AnonymBruker Skrevet 18. september #41 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skulle inn for å kommentere at du høres manisk ut, men ser de over meg mener du høres psykotisk ut. Om du er det ene eller det andre skal jeg ikke si sikkert, men det virker som om du trenger behandling. Håper du får den hjelpen du trenger til å kunne være en bedre mor for gutten din ❤️ Anonymkode: a8271...a45 Same shit, different wrapping. Man regnes foresten som psykotisk som manisk. Men ellers håper jeg også at denne mammaen oppsøker og får hjelp, før dette går enda lengre! Anonymkode: 58417...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #42 Del Skrevet 18. september Sitter og griner og prater om TRAUMER? Pga en hårklipp? Her er det større problemer. Blir gutten mobbet fordi han har problemer pga mor? Dette henger ikke på greip. Unger pleier ikke bry seg så mye om hår heller... Andres assa. Anonymkode: 51753...518 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 18. september #43 Del Skrevet 18. september en av de mest bisarre ting jeg har opplevd: satt i kirken i en begravelse kjedet med endel, tittet rund meg, og i håret til kvinnen foran meg ser jeg en lus krype på et hårstrå! sa henne utelukkende bakfra, hun ble "borte" på utmarsjen, holdet meg litt for meg selv under jordpåkastelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #44 Del Skrevet 18. september Du har ikke påført han traume At han blir mobbet er ikke din feil Mobberne har bare fått en ny ting å pirke på. De er ofte ikke noe rart med de som blir mobbet, men mobberne får reaksjonen de vil. Så da fortsetter de. Mobbere prøver finne ubetydelige ting å erte / plage andre på, uansett om det er sveisen, brillene, sekken, skoa, skeive ben, høy/lav, hodeform (What not) Du har ikke gjort noe galt Anonymkode: f0aaa...85d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #45 Del Skrevet 18. september Mammaen oppsøke hjelp, hva i alle dager snakker folk om? Kan folk her inne slutte å kommentere overalt at alle må til behandling? Hvor er admin? Anonymkode: f0aaa...85d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #46 Del Skrevet 18. september Min ene datter for og skurv i hodebunnen, særlig ved sterk shampo, fikk ett middel vi har i hodebunnen mot dette. hun har og atopisk eksem kanskje du skrek ulv ulv til flass og flak Anonymkode: 77bf8...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #47 Del Skrevet 18. september Så merkelig ting å bli mobbet for, veldig mange gutter har da 3 mm sveis… Hadde han uvanlig vakkert hår sånn at det liksom var det mest positive ved ham? Anonymkode: 54678...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #48 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Guttungen opplever mye mobbing, stikk og trakassering på skolen så dette stikker litt dypere enn det hadde gjort hos en som ikke opplever disse tingene. Under middagen i går så jeg masse hvite greier i håret hans, det så ut som om det krydde av lus. Jeg tok han med ut på badet og prøvde å gre det ut, støvsuge det, lusekamme det og det ble hverken klart for meg om det var lus eller ikke eller om det var levende eller ikke. Jeg gravde og lyste med lommelykt, hadde ark ned i vasken og gjorde det jeg kunne men kunne ikke bli enig med meg selv hva dette kunne være. Håpte det var sånn "skorpe" som babyer får (cradle cap) eller flass, men det så ut som lus. Guttungen fikk beskjed at håret måtte av og jeg brukte klipperen til å få det bort. 3mm 🙈. Først da så jeg tydelig hva det var og det var sånn skorpe. Smørte inn med babyolje og gned og gnikket på hodebunnen. Helt umulig om han hadde beholdt håret å få dette til på en like god måte, jeg vet jeg trodde det var til det beste, men ønsker nå at jeg hadde pustet med magen først. Han ser ut som om han har skinnet seg. Han ser ikke ut som seg selv, men en helt annen liten fyr. Han sa i går at han grudde seg til skolen i dag og kommentarene. Vi ble enig at han