Gå til innhold

Hvilken vinterdress skal barna dine ha i år?❄️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammelt er barnet? 

Hvilken vinterdress skal det ha?

Hvorfor akkurat den dressen?

Anonymkode: b6ea2...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten Isbjörn Penguin eller Reima Tromssa, fordi de er best i test. Var veldig fornøyd med førstnevnte i fjor.

Anonymkode: e8642...7ff

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormberg! Barnet er 5 år. Veldig god dress. Tørker utrolig fort, så det er aldri problem med å få Dressen tørr til neste dag. Dressen er også veldig lett, så ikke tung å gå i. I tillegg er den ganske ok i pris. Tror jeg betalte under700+/-....

Anonymkode: 3aa3d...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngste skal ha Minymo, akkurat samme som jeg har hatt før. Den varte i 2 sesonger uten en eneste nuppe eller skade. Beste dressen jeg har testa. 

Værste dressen jeg har hatt er gullkorn. Hadde 2 som ble ødelagt med en gang. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 år. Har prøvd flere, men liker helt klart best Reflex Bardu vinterdress. De har høy vannsøyle (20 000 mm), og fasongen passer perfekt til mitt barn. Veldig slitesterk. Har aldri blitt kald eller våt igjennom. Bor i Rogaland.

Håper de får denne dressen inn igjen i år også.

Anonymkode: 99957...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Stormberg! Barnet er 5 år. Veldig god dress. Tørker utrolig fort, så det er aldri problem med å få Dressen tørr til neste dag. Dressen er også veldig lett, så ikke tung å gå i. I tillegg er den ganske ok i pris. Tror jeg betalte under700+/-....

Anonymkode: 3aa3d...3bd

Er ikke den veldig tynn?

Anonymkode: b6ea2...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

3 år. Har prøvd flere, men liker helt klart best Reflex Bardu vinterdress. De har høy vannsøyle (20 000 mm), og fasongen passer perfekt til mitt barn. Veldig slitesterk. Har aldri blitt kald eller våt igjennom. Bor i Rogaland.

Håper de får denne dressen inn igjen i år også.

Anonymkode: 99957...cec

De har fått den inn😊Pleier ikke de litt slitesterke å være stivere og tyngre i stoffet?

Anonymkode: b6ea2...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

3 år. Har prøvd flere, men liker helt klart best Reflex Bardu vinterdress. De har høy vannsøyle (20 000 mm), og fasongen passer perfekt til mitt barn. Veldig slitesterk. Har aldri blitt kald eller våt igjennom. Bor i Rogaland.

Håper de får denne dressen inn igjen i år også.

Anonymkode: 99957...cec

 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

De har fått den inn😊Pleier ikke de litt slitesterke å være stivere og tyngre i stoffet?

Anonymkode: b6ea2...e47

Fargene og mønstrene var ikke noe fine i år da🫤

Anonymkode: b6ea2...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (41 minutter siden):

2 åring, reima :) husker ikke hvilken modell

Åååå reima har så mange og ulike, hadde vært fint å få tips om hvilke dere som går for reima velger😊

Anonymkode: b6ea2...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Wheat. 4 år :) 

Anonymkode: a5075...64b

Hvorfor den? Den har fleecfor inne som ihvertfall jeg synes er veldig ugunstig. 

Anonymkode: b6ea2...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid dobbelt opp. Tidligere har vi hatt en Iisbjørn Penguin og en reima Stavanger. 
I år som hun er skolestarter går vi for et to-delt sett fra isbjørn med helicopter-jakke, (som er den beste og mykeste vinterjakka jeg har vært borti) og Powder-vinterbukse. 
Nr 2 blir vinterdress fra Isbjørn, Penguin. Vi bor et sted det ikke er uvanlig med 25-30 kuldegrader. 
 

Anonymkode: b61ff...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 år. 

Vi bruker de samme dressene/settene som i fjor. En fra Reima til mildt slapsevær, en fra Didriksons til ganske kaldt vær,  ett todelt regnsett fra Didrikson med fôr og ett vintersett med jakke og bukse til kalde vinterdager (samme som dressen omtrent). Liker godt Didriksons siden man kan forlenge den, men tror ikke vi trenger det. I fjor var klærne litt for store, nå er de akkurat passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (18 minutter siden):

6 år. 

Vi bruker de samme dressene/settene som i fjor. En fra Reima til mildt slapsevær, en fra Didriksons til ganske kaldt vær,  ett todelt regnsett fra Didrikson med fôr og ett vintersett med jakke og bukse til kalde vinterdager (samme som dressen omtrent). Liker godt Didriksons siden man kan forlenge den, men tror ikke vi trenger det. I fjor var klærne litt for store, nå er de akkurat passe.

Hvilken fra reima er det som egner seg for mildt slapsevær?

Anonymkode: b6ea2...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (19 minutter siden):

6 år. 

Vi bruker de samme dressene/settene som i fjor. En fra Reima til mildt slapsevær, en fra Didriksons til ganske kaldt vær,  ett todelt regnsett fra Didrikson med fôr og ett vintersett med jakke og bukse til kalde vinterdager (samme som dressen omtrent). Liker godt Didriksons siden man kan forlenge den, men tror ikke vi trenger det. I fjor var klærne litt for store, nå er de akkurat passe.

Er ikke reima sin god nok for kaldt vær?

Anonymkode: b6ea2...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er ikke reima sin god nok for kaldt vær?

Anonymkode: b6ea2...e47

Nei, jeg synes den er for tynn. Men her er det snakk om et barn som ikke kan regulere varme/kulde godt nok selv grunnet hjerneskade, så vi må være nøye med å kle på barnet riktig. Barnet klarer f.eks ikke å si i fra at det er kaldt og trenger en ekstra ullgenser (som kunne vært løsningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvilken fra reima er det som egner seg for mildt slapsevær?

Anonymkode: b6ea2...e47

Klarer ikke å finne den igjen, men ligner på Gotland, bare at den har 1 snøkrystall i stedet for 2. Den er ikke spesielt tykk, men fin å kle lag på lag under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en femåring, kommer til å kjøpe en eller annen Reimadress. Er fornøyd med alle vi har hatt til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (35 minutter siden):

Klarer ikke å finne den igjen, men ligner på Gotland, bare at den har 1 snøkrystall i stedet for 2. Den er ikke spesielt tykk, men fin å kle lag på lag under.

Aha da skjønner jeg, det nok mer en foret parkdress enn en vinterdress da.

Anonymkode: b6ea2...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...