledes og hadde ulike måter og se ting på. Pga det vi begge har gått igjennom formet det oss til de vi er i dag. Og i dag er vi perfekt for hverandre da vi har vokst til å bli mennesker med likt livssyn, syn på verdier, syn på barneoppdragelse etc. Vi er begge emosjonelt tilgjengelig og totalt ærlig og åpen i kommunikasjon på godt og vondt. Vi er trygge i oss selv og ikke redd for vanskelige samtaler. Min første seriøse var f.eks en fantastisk fyr og minner på mange måter om kjæresten. Men jeg gikk fra han da vi hadde for ulike behov og ønsker for fremtiden. Vi hadde et fantastisk sexliv og delte mye latter sammen. Han vil alltid ha en plass i hjertet mitt. Men jeg føler ikke noe for han lenger. Jeg og kjæresten er perfekt for hverandre nå og det er ingen andre jeg vil ha. På lik linje vil han alltid ha både første kjærlighet og sin avdøde kone i hjertet sitt. Å sammenligne kjærlighet blir bare dumt. Hva vi har nå er unikt for oss begge uavhengig av fortiden. Anonymkode: 89fb2...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #55 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså; jeg og kjæresten har pratet om ekser og vi har aldri pratet stygt om ekser. Kjæresten min elsket f.eks sin første kjærlighet like mye som kona. Men kjærligheten han kjente på med kona var annerledes enn med hun første fordi han var mer moden og hadde vokst og endret seg. I dag hadde han ikke falt for hun første da de nå er for ulike. Når kona hans døde så var deres kjærlighet den største. Så møtte han meg og ble hodestups forelsket. Og den han er i dag er en annen versjon av den han var da han møtte henne og alt det forholdet, barn og sorg medførte. Vi hadde nok aldri falt for hverandre for 20 år siden da vi begge var annerledes og hadde ulike måter og se ting på. Pga det vi begge har gått igjennom formet det oss til de vi er i dag. Og i dag er vi perfekt for hverandre da vi har vokst til å bli mennesker med likt livssyn, syn på verdier, syn på barneoppdragelse etc. Vi er begge emosjonelt tilgjengelig og totalt ærlig og åpen i kommunikasjon på godt og vondt. Vi er trygge i oss selv og ikke redd for vanskelige samtaler. Min første seriøse var f.eks en fantastisk fyr og minner på mange måter om kjæresten. Men jeg gikk fra han da vi hadde for ulike behov og ønsker for fremtiden. Vi hadde et fantastisk sexliv og delte mye latter sammen. Han vil alltid ha en plass i hjertet mitt. Men jeg føler ikke noe for han lenger. Jeg og kjæresten er perfekt for hverandre nå og det er ingen andre jeg vil ha. På lik linje vil han alltid ha både første kjærlighet og sin avdøde kone i hjertet sitt. Å sammenligne kjærlighet blir bare dumt. Hva vi har nå er unikt for oss begge uavhengig av fortiden. Anonymkode: 89fb2...dca Å sammenlikne seg med ei avdød kone er dumt ja. Ellers finnes det mellomting mellom å snakke stygt om ekser og det å kaller ekser for fantastiske personer en hadde fantastisk sex med. Anonymkode: 9d472...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #56 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å sammenlikne seg med ei avdød kone er dumt ja. Ellers finnes det mellomting mellom å snakke stygt om ekser og det å kaller ekser for fantastiske personer en hadde fantastisk sex med. Anonymkode: 9d472...f08 Hvorfor det? Har pratet med kjæresten om tidligere følelser og sexliv. Vi vet absolutt alt om hverandre på alle plan. Vi finnes ikke sjalu eller usikre 🤷🏻♀️ Det vi har sammen er unikt og fantastisk. Insane sex i tillegg til alt annet som klaffer. Vi er veldig fornøyde vi🤭 Anonymkode: 89fb2...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #57 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor det? Har pratet med kjæresten om tidligere følelser og sexliv. Vi vet absolutt alt om hverandre på alle plan. Vi finnes ikke sjalu eller usikre 🤷🏻♀️ Det vi har sammen er unikt og fantastisk. Insane sex i tillegg til alt annet som klaffer. Vi er veldig fornøyde vi🤭 Anonymkode: 89fb2...dca Sa ikke at man bør være sjalu. Er veldig lite sjalu selv. Men er unødvendig å prate om sex med en eks. Anonymkode: 9d472...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #58 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Sa ikke at man bør være sjalu. Er veldig lite sjalu selv. Men er unødvendig å prate om sex med en eks. Anonymkode: 9d472...f08 Ikke for oss🤷🏻♀️ Anonymkode: 89fb2...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #59 Del Skrevet 20. september Å rangere gutter og bli sammen med den som scorer høyest er en ungdomsskolegreie. Det finnes alltid noen som er mer sjarmerende, har finere smil, er bedre i sengen, er flinkere til å rydde, har mer penger og bedre karrieremuligheter. Jeg er ikke sammen med kjæresten min fordi jeg satte opp et excell-ark med alle mine "friere", og så vant han. Jeg kommer heller ikke til å dumpe han når Einar klatrer oppover stigen og har tatt av 10 kg fett, og fått 10 kg ekstra i muskler og har lyst til å ta meg med til sommerhuset sitt i Italia. Jeg er sammen med kjæresten min fordi han er den eneste ene. Det er han jeg elsker, og jeg er ikke på utkikk etter andre. Hadde noen spurt meg om han er bedre enn eksen, så hadde jeg selvsagt sagt "Ja, mye bedre" selv om eksen scorer høyere i excell-arket (nei, jeg har ikke et excell-ark på det. Jeg har funnet min mann) Anonymkode: e474b...cd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #60 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 21.35): Min nåværende kjæreste er trygg, trofast og lojal, nøyaktig den klippen jeg trengte etter eksen. Han stiller opp 100%, både for meg og barna. Men vi har få felles interesser, på et grunnleggende nivå. Han er et rotehue både med hjem og penger, jeg er opptatt av å ha det ryddig både økonomisk og hjemme. Jeg klarer ikke se for meg å bo med ham, det er vel min største utfordring. Vi har det flott når vi er sammen, men jeg klarer ikke se en fremtid for oss. Så ja, det er mulig jeg har valgt feil, men jeg føler masse kjærlighet for ham. Jeg har ikke tatt til takke, men skulle ønske ting var annerledes. Eller at jeg en dag vil se annerledes på det, for han er virkelig en bra mann. Da avslutter du forholdet... Anonymkode: e3914...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå