AnonymBruker Skrevet 18. september #21 Del Skrevet 18. september 2 åring, en reima lappi og en reima Stavanger. En til hjemme og en til bhg. Anonymkode: ac9c9...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #22 Del Skrevet 18. september Wheat vinterdress. Kattnakken regndress. Går i 1. klasse og er fem år Anonymkode: 06e8c...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #23 Del Skrevet 18. september Reima gotland til en som blir tre år i desember. Anonymkode: 935d4...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #24 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke den veldig tynn? Anonymkode: b6ea2...e47 Nei det vil jeg ikke si. Helt normal. Men én 5 åring er jo ganske aktiv ute i snøen, så det viktigste er jo at man ikke blir våt. Anonymkode: 3aa3d...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #25 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor gammelt er barnet? Hvilken vinterdress skal det ha? Hvorfor akkurat den dressen? Anonymkode: b6ea2...e47 6, 4 og 2år. isbjörn of sweden Høyeste pusteevne (15.000) jeg har funnet til nå, som er gullkortet da jeg har varme og aktive barn. Ekstra pluss for høy vannsøyle (15.000) i tillegg til å være veldig myk og bevegelig. Er det regn og slapsevær har de kattnakken vinterregndress. Anonymkode: 05f2c...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #26 Del Skrevet 18. september Didrikson fra i fjor, 8 åring, vil ikke ha 2 delt, digger vinterdress . Anonymkode: ced36...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #27 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): 6, 4 og 2år. isbjörn of sweden Høyeste pusteevne (15.000) jeg har funnet til nå, som er gullkortet da jeg har varme og aktive barn. Ekstra pluss for høy vannsøyle (15.000) i tillegg til å være veldig myk og bevegelig. Er det regn og slapsevær har de kattnakken vinterregndress. Anonymkode: 05f2c...00a Oi, det hørtes veldig dyrt ut til tre barn😳 Anonymkode: b6ea2...e47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #28 Del Skrevet 18. september 6 åringen har en reima stavanger mener jeg på. 4 åringen husker jeg ikke men det er en eller annen reima modell. 2 åringen har også en reima modell som jeg ikke husker navnet på. Den fant jeg inne på dressmykid Anonymkode: e53b2...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 18. september #29 Del Skrevet 18. september (endret) Vi har kjøpt 2 stk. En vinterregndress fra Kattnakken pluss en tykkere dress fra reflex jeg ikke husker helt navnet på akkurat nå:p Bor på Vestlandet så her blir det nok mer vått enn snø mest sannsynlig. Barnet er 2,5 år. Endret 18. september av Jadasikkert29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #30 Del Skrevet 18. september Isbjørn og Sweden og reima Stavanger, førstnevnte er dem beste dressen Anonymkode: c9248...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #31 Del Skrevet 18. september Her blir det reima. Bruker dresser vi har fått i gave og arv. Barnet er 3 år Anonymkode: 1a73e...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #32 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi, det hørtes veldig dyrt ut til tre barn😳 Anonymkode: b6ea2...e47 4 faktisk, 4åringene er tvillinger😅 Det høres nok veldig dyrt ut om man tar utgangspunkt i nypris. Men man får kjøpt fint til lite brukt til halve prisen (og enda lavere for godt brukt men fortsatt mye bruk i) på finn.no, og vinterdressen har i tillegg et «innlegg» som gjør at du kan sprette den opp til størrelsen større når tiden er inne for det. Så for en 1000-lapp så har du som regel vinterdress to sesonger ved mindre det er et kraftig veksthopp mellom vintrene☺️ Opplever kattnakken som veldig slitesterke, så de arves nedover og kjøpes også brukt eller på salg🙏 Anonymkode: 05f2c...00a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #33 Del Skrevet 18. september Snart 1,5 år, fant pent brukt dress fra Polarn o pyret til 50 kr på loppis 🙈 Regner med den er bra nok 🤷♀️ Anonymkode: 607c3...07f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #34 Del Skrevet 18. september Dattera på 8,5 har Isbjørn Helikopter jakke og Reima bukse, men det blir sikkert for lite ila sesongen. Lurer på å kjøpe Viking til 6-åringen, men så usikker på str om de er små/store. Vanskelig å finne ut av da de er så nye på markedet. Styr å sende tilbake synes jeg.. Men meget fornøyd med Isbjørn ja👍👍 Anonymkode: 12db8...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 18. september #35 Del Skrevet 18. september Vi veksler mellom kattnakken vinterregndress og didrikson bjerven, hvis det er litt mildere bruker vi helårsdressen til kattnakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #36 Del Skrevet 18. september Fikk en kattnakken vinterdress i fjor som jeg håper passer bedre denne vinteren. Skal kjøpe en billig brukt til å ha i reserve hvis den må tørkes/vaskes. Har en foret kattnakken regndress som brukes utover høsten. Anonymkode: 5c152...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #37 Del Skrevet 18. september Dere som kan Reima: kan noen forklare forskjell på Lappi, Stavanger og Gotland? Anonymkode: 38ed5...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #38 Del Skrevet 18. september SPOCA skrev (9 timer siden): Nei, jeg synes den er for tynn. Men her er det snakk om et barn som ikke kan regulere varme/kulde godt nok selv grunnet hjerneskade, så vi må være nøye med å kle på barnet riktig. Barnet klarer f.eks ikke å si i fra at det er kaldt og trenger en ekstra ullgenser (som kunne vært løsningen). Det finnes jo mange Reima dresser, noen tynner enn andre. Reima Stavanger feks, er en av de varmeste dressene vi har hatt. Gutten har mer enn nok med ett lag under. Anonymkode: 29c90...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 18. september #39 Del Skrevet 18. september minsten blir snart 1 år og skal bruke en reima vinterdress, med mummitroll på😄kjøpte den fordi jeg syntes reima har gode dresser, prisen var bra, og likte at selve dressen er litt søt, ikke for guttete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #40 Del Skrevet 18. september Polarn y pyret. Anonymkode: c1d69...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå