AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Skulle hatt et møte med NAV over tlf for 10 min siden men ikke hørt noe.. de er veldig nøye at man skal gi de snarlig beskjed dersom det ikke passer med avtalt tidspunkt men det gjelder tydligvis ikke begge veier… hvor lenge skal jeg vente før jeg går igang med dagen min? Anonymkode: caa85...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Det er vel bare å vente en times tid.. Nav er veldig nøye, ja, den ene veien. Anonymkode: 16262...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel bare å vente en times tid.. Nav er veldig nøye, ja, den ene veien. Anonymkode: 16262...061 Jepp, får vel gjøre det. litt irriterende når man har gått unna folk som å få tatt en samtale i ro. har hvertfall sendt melding på NAV om at jeg venter på tlf å at ingen har ringt meg.. så det det hvertfall ikke meg det skal stå på. Anonymkode: caa85...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Skjedde meg også for noen uker siden. Jeg har heldigvis direktenr til saksbehandleren min og prøvde å ringe. Da viste det seg at han hadde blandet kl halv 10 med 10 og at det var grunnen til at han ikke ringte. Men da ordnet det seg. Anonymkode: c3b32...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjedde meg også for noen uker siden. Jeg har heldigvis direktenr til saksbehandleren min og prøvde å ringe. Da viste det seg at han hadde blandet kl halv 10 med 10 og at det var grunnen til at han ikke ringte. Men da ordnet det seg. Anonymkode: c3b32...55c Ok, det kan jo kanskje være forsinkelse fra et annet møte vedkommende er i. har desverre ikke direktenr. Tilstrekkelig å vente 1 time over avtalt tid da? Tenkte meg på trening og til fysio… Anonymkode: caa85...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok, det kan jo kanskje være forsinkelse fra et annet møte vedkommende er i. har desverre ikke direktenr. Tilstrekkelig å vente 1 time over avtalt tid da? Tenkte meg på trening og til fysio… Anonymkode: caa85...a72 Du gjør det du skal gjøre. Om du er utilgjengelig når de ringer så tar du telefonen, sender standard melding «jeg er opptatt (i møte, med en avtale), jeg ringer opp igjen etterpå» Om dere avtalte at du var tilgjengelig klokken 13 sier det seg selv at du er tilgjengelig 13. Ikke 14.30 eller 13.45. Anonymkode: 96561...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Om du har en dialog og/eller aktivitetsplan, legg inn der at du ventet til avtalt tid og at nav ikke ringte som avtalt. Viktig å få fram hva som skjer når! Om du vet navnet på den som skulle ringt deg, kan du også sende epost til denne personen. Nav sin epost er [email protected] Du kan også legge inn en serviceklage. https://www.nav.no/person/kontakt-oss/nb/tilbakemeldinger/serviceklage Anonymkode: 6501a...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå