Gå til innhold

Møkklei folk som har konspirasjonsteorier.

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette med vaksinene stemmer jo, det har jo vært over alt i media det siste året? 

Forøvrig tror jeg dette er en trolletråd. Det er så i overkant nedlatende holdning mot andre som mener noe annet enn ts.

Anonymkode: e0e17...423

Nei det stemmer overhodet ikke. At bivirkninger kan oppstå har aldri noen nektet for, hele poenget er om den beskytter vesentlig mer en den skader. kost/nytte. 
Eller som det skrives i den omtalte artikkelen : "plausibel mulighet for noen veldig, veldig få mennesker å få varige skader."
At det er ekstremt mye større sannsynlighet for å få varige helseskader etter sykdommen virker å ikke plage antivakserne. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er utrolig skremmende. Jeg vil tilbake til da all informasjon som ble publisert for de dumme massene, var gjennomarbeidet, kildesjekket og samvittighetsfullt journalistarbeid. Den gemene hop er åpenbart ikke skikket til å forvalte informasjon på en anstendig og meningsfull måte.

Jeg har innsett at vi som samfunn fungerer mye bedre som en saueflokk som må ledes. Folk er ikke smarte nok til å stake ut riktig vei på egen hånd, dessverre.

Anonymkode: 94807...317

Nei, for det har jo bestandig gått veldig uheldig når massene ikke får informasjon og kun det som også kan være propoganda. Tenker da spsielt når det ikke er lov å kritisere staten eller temaer om andre land og grupper, så sprer det seg et stort hat. 

Men jeg er enig og syns også det er kjempe dumt at mange tror på mye greier som ikke stemmer og kan være veldig skadelig. Men det er jo enda bedre at vi kan stille spørsmål, diskutere, lese gode ting også, høre og fortelle om erfaringer og være selvstendige individer i større grad enn da de mer som levde med mer tabu og stengt bort fra mulighetene informasjon har. 

bare det å lære om ting og utdanne seg også. Men det er mye vondt ja, burde kanskje vært strengere regler til hva som kan kalles forkning, men igjen, det finns jo korrupsjon og makt fra høyere hold som ønsker å tjene penger eller fremme sin ide hva den nå enn er også. Alt finns. 

Anonymkode: 341a1...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (4 timer siden):

10 minutter i sola er alt en trenger for å skape den mengde D-vitaminer en trenger.  Etter den tiden så stopper huden å skape vitamin. 
Så alt etter det er bare skadelig om en ikke smører seg tilstrekkelig, særlig gjelder dette vår nordlige hud.
Men om en ønsker DNA-skader, rynker og mulig kreft i huden så la være. 

Om jeg bestandig smører meg før jeg går ut i sola, får jeg ikke d vitamin da? Må jeg være ute uten i de 10 minuttene? Eller får vi i oss d vitamin gjennom vindu? Kanskje dumt spørsmål 😅

Hater at jeg som rødhåret og kjempe lys(!) var dårlig med solkrem som yngre, for da blir man jo ikke 🌞BRUN🌴 Har fått skader av det. 

Anonymkode: 341a1...4d5

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De er sikkert enda flere uten at jeg har oppdaget det enda.

Bare lurer på om det er noe i disse teoriene eller er det bare oppspinn?

Ts

Anonymkode: 0dc34...7d6

Det om solkrem er ikke direkte oppspinn i hvert fall. Mange hormon- og kreftfremkallende solkremer. Kun änglamark får røre huden vår her i hus :) Ellers hadde jeg jobbet mye med meg selv. Jobber selv daglig sammen med kristne, muslimer, islendinger som tror på alver osv. Holder det på et profesjonelt nivå og lar folk tro det de vil, så lenge de ikke skader andre. Den eneste konspirasjonen jeg ble sjokkert over at var sann var Epstein-ryktene. 

Anonymkode: d1d37...7d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Er kollegaene dine tilfeldigvis Kari Jaquesson og Charter-Svein?  

Nei😄

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det om solkrem er ikke direkte oppspinn i hvert fall. Mange hormon- og kreftfremkallende solkremer. Kun änglamark får røre huden vår her i hus :) Ellers hadde jeg jobbet mye med meg selv. Jobber selv daglig sammen med kristne, muslimer, islendinger som tror på alver osv. Holder det på et profesjonelt nivå og lar folk tro det de vil, så lenge de ikke skader andre. Den eneste konspirasjonen jeg ble sjokkert over at var sann var Epstein-ryktene. 

Anonymkode: d1d37...7d7

Jeg bruker kun Anglamark solkrem, men de mener at solkrem generelt er skadelig og at man skal være i solen uten noe som helst.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er utrolig skremmende. Jeg vil tilbake til da all informasjon som ble publisert for de dumme massene, var gjennomarbeidet, kildesjekket og samvittighetsfullt journalistarbeid. Den gemene hop er åpenbart ikke skikket til å forvalte informasjon på en anstendig og meningsfull måte.

Jeg har innsett at vi som samfunn fungerer mye bedre som en saueflokk som må ledes. Folk er ikke smarte nok til å stake ut riktig vei på egen hånd, dessverre.

Anonymkode: 94807...317

Ja, og særlig gjelder dette informasjonen om at koronaviruset stammer fra en flaggermus på et matmarked i Wuhan.

For ikke å snakke om kronprinsessens sønn, som ikke hadde fått et kritisk pip rettet mot seg om det var opp til NRK eller VG.

Det er viktig å tro på gode, samvittighetsfulle journalister som vil vårt beste. :sarkasme:

Anonymkode: 930b7...70a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men de har jo rett. Aldri har jeg sett så mye rett de har. Bankene er korrupte. Du får ikke tatt ut 150 000 i cash nei. Bare prøv. Hørte du ikke nrk nyheter i går? Lege står frem og sier mange fikk alvorlige bivirkninger av mrna injeksjonen. De lyver ikke. Les dere opp.

Heia tinnfoliehatt foreningen. ❤️

Anonymkode: 1fbbb...813

Selvsagt får du tatt ut 150 000 i cash. Og selvsagt fikk mange alvorlige bivirkninger  av mrna injeksjonene. Det ble jo varslet at kom til å skje FØR de kom ut. 
og når så mange har tatt de sprøytene er det selvsagt også mange som har fått bivirkninger. 
Ikke så mange som fikk alvorlige bivirkninger av å IKKE ta de (fra covid), men det er jo også litt av poenget med vaksiner

Anonymkode: 4d45c...13f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selvsagt får du tatt ut 150 000 i cash. Og selvsagt fikk mange alvorlige bivirkninger  av mrna injeksjonene. Det ble jo varslet at kom til å skje FØR de kom ut. 
og når så mange har tatt de sprøytene er det selvsagt også mange som har fått bivirkninger. 
Ikke så mange som fikk alvorlige bivirkninger av å IKKE ta de (fra covid), men det er jo også litt av poenget med vaksiner

Anonymkode: 4d45c...13f

Hvor får man tatt ut så mye i kontanter når en bank som DNB har maksgrense på 10.000 ved uttak i skranken i butikker som har en avtale med banken, og 9999 i minibank?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor får man tatt ut så mye i kontanter når en bank som DNB har maksgrense på 10.000 ved uttak i skranken i butikker som har en avtale med banken, og 9999 i minibank?

https://www.dnb.no/dagligbank/tjenester/kontant-i-butikk

Sitat

Maksimalt innskudd er 20.000 NOK og uttak 10.000 NOK

Lykke til med å få tatt ut 150.000 med slike grenser.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere slutte! Ingen fikk mer rett enn Charter Svein og Kari Jaquesson. Les dere opp. Google mer enn tv2 og nrk. Det ligger mengder av beviser der ute om dette tema de snakker om. Heia konspirasjonsteoretikere. Uten de hadde ikke jeg visst om det fantes løgn og fanteri. 

Vi blir kraftig lurt hver eneste dag, og folk følger bare mainstream media og sluker alt rått. Slik kan verden bedras og manipuleres.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere slutte! Ingen fikk mer rett enn Charter Svein og Kari Jaquesson. Les dere opp. Google mer enn tv2 og nrk. Det ligger mengder av beviser der ute om dette tema de snakker om. Heia konspirasjonsteoretikere. Uten de hadde ikke jeg visst om det fantes løgn og fanteri. 

Vi blir kraftig lurt hver eneste dag, og folk følger bare mainstream media og sluker alt rått. Slik kan verden bedras og manipuleres.

Når folk er så naive at de tror det bare er å gå til banken for å få tatt ut 150.000 i cash, viser det hvilken virkelighet de lever i; folk er blitt dumme som brød når de ikke har fått med seg at maksgrensen for uttak er 10.000 i kontanter.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Asia og Midtøsten bruker ingen solkrem. Land med sol året rundt. Veldig få har kreft, veldig få rynker.

mens i vesten og spesielt Norge må alle bruke solkrem. Et land med sol 20 dager i året 😅😅😅😅 så solkrem er bare laget for å tjene penger ja. 0 effekt. Og her får flere kreft enn i Asia og Midtøsten d eks. 

noe til ettertanke. 

Anonymkode: 0bd5f...89b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

NRK er jo kjent for å ha et "annerledes" syn på verden i likhet med Blitz og tilsvarende kretser; nesten uansett hva man drøfter der i gården, koker det ned til at Israel er de slemme, mens palestinerne er de snille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I Asia og Midtøsten bruker ingen solkrem. Land med sol året rundt. Veldig få har kreft, veldig få rynker.

mens i vesten og spesielt Norge må alle bruke solkrem. Et land med sol 20 dager i året 😅😅😅😅 så solkrem er bare laget for å tjene penger ja. 0 effekt. Og her får flere kreft enn i Asia og Midtøsten d eks. 

noe til ettertanke. 

Anonymkode: 0bd5f...89b

Oioi... Du har ikke observert noen andre forskjeller mellom befolkningene, la oss si angående mengde melanin i huden? 

Anonymkode: 9b642...31a

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør narr av dem da, lag deg en helt spinnvill konspiteori som høres så sinnsyk ut selv de blir satt ut.

Har holdt helvete med slike før, de snakker ikke til meg lenger. Rart! 😂

Anonymkode: 2dc24...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi... Du har ikke observert noen andre forskjeller mellom befolkningene, la oss si angående mengde melanin i huden? 

Anonymkode: 9b642...31a

Folk som kommer med slike uttalelser har sjelden mer enn tre, maksbfire hjerneceller. Du sløser vekk tiden din.

Anonymkode: 2dc24...47b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be dem lese i kirkebøkene fra tiden før penicillinen kom. Der vil de kunne lese at hele barneflokker døde, faktisk hele familier noen ganger, av sykdommer vi i dag anser som ufarlige.   Folk døde også ofte av infeksjoner etter sår/ skader. 

Anonymkode: 665a8...f6d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt wikipedia lesestoff for dere som har lyst til å lese om noen eksempler av kjente "konspirasjoner". Så kan dere jo fundere selv hva som muligens skjer rundt omkring i verden på en daglig basis:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/MKUltra

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Paperclip

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Mongoose

Anonymkode: d2a0a...9f4

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...