Gå til innhold

Hvor finner jeg min fremtidige mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjør jeg heller ikke. Jeg er veldig relasjonsskadd, og prøver meg av flere grunner ikke lenger på noen. Poenget var at å være veldig pen i seg selv er nok til at jeg skygger banen litt, da jeg rett og slett mister selvtilliten. Det blir potensielt bare vennskap av det, men det er jo også hyggelig.

Det indre teller fjorten ganger mer, men jeg har aldri vært på date med noen jeg ikke syntes var flotte å se på. Det er bare det at noen er for pene til at jeg kunne gått på date med dem, men det sier lite om alle andre.

Anonymkode: c09d1...aba

Okei, men det er bra du har respekt for andre, har lest så mye rart at jeg lett misforstår den retningen. Beklager for det. 

Håper det ordner seg for deg, skummelt med avslag og selvtilitt, men husk at det også er skummelt å ikke leve livet sitt. Nå setter jeg deg i klem mellom 2 onder her, men jeg tror du kommer til å angre om du i fremtiden suksesfullt har sluppet unna å kjenne på avslag, men også kjærlighet. 

Jeg vet jeg angrer på alle gangene jeg tenkte jeg var for udugelig til å ikke prøve, også viser det seg at mange andre lever livet og står i stormen, gråter de tårene og ender på et punkt med et innholdsrikt liv, men noe godt i også. Nå er jo mange uheldige så jeg kan jo ikke love, prøv= suksess 😅 Men det kan hende du er tøffere enn du tror og at ikke alt i fremtiden vil være en ny relajsonsskade, du må nesten bare dyppe tåen i vannet noen ganger. 

Anonymkode: 7a624...e99

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

dated seriøst eller pult på tinder? Kvinner sin puleliga og forholdliga er veldig forskjellig

Anonymkode: af16b...eb2

Snålt. Jeg er gift med den desidert flotteste mannen jeg har hatt sex med. Både objektivt og subjektivt sett. Ingen ville protestere på det. 

Anonymkode: d2964...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste trekkes vel mot et ytre de tiltrekkes av i første omgang, men herre personlighet og utstrålingen kan raskt gjør de vakreste mennesker til noe som gir deg frysninger😬

Det jeg personlig trekkes mot er en varm og åpen personlighet og en selvsikker og trygg utstråling. 
 

La merke til et ungt par her om dagen. Han så ut som om at han var tatt ut rett av et magasin. Høy, kjekk og flott kropp. Damen hans var det de fleste vil beskrive som ordinær. Halvlangt tynt hår, normalt ansikt og på den litt kraftige siden uten å være overvektig. Kjemien mellom dem var nydelig. Måten han holdt godt rundt henne og blikkene han ga henne🥹❤️ I hans øyne var hun det eneste som eksisterte.
 

Utseendet betyr lite når en går i dybden på noen. Kjæresten min er ikke en typisk headturner. Har litt mage og ikke veldig opptatt av utseendet sitt(men går pent kledd og god hygiene etc)

Men øynene og munnen hans, den varme personligheten og en utstråling som øyeblikkelig fanger et rom har gjort at han aldri har hatt problemer med å trekke damer. Jeg synes han er den kjekkeste, nydeligste og vakreste mannen som eksisterer. Bare å tenke på han gjør meg varm.

Jeg er selv høy og veltrent og alltid tiltrukket menn pga utseendet mitt. Jeg har aldri brydd meg om den biten og kjæresten så rett igjennom det ytre og inn i kjernen min❤️

 

Anonymkode: 49378...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De fleste trekkes vel mot et ytre de tiltrekkes av i første omgang, men herre personlighet og utstrålingen kan raskt gjør de vakreste mennesker til noe som gir deg frysninger😬

Det jeg personlig trekkes mot er en varm og åpen personlighet og en selvsikker og trygg utstråling. 
 

La merke til et ungt par her om dagen. Han så ut som om at han var tatt ut rett av et magasin. Høy, kjekk og flott kropp. Damen hans var det de fleste vil beskrive som ordinær. Halvlangt tynt hår, normalt ansikt og på den litt kraftige siden uten å være overvektig. Kjemien mellom dem var nydelig. Måten han holdt godt rundt henne og blikkene han ga henne🥹❤️ I hans øyne var hun det eneste som eksisterte.
 

Utseendet betyr lite når en går i dybden på noen. Kjæresten min er ikke en typisk headturner. Har litt mage og ikke veldig opptatt av utseendet sitt(men går pent kledd og god hygiene etc)

Men øynene og munnen hans, den varme personligheten og en utstråling som øyeblikkelig fanger et rom har gjort at han aldri har hatt problemer med å trekke damer. Jeg synes han er den kjekkeste, nydeligste og vakreste mannen som eksisterer. Bare å tenke på han gjør meg varm.

Jeg er selv høy og veltrent og alltid tiltrukket menn pga utseendet mitt. Jeg har aldri brydd meg om den biten og kjæresten så rett igjennom det ytre og inn i kjernen min❤️

 

Anonymkode: 49378...6f3

Så nydelig beskrevet 💞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Okei, men det er bra du har respekt for andre, har lest så mye rart at jeg lett misforstår den retningen. Beklager for det. 

Håper det ordner seg for deg, skummelt med avslag og selvtilitt, men husk at det også er skummelt å ikke leve livet sitt. Nå setter jeg deg i klem mellom 2 onder her, men jeg tror du kommer til å angre om du i fremtiden suksesfullt har sluppet unna å kjenne på avslag, men også kjærlighet. 

Jeg vet jeg angrer på alle gangene jeg tenkte jeg var for udugelig til å ikke prøve, også viser det seg at mange andre lever livet og står i stormen, gråter de tårene og ender på et punkt med et innholdsrikt liv, men noe godt i også. Nå er jo mange uheldige så jeg kan jo ikke love, prøv= suksess 😅 Men det kan hende du er tøffere enn du tror og at ikke alt i fremtiden vil være en ny relajsonsskade, du må nesten bare dyppe tåen i vannet noen ganger. 

Anonymkode: 7a624...e99

Avslag lever jeg greit med. Problemet er vel snarere at det blir vennesone hos de som egentlig er på bølgelengde med meg, mens det kun kan bli noe mer med noen med dyssosiale trekk osv. Åpenbart et meg-problem, som sikkert kommer av trakassering også fra jenter i ungdomstida, men noe jeg ikke klarer å finne ut av. Jeg har empatiske kvinnelige venner, så det har ingenting med kvinner generelt å gjøre. Det blir vel som med kvinner som bare finner drittsekker uansett hvor de leter, og jeg velger nå heller å avstå fra sex og intimitet enn å gå inn i åpenbart destruktive relasjoner.

Anonymkode: c09d1...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Snålt. Jeg er gift med den desidert flotteste mannen jeg har hatt sex med. Både objektivt og subjektivt sett. Ingen ville protestere på det. 

Anonymkode: d2964...90c

Dette betyr ikke at du ikke kunne pult en finere, du kunne lett gjort det på under 2 timer.

Anonymkode: af16b...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen finner sin utkårede når de minst venter det.

Eller noen går hardere til verks. Var en som fant sin utkårede på Tinder (tro det eller ei 😂). Hen gikk kraftig til verks med analyser og div for å luke ut partnere som ikke var potensielle. Det ble faktisk et humorshow av det også. 

"Skilt pappa sveiper høyre" av Bjørn Henning Ødegaard. 

Har aldri ledd så mye i hele mitt liv 😂

Fantastisk morsomt 🤩. Så det er mye som går an 👏👏👏. Det handler om innstilling ❤️

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...