skulle si at mamma gjorde en feil og klippet han for kort med et uhell. Han føler seg skikkelig usikker og nekter (selvsagt) å ta av casene. I dag da han kom på skolen fikk han gjennomgå for håret (hans manglende hår). Han prøvde å ha hette på men den måtte av og han ble kalt alt mulig stygt. Han ble så lei seg og mammahjertet brister for han. Særlig fordi DET ER MIN FEIL. JEG gjorde dette. Lærer ringte og fortalte meg etter skolen. Ettersom guttungen er hos far ringte jeg han for å høre hvordan det gikk på skolen i dag. Enda verre er det i mammahjertet for han skåner meg ved å si at dagen var passe grei, noe kommentarter men ikke så ille og at han LIKER å ha det så kort nå. Han lyver for å skåne mammaen sin.. Jeg kan ikke slutte å gråte, jeg har SÅ syk svart samvittighet... Anonymkode: 8690d...b21 Herregud så tankeløst…. Anonymkode: 85cce...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 18. september #49 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Guttungen opplever mye mobbing, stikk og trakassering på skolen så dette stikker litt dypere enn det hadde gjort hos en som ikke opplever disse tingene. Under middagen i går så jeg masse hvite greier i håret hans, det så ut som om det krydde av lus. Jeg tok han med ut på badet og prøvde å gre det ut, støvsuge det, lusekamme det og det ble hverken klart for meg om det var lus eller ikke eller om det var levende eller ikke. Jeg gravde og lyste med lommelykt, hadde ark ned i vasken og gjorde det jeg kunne men kunne ikke bli enig med meg selv hva dette kunne være. Håpte det var sånn "skorpe" som babyer får (cradle cap) eller flass, men det så ut som lus. Guttungen fikk beskjed at håret måtte av og jeg brukte klipperen til å få det bort. 3mm 🙈. Først da så jeg tydelig hva det var og det var sånn skorpe. Smørte inn med babyolje og gned og gnikket på hodebunnen. Helt umulig om han hadde beholdt håret å få dette til på en like god måte, jeg vet jeg trodde det var til det beste, men ønsker nå at jeg hadde pustet med magen først. Han ser ut som om han har skinnet seg. Han ser ikke ut som seg selv, men en helt annen liten fyr. Han sa i går at han grudde seg til skolen i dag og kommentarene. Vi ble enig at han skulle si at mamma gjorde en feil og klippet han for kort med et uhell. Han føler seg skikkelig usikker og nekter (selvsagt) å ta av casene. I dag da han kom på skolen fikk han gjennomgå for håret (hans manglende hår). Han prøvde å ha hette på men den måtte av og han ble kalt alt mulig stygt. Han ble så lei seg og mammahjertet brister for han. Særlig fordi DET ER MIN FEIL. JEG gjorde dette. Lærer ringte og fortalte meg etter skolen. Ettersom guttungen er hos far ringte jeg han for å høre hvordan det gikk på skolen i dag. Enda verre er det i mammahjertet for han skåner meg ved å si at dagen var passe grei, noe kommentarter men ikke så ille og at han LIKER å ha det så kort nå. Han lyver for å skåne mammaen sin.. Jeg kan ikke slutte å gråte, jeg har SÅ syk svart samvittighet... Anonymkode: 8690d...b21 1. Ikke les all dritten folk svarer deg her inne. 2. Slutt å piske deg selv så gutten må trøste deg i tillegg til å leve med mobbingen. 3. Den klippingen endret ingen ting for gutten din... var bare et hendelig uhell fra en mor med masse omsorg og lite impulskontroll. 4. Ta tak i mobbingen, den er det egentlige problemet. I morgen ringer du rektor og sier det her må løses nå ...og stiller ikke rektor opp på det holder du gutten din hjemme til tar affære. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #50 Del Skrevet 19. september Hva gjør dere med mobbingen? Det er da mer vesentlig enn håret. Anonymkode: da539...303 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #51 Del Skrevet 19. september Jeg syns synd på denne gutten som etter å ha blitt mobbet på skolen må komme hjem til det han sikkert har tenkt på som et trygt sted bare for å bli overfalt av en rabiat mor med barbermaskin, som åpenbart bruker litt flass som unnskyldning for å skamklippe sønnen som en straffange. Anonymkode: 71780...0b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #52 Del Skrevet 19. september I denne saken synes jeg at moren som snauklippet gutten burde være solidarisk med barnet, og klippe håret sitt til samme lengde. Da unngår man tilsvarende episoder i framtiden. Anonymkode: d6408...