Gå til innhold

Til dere menn!


kardemommeloven123

Anbefalte innlegg

Hvorfor liker dere søte damer, når menn skal være så tøffe og sterke? Hvordan blir da menn tiltrukket til det som er søtt og lite og feminint, når man er stikk motsatt? 😂 samme lurer jeg på hvorfor vi damer er tiltrukket til menn. Og for meg selv liker jeg større menn/litt muskler som gir meg en følelse at jeg er beskyttet dersom det skulle skje noe🫣 men hva tenker dere? 

(Nå ser jeg vekk fra tiltrekking til samme kjønn, fordi det er ett helt annet tema, men det er interessant det også💕🫣😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er himmelen blå? 

Anonymkode: a6444...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kardemommeloven123 skrev (2 timer siden):

Hvorfor liker dere søte damer, når menn skal være så tøffe og sterke? Hvordan blir da menn tiltrukket til det som er søtt og lite og feminint, når man er stikk motsatt? 😂 samme lurer jeg på hvorfor vi damer er tiltrukket til menn. Og for meg selv liker jeg større menn/litt muskler som gir meg en følelse at jeg er beskyttet dersom det skulle skje noe🫣 men hva tenker dere? 

(Nå ser jeg vekk fra tiltrekking til samme kjønn, fordi det er ett helt annet tema, men det er interessant det også💕🫣😊

Du har fått for deg at alle menn har samme tiltrekning? Med den logikken skulle vel alle menn vært homofile da? Og alle kvinner lesbiske? Ser ikke hvordan det er et annet tema når det er den logikken du bruker. Ser ut som du forstår det selv når innlegget avsluttes som det gjør.

Anonymkode: fb12f...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har fått for deg at alle menn har samme tiltrekning? Med den logikken skulle vel alle menn vært homofile da? Og alle kvinner lesbiske? Ser ikke hvordan det er et annet tema når det er den logikken du bruker. Ser ut som du forstår det selv når innlegget avsluttes som det gjør.

Anonymkode: fb12f...8d0

Nei😂 men man tolker vell innlegget som man vil🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er himmelen blå? 

Anonymkode: a6444...fd6

Ja!! Hvorfor kunne den ikke vært grønn? Hadde vært mye kulere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kardemommeloven123 skrev (8 timer siden):

Men sånn serr, jeg lurer faktisk på dette😂😂

Synes du fikk et godt svar i «hvorfor er himmelen blå». Nå skal ikke jeg si hvorfor den er det 😅 men, for å svare enkelt på spørsmålet ditt. Det skjer ting i kroppene våre som er utenfor vår kontroll, når vi ser noe eller noen som tiltrekker oss, som vi liker. Men, det er ikke sånn at alle tøffe menn liker søte og små. Det finnes ingen regel hva gjelder tiltrekning. Alle blir tiltrukket av ulike ting. Men er man heterofil, så vil bare det motsatte kjønn vekke i livet disse ukontrollerbare følelsene

Anonymkode: 84f8b...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kardemommeloven123 skrev (8 timer siden):

Ja!! Hvorfor kunne den ikke vært grønn? Hadde vært mye kulere. 

I nordnorge er ofte himmelen grønn #nordlys

Anonymkode: f1cb2...5bf

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...