Gå til innhold

Hvor finner jeg min fremtidige mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på jobb møte møte idag og han som holdt foredraget var veldig kjekk. Jeg søkte opp navnet hans for å se om han var singel på facebook, det var han helt klart ikke. Jeg føler alle kjekke menn, som har god jobb som han her (salgsleder), så er de opptatt. Hvordan kan jeg som snart 37 åring starte med å en forelskelse? Jeg føler desverre idag at det er altfor lett å dra fra sin. Noen som har funnet den stooore kjærligheten meg giftemål osv etter delte 35? 

Anonymkode: b5765...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kremen av menn kan velge å vrake 

Går du konsekvent for disse må du måtte konkurrere mot mange kvinner 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hocane skrev (Akkurat nå):

Kremen av menn kan velge å vrake 

Går du konsekvent for disse må du måtte konkurrere mot mange kvinner 

Ja .. Jeg har et normalt pent utseende, kanskje et utseende som fenger for et ligg desverre. Jeg vil ikke være den. Går det an å være så pen at de normale mennene ikke føler de får sjans og mennene med godt utseende er de som vil ha meg, men kun for et ligg? Misforstå meg riktig, men jeg eier ikke selvtillit selvom jeg får mye henvendelser. Noe har dratt meg ned 😑

Anonymkode: b5765...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja .. Jeg har et normalt pent utseende, kanskje et utseende som fenger for et ligg desverre. Jeg vil ikke være den. Går det an å være så pen at de normale mennene ikke føler de får sjans og mennene med godt utseende er de som vil ha meg, men kun for et ligg? Misforstå meg riktig, men jeg eier ikke selvtillit selvom jeg får mye henvendelser. Noe har dratt meg ned 😑

Anonymkode: b5765...9c8

Menn med godt utsendet er sikkert mindre redd for avslag, trenger ikke ha noe med kvinner å gjøre, men demselv og hvor vanskelig de syns det er å prøve seg. Eller tilfeldigheter som at dere ikke passer sammen, eller de trenger mer for å prøve seg, men du heller ikke er interisert I mer med dem men viser de tegnene til mennene du finner mer attraktiv.

Eller annet, mye som finns i verden.

Anonymkode: 7a624...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg føler alle kjekke menn, som har god jobb som han her (salgsleder), så er de opptatt. 

Anonymkode: b5765...9c8

Leter du i feil liga?

Anonymkode: b5c7d...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja .. Jeg har et normalt pent utseende, kanskje et utseende som fenger for et ligg desverre. Jeg vil ikke være den. Går det an å være så pen at de normale mennene ikke føler de får sjans og mennene med godt utseende er de som vil ha meg, men kun for et ligg? Misforstå meg riktig, men jeg eier ikke selvtillit selvom jeg får mye henvendelser. Noe har dratt meg ned 😑

Anonymkode: b5765...9c8

Kanskje det er selvtilliten din som er problemet her? ikke vondt ment,men dårlig selvtillitt er store røde flagg for min del. Du sier jo selv at du er er så pen? Hvorfor eier du ikke selvtillit da? Ei det ! Du er jo pen som du sier. Oppfør deg slik også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Leter du i feil liga?

Anonymkode: b5c7d...721

Føler jeg får kjekkere menn enn det jeg er pen på date, de vil gjerne treffe meg flere ganger også. Så vet ikke? Mener du de blir for fine for meg? 

Anonymkode: b5765...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (6 minutter siden):

Kanskje det er selvtilliten din som er problemet her? ikke vondt ment,men dårlig selvtillitt er store røde flagg for min del. Du sier jo selv at du er er så pen? Hvorfor eier du ikke selvtillit da? Ei det ! Du er jo pen som du sier. Oppfør deg slik også!

Okei, mulig det er problemet. Ei venninne sier jeg er så pen og at jeg burde få hvem jeg vil. Jeg har de siste mnd datet skikkelig kjekke menn, litt sånn wow utseende🙈 men ser ikke selv at jeg er fin. Jeg snakker ikke ned meg selv men mulig det merkes uansett? 

Anonymkode: b5765...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okei, mulig det er problemet. Ei venninne sier jeg er så pen og at jeg burde få hvem jeg vil. Jeg har de siste mnd datet skikkelig kjekke menn, litt sånn wow utseende🙈 men ser ikke selv at jeg er fin. Jeg snakker ikke ned meg selv men mulig det merkes uansett? 

Anonymkode: b5765...9c8

Men da må du jo stole på venninen din? Da er du vel pen da. Dårlig selvtillit merkes godt ja. Du har vel merket det selv på andre personer? Hvis de har dårlig selvtillit eller ikke? Usikker? rar? stille? sjenert..? etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mener du de blir for fine for meg? 

Anonymkode: b5765...9c8

Heller det at du leter etter utseende/yrke og ikke personen.

Anonymkode: b5c7d...721

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Leter du i feil liga?

Anonymkode: b5c7d...721

Hva mener du egentlig? At jeg ikke er pen nok? Jeg føler jeg har datet menn som er langt over min liga, ja. Men de ville vel ikke datet ei dame som ikke så bra ut? 

Anonymkode: b5765...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du å tilby en kjekk mann med en god jobb?

Anonymkode: af16b...eb2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heller det at du leter etter utseende/yrke og ikke personen.