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #53 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Guttungen opplever mye mobbing, stikk og trakassering på skolen så dette stikker litt dypere enn det hadde gjort hos en som ikke opplever disse tingene. Under middagen i går så jeg masse hvite greier i håret hans, det så ut som om det krydde av lus. Jeg tok han med ut på badet og prøvde å gre det ut, støvsuge det, lusekamme det og det ble hverken klart for meg om det var lus eller ikke eller om det var levende eller ikke. Jeg gravde og lyste med lommelykt, hadde ark ned i vasken og gjorde det jeg kunne men kunne ikke bli enig med meg selv hva dette kunne være. Håpte det var sånn "skorpe" som babyer får (cradle cap) eller flass, men det så ut som lus. Guttungen fikk beskjed at håret måtte av og jeg brukte klipperen til å få det bort. 3mm 🙈. Først da så jeg tydelig hva det var og det var sånn skorpe. Smørte inn med babyolje og gned og gnikket på hodebunnen. Helt umulig om han hadde beholdt håret å få dette til på en like god måte, jeg vet jeg trodde det var til det beste, men ønsker nå at jeg hadde pustet med magen først. Han ser ut som om han har skinnet seg. Han ser ikke ut som seg selv, men en helt annen liten fyr. Han sa i går at han grudde seg til skolen i dag og kommentarene. Vi ble enig at han skulle si at mamma gjorde en feil og klippet han for kort med et uhell. Han føler seg skikkelig usikker og nekter (selvsagt) å ta av casene. I dag da han kom på skolen fikk han gjennomgå for håret (hans manglende hår). Han prøvde å ha hette på men den måtte av og han ble kalt alt mulig stygt. Han ble så lei seg og mammahjertet brister for han. Særlig fordi DET ER MIN FEIL. JEG gjorde dette. Lærer ringte og fortalte meg etter skolen. Ettersom guttungen er hos far ringte jeg han for å høre hvordan det gikk på skolen i dag. Enda verre er det i mammahjertet for han skåner meg ved å si at dagen var passe grei, noe kommentarter men ikke så ille og at han LIKER å ha det så kort nå. Han lyver for å skåne mammaen sin.. Jeg kan ikke slutte å gråte, jeg har SÅ syk svart samvittighet... Anonymkode: 8690d...b21 Hva hjelper dette en gutt som blir mobbet? Tenker at her må du lære gutten selvtillit og å stå opp for seg selv. Men utfra innlegget ditt har du nok like lite selvtillit. Her må det hjelp til. En mobbet gutt som sier at mammaen sin klippet er noe helt annet enn en gutt med rak rygg som sier at han hadde lyst å prøve noe nytt. Anonymkode: 42c7d...8e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosadue Skrevet 19. september #54 Del Skrevet 19. september Ikke rart det er så mye mobbing i skolen når man ser hvordan voksne folk snakker tilhverandre.. Vi er forbilde for våre barn. alle gjør feil, god klem til deg og til gutten din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 19. september #55 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mager trøst: det vokser ut igjen. Fotografering var sist torsdag og ikke denne torsdag. Det er "bare" hår. Jeg er så ufattelig lei meg... Ts Anonymkode: 8690d...b21 Ts Om du forsatt her her... Ok dritt i skamklipt...du snakker om at din sønn blir mobbet AnonymBruker skrev (18 timer siden): Guttungen opplever mye mobbing, stikk og trakassering på skolen så dette stikker litt dypere enn det hadde gjort hos en som ikke opplever disse tingene. Under middagen i går så jeg masse hvite greier i håret hans, det så ut som om det krydde av lus. Jeg tok han med ut på badet og prøvde å gre det ut, støvsuge det, lusekamme det og det ble hverken klart for meg om det var lus eller ikke eller om det var levende eller ikke. Jeg gravde og lyste med lommelykt, hadde ark ned i vasken og gjorde det jeg kunne men kunne ikke bli enig med meg selv hva dette kunne være. Håpte det var sånn "skorpe" som babyer får (cradle cap) eller flass, men det så ut som lus. Guttungen fikk beskjed at håret måtte av og jeg brukte klipperen til å få det bort. 3mm 🙈. Først da så jeg tydelig hva det var og det var sånn skorpe. Smørte inn med babyolje og gned og gnikket på hodebunnen. Helt umulig om han hadde beholdt håret å få dette til på en like god måte, jeg vet jeg trodde det var til det beste, men ønsker nå at jeg hadde pustet med magen først. Han ser ut som om han har skinnet seg. Han ser ikke ut som seg selv, men en helt annen liten fyr. Han sa i går at han grudde seg til skolen i dag og kommentarene. Vi ble enig at han skulle si at mamma gjorde en feil og klippet han for kort med et uhell. Han føler seg skikkelig usikker og nekter (selvsagt) å ta av casene. I dag da han kom på skolen fikk han gjennomgå for håret (hans manglende hår). Han prøvde å ha hette på men den måtte av og han ble kalt alt mulig stygt. Han ble så lei seg og mammahjertet brister for han. Særlig fordi DET ER MIN FEIL. JEG gjorde dette. Lærer ringte og fortalte meg etter skolen. Ettersom guttungen er hos far ringte jeg han for å høre hvordan det gikk på skolen i dag. Enda verre er det i mammahjertet for han skåner meg ved å si at dagen var passe grei, noe kommentarter men ikke så ille og at han LIKER å ha det så kort nå. Han lyver for å skåne mammaen sin.. Jeg kan ikke slutte å gråte, jeg har SÅ syk svart samvittighet... Anonymkode: 8690d...b21 Ts om du forsatt er her... Drit i skamklipt....du skriver dette Guttungen opplever mye mobbing, stikk og trakassering på skolen så dette stikker litt dypere enn det hadde gjort hos en som ikke opplever disse tingene. Så du skriver at din gutt ble mobbet og trakksert før han ble klipt? Da ikke klippen det som er ille her...da er det mobbingen på skolen Har dere tatt tak i dette? Og hvor gammel er han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #56 Del Skrevet 19. september Om gutten din ikke hadde blitt mobbet fra før, så hadde han ikke blitt det nå heller. Ungene som mobber er det egentlige problemet her, tar skolen tak i det? Barn har rett på et trygt skolemiljø, det har tydeligvis ikke barnet ditt, og det er vondt å lese. Denne hårepisoden er bare vann på mølla, se for deg at det hadde skjedd med en av de andre, det ville gått fort over. Skjønner du har dårlig samvittighet nå, men er det så kort at det ikke kan fikses? Ta han med til frisør? Og ta en alvorsprat med skolen angående mobbingen. Anonymkode: 15bfc...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #57 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): er det så kort at det ikke kan fikses? 3mm. Det er bare skinhead som er alternativet. Anonymkode: 71780...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 19. september #58 Del Skrevet 19. september Veldig kjedelig for gutten din det her, og jeg kan absolutt sette meg litt inn i din tankebane om du ikke vet hvordan lus ser ut. Fikk du panikk fordi du trudde det var lus? Er du redd for lus? Det er irrasjonell frykt, men jeg kan forstå det. Desverrre gikk det utover sønnen din i basketaket. Det jeg derimot reagerer på, er at lærern ringer deg å forteller dette her, og mobbingen fortsetter? Får ikke mobberne konsekvenser på skolen? Hvorfor har det ikke blitt gjort noe med? Har du satt igang Paragraf 9a tiltak? Hvis ikke, så ville jeg absolutt gjort det. Mobbingen må det bli stopp på. At gutten kommer med kort hår en dag burde ikke være grunn for noen å mobbe, men enkelte unger finner noe å mobbe for uansett. Tenk på de som blir kreftsyke og faktisk mister alt håret. Fortjener de å bli mobbet fordi de har kort hår? Ta ordentlig tak i skolen å få stopp på mobbingen. Hår vokser ut igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå