Gå til innhold

La denne dø

zondaar

Anbefalte innlegg

Fjernet fordi jeg har fått svar

Endret av zondaar
Fått svar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kan man ikke. De som bruker Anonymbruker er mange ulike, og du kan ikke blokkere en som gjemmer seg bak denne. Du må ha et brukernavn.

Mange her inne skriver konsekvent alltid under Anonymbruker for å ikke bli identifisert. "Mange bekker små, gjør en stor å", dvs folk sitter og legger sammen småinformasjon de har lest av en bruker og senere bruker det mot vedkommende i andre tråder. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en som sitter på hjemmekontoret, og tar fem minutter med beina høyt innimellom, så må jeg si at de fleste som henger her inne på dagtid er brukere som går hjemme. Mens ABene kommer i større antall i helgene. 

Jeg bruker konsekvent AB, har alltid gjort det, men er aldri ufin.

Uansett. Jeg tror du kan blokkere AB. Men da blokkerer du absolutt alle ABer, og forumet blir ganske tomt for deg. 

Anonymkode: 7ad68...df8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Må du lese her? 

Anonymkode: 043aa...548

Nei, det må jeg ikke. Men det hender jeg liker å lese hva andre mener angående ulike spørsmål rundt bl.a leggetider, innetider etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så kan du ikke det. Det er alt eller ingenting.

AnonymBruker ville ikke vært anonym lenger heller dersom dette gikk an, da en slik funksjon ville kunne brukes til å finne ut hvem som har skrevet et anonymt innlegg.

Anonymkode: a2048...f96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...