Anonymkode: b5c7d...721

Er nok riktig.  Jeg ser ikke på yrket, helt uvesentlig. Men han her var en mann på rundt 50, humor, selvsikkerhet og kjekk. Jeg er selv 36 og leter nok etter en mann som er stabil og har kontroll på livet. En som kan ta vare på meg, gi meg kjærlighet 🙈

Anonymkode: b5765...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Okei, mulig det er problemet. Ei venninne sier jeg er så pen og at jeg burde få hvem jeg vil. Jeg har de siste mnd datet skikkelig kjekke menn, litt sånn wow utseende🙈 men ser ikke selv at jeg er fin. Jeg snakker ikke ned meg selv men mulig det merkes uansett? 

Anonymkode: b5765...9c8

dated seriøst eller pult på tinder? Kvinner sin puleliga og forholdliga er veldig forskjellig

Anonymkode: af16b...eb2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du egentlig? At jeg ikke er pen nok? Jeg føler jeg har datet menn som er langt over min liga, ja. Men de ville vel ikke datet ei dame som ikke så bra ut? 

Anonymkode: b5765...9c8

Men det er jo akkurat dette du må slutte med!! Hvorfor ville de ikke det?  Du må huske på at verdens styggeste mann for deg er mest sannsynlig verdens peneste mann for en annen.... Osv osv. Det handler kun om preferanser. Du må bare treffe menn med riktig preferanse for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du egentlig? At jeg ikke er pen nok? Jeg føler jeg har datet menn som er langt over min liga, ja. Men de ville vel ikke datet ei dame som ikke så bra ut? 

Anonymkode: b5765...9c8

Om det bare er ligg, så trenger det ikke være kjærlighet for dem. 

Du ser bra ut, men ingen av oss kan vite noe som helst uten å se dere. Å smak er også subjektivt. Kan være du dater playere.

Anonymkode: 7a624...e99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er nok riktig.  Jeg ser ikke på yrket, helt uvesentlig. Men han her var en mann på rundt 50, humor, selvsikkerhet og kjekk. Jeg er selv 36 og leter nok etter en mann som er stabil og har kontroll på livet. En som kan ta vare på meg, gi meg kjærlighet 🙈

Anonymkode: b5765...9c8

Du kan få kjærlighet av en yngre mann også, det er bare en illusjon av at noen på 50 skal ha bedre kontroll eller kan gi deg mer. De trenger ikke ha det, å en jobb sier ikke alt, det er bare en jobb. 

Anonymkode: 7a624...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja .. Jeg har et normalt pent utseende, kanskje et utseende som fenger for et ligg desverre. Jeg vil ikke være den. Går det an å være så pen at de normale mennene ikke føler de får sjans og mennene med godt utseende er de som vil ha meg, men kun for et ligg? Misforstå meg riktig, men jeg eier ikke selvtillit selvom jeg får mye henvendelser. Noe har dratt meg ned 😑

Anonymkode: b5765...9c8

Jeg kan hverken svare for populære menn eller de fleste normale menn, men det går fint an å være "for pen" for meg. Når man ikke har så lett for å finne noen i det hele tatt virker det jo dødfødt å prøve seg på godt over middels pene kvinner. Jeg er dermed venn med til dels svært pene kvinner, men har det ikke i meg å prøve meg på dem selv i de tilfellene der de hinter i den retning.

Anonymkode: c09d1...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg kan hverken svare for populære menn eller de fleste normale menn, men det går fint an å være "for pen" for meg. Når man ikke har så lett for å finne noen i det hele tatt virker det jo dødfødt å prøve seg på godt over middels pene kvinner. Jeg er dermed venn med til dels svært pene kvinner, men har det ikke i meg å prøve meg på dem selv i de tilfellene der de hinter i den retning.

Anonymkode: c09d1...aba

Jeg syns ikke du skal prøve deg på de du ikke syns er pene heller, husk at det er mennesker fu snakker om.

Jeg hadde blit ekstremt såret om jeg fikk høre at mannen jeg lå med eller delte liv med, eller datet sa at han var med meg fordi jeg ikke er så pen så han er ikke redd for å bli avvist hadde følt meg som søppel og folk ønsker seg gode liv og relajsoner.

Så når du tenker sånn på dem, ligg unna til du kaver deg opp til dem du annerkjenner som kvinne nok. 

Serriøst. Liker ikke hvordan mange av dere menn ser på kvinner, det er motbydelig.

Anonymkode: 7a624...e99

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg syns ikke du skal prøve deg på de du ikke syns er pene heller, husk at det er mennesker fu snakker om.

Jeg hadde blit ekstremt såret om jeg fikk høre at mannen jeg lå med eller delte liv med, eller datet sa at han var med meg fordi jeg ikke er så pen så han er ikke redd for å bli avvist hadde følt meg som søppel og folk ønsker seg gode liv og relajsoner.

Så når du tenker sånn på dem, ligg unna til du kaver deg opp til dem du annerkjenner som kvinne nok. 

Serriøst. Liker ikke hvordan mange av dere menn ser på kvinner, det er motbydelig.

Anonymkode: 7a624...e99

Det gjør jeg heller ikke. Jeg er veldig relasjonsskadd, og prøver meg av flere grunner ikke lenger på noen. Poenget var at å være veldig pen i seg selv er nok til at jeg skygger banen litt, da jeg rett og slett mister selvtilliten. Det blir potensielt bare vennskap av det, men det er jo også hyggelig.

Det indre teller fjorten ganger mer, men jeg har aldri vært på date med noen jeg ikke syntes var flotte å se på. Det er bare det at noen er for pene til at jeg kunne gått på date med dem, men det sier lite om alle andre.

Anonymkode: c09d1...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...