Økkis Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september I går kveld brukte jeg noen timer på å bestille en del småting fra ikea som til sammen ble ca 3000 kr. Jeg sender bestillingen kl. 22:12 og får ordrebekreftelse på mail. Kl. 22:23 får jeg mail om at ordren er forsinket på ubestemt tid fordi SAMTLIGE av varene ikke kan leveres. Flere som har opplevd det samme? Er det bare en teit måte å si at de ikke leverer nord i landet lengre?? Blir så irritert 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Bestiller aldri over nett på Ikea lenger. Leveringstiden er uhorvelig lang og de bruker altfor lang tid på å bekrefte og sende vare. En gang gikk det over EN uke og det var fortsatt ingen bekreftelse eller pakke sendt. Ingen spesiell grunn heller. Valgte å kansellere hele bestillingen, og heller stikke innom fysisk butikk ved anledning. Og hjemkjøring, glem det! Prisene er altfor høye! Billigst er faktisk å plukke selv og låne bil, men for mange er dette umulig å gjøre selv. Og hva er det med de ansatte? De siste gangene jeg har vært på Ikea har jeg observert ansatte som ikke har peiling på hva de holder på med, ansatte som er snørrhovne uten at kunden har vært ufin på noe vis. Jeg observerte en ansatt i utlevering Ikea Åsane, som hadde en skikkelig "I'm gay and I'm so better than you!"-holdning mot en eldre kvinne. Ikke hørte han hva hun sa heller og sa "Hæ?" flere ganger. Hvor har det blitt av de skikkelige service innstilte ansatte som var hyggelige uansett situasjon? Anonymkode: d9ba4...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Jeg sto i kø ved kassa på IKEA Slependen i sommer, hvor det var ekstremt lang kø. En av de i køen spurte han i kassa om han kunne ringe etter noen for å åpne en kasse til. Han svarte bare "nei, det er ikke mitt problem at det er lang kø". Anonymkode: d0b6c...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Ikea har tapt seg enormt. Tomme for varer, sure og lite behjelpelige ansatte. Og faktisk er det ikke spesielt mye rimeligere heller. Jeg synes butikken også er styggere og mer rotete enn tidligere(Sørlandet) Ventet 10(!) uker på noen skuffer til et pax skap, måtte fysisk ut i butikk for å spørre når de får de inn, for kundeservicen på telefon er jo en vits. Anonymkode: b3005...b7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Jeg får også beskjed om at varene jeg skal ha ikke kan leveres hjem. Anonymkode: 788e2...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Lenge siden jeg har bestilt fra Ikea. Jeg kjøpte en del møbler en gang, og fikk fraktet til døra og båret inn. Det var helt ok og verdt prisen, jeg bor nordpå og laaaangt unna en fysisk butikk. Netthandel av mindre ting har vært mer så som så. Jeg mener å huske det var lettere å få anslått fraktpriser fra produktsiden før, så ble det til at man måtte hive varen i kassen og sjekke ut for å få et anslag. Jeg skulle kjøpe noe og hadde sjekket i frakt-infoen at mål og vekt var innenfor kravene for postpakke, og det var IKKE noe skjørt heller. Likevel kom frakten på godt over tusenlappen når jeg prøvde å sjekke ut. Jeg ga opp på den varen, gitt. Men det skal de ha, de gangene jeg har fått et produkt med en defekt, så har det vært null problem å få erstattet. Anonymkode: cef75...ac7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Min far kjøpte noen flatpakkede møbler. Det manglet viktige komponenter til montering i alle. Tok over en uke å få manglende deler sendt i posten. Hvorfor sørger de ikke for å kontrollere at alle deler er med? Vi opplevde aldri at det manglet deler for 20 år siden. Snart legger vel Ikea ned også. Anonymkode: d9ba4...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Nettbutikken er laget slik at du skal få beskjed om hvilke varer som er tilgjengelige og ikke FØR du bestiller og betaler. Har de fjerna det? Det var jo gull verdt! Anonymkode: f41d8...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå