AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Noen som vet? Begge er knelange. Anonymkode: bcacb...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Tipper en form for hverdagsbunad Anonymkode: 6b313...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Hvis disse er «ekte bunader» så liker jeg bunader allikevel, synes det blir for mye med de vanlige til meg selv (kler meg vanligvis enkelt). Anonymkode: bcacb...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Dirndl, tyske folkedrakter. Ofte brukt til oktoberfest 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Kjekt å se en forandring. Har dem avtalt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Capazitet skrev (21 timer siden): Dirndl, tyske folkedrakter. Ofte brukt til oktoberfest Nei, dette er en dirndl. Det du tenker på er h*r*varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Noen som klarer å gjenkjenne den blå helt konkret? Synes det ser mer ut som hverdagsbunader når jeg bildesøker enn dirndl? Anonymkode: bcacb...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september Jeg tipper hun i rødt og grønt har Dirndl, mens hun i blått har på seg en eldre hverdagsbunad. Hverdagsbunader er en slags korte, enklere folkedraktinspirert sak som var populære særlig på 50-tallet. Mamma hadde en. Jeg hadde en barneversjon som ligner veldig på den blå, men i rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #9 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 11.55): Noen som vet? Begge er knelange. Anonymkode: bcacb...0fb Gammeldags verdagsbunad med litt variasjon fra gamle dager. Alle med respekt for seg selv hadde hverdagsbunader, med hvit bluse inni og hvitt forkle foran. Mange skoler hadde obligatorisk søm av hverdagsbunad i håndarbeidstimene. Hverdagsbunaden ble brukt når man skulle være litt pyntet, men ikke festkledd. Anonymkode: cfbe9...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. september #10 Del Skrevet 23. september Kjekt å se at så mange i Farmen klær seg i kjoler og skjørt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå