kardemommeloven123 Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Hvorfor liker dere søte damer, når menn skal være så tøffe og sterke? Hvordan blir da menn tiltrukket til det som er søtt og lite og feminint, når man er stikk motsatt? 😂 samme lurer jeg på hvorfor vi damer er tiltrukket til menn. Og for meg selv liker jeg større menn/litt muskler som gir meg en følelse at jeg er beskyttet dersom det skulle skje noe🫣 men hva tenker dere? (Nå ser jeg vekk fra tiltrekking til samme kjønn, fordi det er ett helt annet tema, men det er interessant det også💕🫣😊) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Hvorfor er himmelen blå? Anonymkode: a6444...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september kardemommeloven123 skrev (2 timer siden): Hvorfor liker dere søte damer, når menn skal være så tøffe og sterke? Hvordan blir da menn tiltrukket til det som er søtt og lite og feminint, når man er stikk motsatt? 😂 samme lurer jeg på hvorfor vi damer er tiltrukket til menn. Og for meg selv liker jeg større menn/litt muskler som gir meg en følelse at jeg er beskyttet dersom det skulle skje noe🫣 men hva tenker dere? (Nå ser jeg vekk fra tiltrekking til samme kjønn, fordi det er ett helt annet tema, men det er interessant det også💕🫣😊) Du har fått for deg at alle menn har samme tiltrekning? Med den logikken skulle vel alle menn vært homofile da? Og alle kvinner lesbiske? Ser ikke hvordan det er et annet tema når det er den logikken du bruker. Ser ut som du forstår det selv når innlegget avsluttes som det gjør. Anonymkode: fb12f...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemommeloven123 Skrevet 18. september Forfatter #4 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har fått for deg at alle menn har samme tiltrekning? Med den logikken skulle vel alle menn vært homofile da? Og alle kvinner lesbiske? Ser ikke hvordan det er et annet tema når det er den logikken du bruker. Ser ut som du forstår det selv når innlegget avsluttes som det gjør. Anonymkode: fb12f...8d0 Nei😂 men man tolker vell innlegget som man vil🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemommeloven123 Skrevet 18. september Forfatter #5 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er himmelen blå? Anonymkode: a6444...fd6 Ja!! Hvorfor kunne den ikke vært grønn? Hadde vært mye kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemommeloven123 Skrevet 18. september Forfatter #6 Del Skrevet 18. september Men sånn serr, jeg lurer faktisk på dette😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september kardemommeloven123 skrev (8 timer siden): Men sånn serr, jeg lurer faktisk på dette😂😂 Synes du fikk et godt svar i «hvorfor er himmelen blå». Nå skal ikke jeg si hvorfor den er det 😅 men, for å svare enkelt på spørsmålet ditt. Det skjer ting i kroppene våre som er utenfor vår kontroll, når vi ser noe eller noen som tiltrekker oss, som vi liker. Men, det er ikke sånn at alle tøffe menn liker søte og små. Det finnes ingen regel hva gjelder tiltrekning. Alle blir tiltrukket av ulike ting. Men er man heterofil, så vil bare det motsatte kjønn vekke i livet disse ukontrollerbare følelsene Anonymkode: 84f8b...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september kardemommeloven123 skrev (8 timer siden): Ja!! Hvorfor kunne den ikke vært grønn? Hadde vært mye kulere. I nordnorge er ofte himmelen grønn #nordlys Anonymkode: f1cb2...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #9 Del Skrevet 20. september kardemommeloven123 skrev (På 18.9.2024 den 16.54): Hvorfor liker dere søte damer, når menn skal være så tøffe og sterke? Hvordan blir da menn tiltrukket til det som er søtt og lite og feminint, når man er stikk motsatt? 😂 samme lurer jeg på hvorfor vi damer er tiltrukket til menn. Og for meg selv liker jeg større menn/litt muskler som gir meg en følelse at jeg er beskyttet dersom det skulle skje noe🫣 men hva tenker dere? (Nå ser jeg vekk fra tiltrekking til samme kjønn, fordi det er ett helt annet tema, men det er interessant det også💕🫣😊) Alt handler egentlig om visuelt instinkt, det første som skjer er at man ser søte/unge damer og hjernen tenker "fruktbar". Det neste som skjer er at man kjenner lukten og DNA blir kartlagt, og h is det passer blir man tiltrukket. Samme for dere damer, bare der er det trygghet som letes etter Anonymkode: 0254e...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå