Gå til innhold

Samboer vil gå fra meg fordi jeg ikke vil ha flere barn, som jeg var helt åpe om ikke ville skje får vi ble sammen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brunello skrev (8 timer siden):

Dialekt er ikke skriftspråk.

KAN DU SLUTTE Å ØDELEGGE TRÅDENE???? Herregud, får mark av deg. Svar på HI eller la være.

Anonymkode: aaf15...538

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

KAN DU SLUTTE Å ØDELEGGE TRÅDENE???? Herregud, får mark av deg. Svar på HI eller la være.

Anonymkode: aaf15...538

Har du samme kommentar til alle de andre som kommenterte? Undertegnede pleier ikke å kommentere språk, men det var hun jeg kommenterte og skrev dialekt. Det er regelbrudd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det først nå i det siste hun har ytret ønske om flere barn? Høres nærmest ut som "siste krampetrekning" før overgangsalderen😬Jeg er kvinne på 39 selv, og er absolutt fornøyd med mitt ene barn (på 10 år), men OM jeg innerst inne hadde en liten drøm om flere, så ville sikkert mild panikk grepet meg nå, vel vitende om at tiden renner ut😜

Vel, sannsynligvis er jo dette hun sier bare tomme trusler/heat of the moment. Og du har absolutt ikke prøvd å lure noen, så du kan sove godt om natta. Hvis hun faktisk dumper deg for dette, så var hun vel ikke den personen du trodde, uansett?!

(Hun har strengt tatt ikke tid til å lete etter ny mann heller. Det må bli inseminasjon med donor for hennes del, i så fall. Hvem gjør det i en alder av nesten førti, når de HAR nesten voksne barn fra før?!)

Anonymkode: b735c...3bf

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for alle svar

jeg har fortalt henne etter barna dro på skolen i stad at jeg ikke kommer til og ombestemme meg, og hvis hun virkelig øsker barn ,må vi slå opp og at jeg kommer til og bestille en time for og klippe strengen. hun ville ha noe tid og tenke over dette før hun bestemte seg

Anonymkode: d21a6...028

Så bra du står opp for deg selv. Pass på så du får ha barna dine minst 50%

Anonymkode: 1c646...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Ts. Ikke noe galt i at dama ønsker barn men da er dere ikke kompitable thats it

Anonymkode: eb437...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null sex før du er sterilisert. Ellers blir hun garantert gravid.

Anonymkode: 8fb34...b47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for alle svar

jeg har fortalt henne etter barna dro på skolen i stad at jeg ikke kommer til og ombestemme meg, og hvis hun virkelig øsker barn ,må vi slå opp og at jeg kommer til og bestille en time for og klippe strengen. hun ville ha noe tid og tenke over dette før hun bestemte seg

Anonymkode: d21a6...028

Veldig bra! 

Nå blir det opp til henne å ta ansvar for sitt barneønske. Hvilket er det mest rimelige. 

Anonymkode: 8aed4...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men de mister mye av oppveksten til barna som allerede lever, når det er greit å bare ha de 50% av tiden. Er ikke disse barna bra nok da? 

Hadde min mor forlatt min far fordi hun ville ha flere barn, hadde jeg blitt boende fast hos far. Da hadde hun kanskje fått det barnet hun ønsket seg, men samtidig mistet det hun hadde. 

Anonymkode: 1c646...68b

Eh, nei. De har jo ingen felles barn, så det gjør de ikke. 

Anonymkode: 62ae3...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for alle svar

jeg har fortalt henne etter barna dro på skolen i stad at jeg ikke kommer til og ombestemme meg, og hvis hun virkelig øsker barn ,må vi slå opp og at jeg kommer til og bestille en time for og klippe strengen. hun ville ha noe tid og tenke over dette før hun bestemte seg

Anonymkode: d21a6...028

Hva tenker du om svaret da TS? Er du ok med å bli satt på vent mens hun vurderer alternativet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (16 timer siden):

Har du samme kommentar til alle de andre som kommenterte? Undertegnede pleier ikke å kommentere språk, men det var hun jeg kommenterte og skrev dialekt. Det er regelbrudd.

Det var ikke ment mest til deg, men den eller de som gir beng i HI og bare skal rette på språkfeil. Er så drittlei og det blir bare masse støy i tråden.

Anonymkode: aaf15...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...