Gå til innhold

Ting kvinner gjør som er ick for menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Yellow Eye skrev (1 minutt siden):

Du er klar over at det er langt flere menn som blir utsatt for drap og enn kvinner ikke sant ?

Kvinner blir hovedsakelig overfalt av menn de kjenner ikke fremmede, menn blir hovedsakelig overfalt av fremmede ikke menn de kjenner.

Kvinner skal selvsagt ikke utsettes for overgrep, men man må slutte å framstille det som at det bare er kvinner som utsettes for vold.

Jeg bryr meg ikke bare om drap, men først å fremst overgrep for min del. Men du skal vite at jeg har ike akkurat lyt til å møte en ekte morder selv om den morderen bare dreper menn heller, det er kjempe skummelt og vil ikke utsette mine menn for å bli myrdet av dem. 

Jeg er en kvinne! At menn ikke går rundt å er nok redd for vold er opp til dem å snakke om, jeg må få være redd å snakke om det selv om menn ikke snakker representativt for din prosentandel sjangse for å bli overfallt. 

Så derfor er jeg redd for å skaffe meg nye bekjente kan du forstå. Trenger ikke være bekjent så alvorlig lenge for å være en trussel heller akkurat. Å overfall skjer fortsatt, så jeg vil uansett være redd det videre. Spesielt overgrep i fylla. 

Anonymkode: 09b4d...caa

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yellow Eye skrev (12 minutter siden):

Du er klar over at det er langt flere menn som blir utsatt for drap og enn kvinner ikke sant ?

Kvinner blir hovedsakelig overfalt av menn de kjenner ikke fremmede, menn blir hovedsakelig overfalt av fremmede ikke menn de kjenner.

Kvinner skal selvsagt ikke utsettes for overgrep, men man må slutte å framstille det som at det bare er kvinner som utsettes for vold.

Det er fortsatt hovedsakelig menn som utøver volden.

Anonymkode: e8386...f1b

• Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (34 minutter siden):

Og de fleste menn blir utsatt for drap og vold fra andre menn, gjerne som offer for blind vold. Det er svært sjeldent at menn blir voldtatt og drept av sine kvinnelige partnere eller ekser. Det er litt forskjell på det å bli overfalt på åpen gate og det å bli skambanket av personen man stoler 100 prosent på og betror hele livet til.

Anonymkode: cd78e...10c

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er fortsatt hovedsakelig menn som utøver volden.

Anonymkode: e8386...f1b

Og menn flest har mye bedre forutsetninger for å ta igjen mot voldsmannen enn kvinner flest.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (49 minutter siden):

En sånn en.. Hva er greia? Statistisk sett er det menn som utover grov vold, mot kvinner eller mot andre menn. Så en dame kan ikke være skeptisk til menn, fordi også menn blir utsatt for grov vold av andre menn? Fellesnevneren for voldsutøvelse er fortsatt MENN. 

Du er en sånn type som nekter å sympatisere med kvinner, fordi du innerst inne ikke ser på kvinner som likeverdige, men noen som spiller offer. Fordi det virkelige offeret her, det er deg. Kvinner kan ikke være offeret i dine øyne, fordi da vil du miste status som offer. Så jepp, da kommer kommentaren, menn er også utsatt for vold- ikke bare kvinner.

DET er en ick btw. Menn som mååå spille offeret i menn/kvinne debatt

Anonymkode: cff4d...ac7

• Liker 7
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og de fleste menn blir utsatt for drap og vold fra andre menn, gjerne som offer for blind vold. Det er svært sjeldent at menn blir voldtatt og drept av sine kvinnelige partnere eller ekser. Det er litt forskjell på det å bli overfalt på åpen gate og det å bli skambanket av personen man stoler 100 prosent på og betror hele livet til.

Konebankere er oftest psykopater og kvinner liker personlighetstrekkene til psykopater… 

Anonymkode: 3786e...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke at jeg bryr meg ettersom jeg er fornøyd som singel, men hva er galt med åpen profil på Instagram? Tror samtlige kvinner jeg kjenner har det. Ble bare nysgjerrig 😄

Anonymkode: a892f...a92

Får litt for mye inntrykk av at de er opptatt av hvordan de fremstår for omverdenen, at de er fasadeorienterte. Nesten alle kvinner jeg kjenner har lukket profil, så er ikke noe stort problem akkurat. Jeg er en anonym kar og liker jenter som er fornøyde med et anonymt liv.

Det er ikke fordi jeg er sjalu og usikker, slik folk spekulerer i her.

Anonymkode: 42419...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

- dårlig malte øyenbryn ser helt jævlig ut.

- lange øyenvipper..

- oversminka, ser helt unaturlig og jævli ut

- trange klær på chubby kropp 

- ligger som ei dørmatte når man har sex

- texter/snapper med andre boys/ligg

- er veganer/vegetarianer

- lat

- blakk

Kunne fortsatt i det uendelige her, men overlater resten til andre.

Hilsen

Godt voksen mann med laaaang erfaring

Anonymkode: 812a4...cc3

Hvis hun ligger som en dørmatte når dere har sex,er det fordi du er dårlig i senga.

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Konebankere er oftest psykopater og kvinner liker personlighetstrekkene til psykopater… 

Anonymkode: 3786e...f18

Nei, det gjør vi ikke. Idiot.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hvor du bor, så jeg slipper å oppleve menn som synes kvinner er motpydlige dersom jeg forteller "feil ting"

Anonymkode: 21df9...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Kunstige/lange øyenvipper…

-Slappe håndtrykk, som å hilse på en komapasient

-Damer som er alt for oppmerksomhets syke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne, men om jeg skal gjette:

- Masing

- Kakling

- Lure spørsmål 

- Når de blir helt crazy når de drikker vin med venninner 😂 

- Kjerring kjøring (ikke kjøre når det er klart i rundkjøringa)

- Når de huffer og ikke sier noe mer

Anonymkode: 27ca6...d53

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja det va det dere hang dere oppi...

Ny ick

- prippne forsmådde damer

Anonymkode: 812a4...cc3

Du bare gir og gir 🤣

Anonymkode: a0328...c71

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En godt voksen mann "med lang erfaring" som skriver at oppramsingen av "feil ved kvinner" kunne fortsatt i det uendelige.

Godt at du har kommet deg til Kvinneguiden for å klage. Men, jeg tviler sterkt på at du har så lang erfaring med kvinner. Til det er du altfor bitter.

Anonymkode: 49161...98b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn har bedt meg ikke ha på klissklass på leppene. Heller ikke rød lebestift, selv om jeg sier den ikke smitter 😅

så er klissklass på leppene ick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er kvinne, men om jeg skal gjette:

- Masing

- Kakling

- Lure spørsmål 

- Når de blir helt crazy når de drikker vin med venninner 😂 

- Kjerring kjøring (ikke kjøre når det er klart i rundkjøringa)

- Når de huffer og ikke sier noe mer

😂 Spurte sidemannen, han er enig. Nå fortsetter han om det 😅 

Si det som det er istede enn det med huffing, sier han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

😂 Spurte sidemannen, han er enig. Nå fortsetter han om det 😅 

Si det som det er istede enn det med huffing, sier han. 

Haha så morsomt 😂 skriv gjerne ned om han nevnte noe mer han kom på 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det væremåte og holdninger som er ick. Spesielt de som lytter til venninner forran å prate med de som problemene gjelder.

Anonymkode: 56815...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Overdreven sminking
-Carnivor
-Kjønnskonservativ/forventer at menn skal gjøre ting "fordi de er menn"
-Ønsker å bli forsørget
-Foliehatt
-Orker ikke/gidder ikke-attitude
-Sladder (i alle fall om jeg skal involveres i det)
-Bruke masse tid på såpeserier/annen tanketom TV-underholdning
-Dårlig form uten å bry seg filla om å endre det
-Ikke spise opp maten man putter på tallerkenen/hive rester (voksne folk klarer porsjonere til seg selv/planlegge)
-Må ha alkohol i blodet "for å ha det gøy"
-Avhengig av å reise bort for å lade batterier

Mesteparten av dette er ikke så vanskelig å unngå, men det er nå der i alle fall (kunne sikkert laget en lengre liste om jeg satt og grublet nok)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...