Gå til innhold

Tegn på at en date er ute etter noe seriøst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi pratet om de tingene på første daten(som varte over et døgn riktignok🤭)

Vi pratet om verdier, livssyn, syn på barneoppdragelse(begge er alene med barn), økonomi, ønsker for fremtiden etc.

Vi hadde daglig kontakt på chat og ofte lange telefonsamtaler i starten.

Vi har nærmest bodd hos hverandre hver helg og tilbrakte hele sommeren sammen.

Vi innså vi ville bli utfordret på avstand da han bor i en annen kommune, (men pendleavstand da han bodde her for noen år siden),men innen 4 mnd slettet vi begge kontoene våre på dating apper, ble offisielle på FB og nå litt under 1 år sammen har han startet fasen om å flytte hit innen et par år.

Anonymkode: c9355...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når fokuset ikke er sex.

Han tar initiativ til å møtes og snakkes på telefonen. 

Han husker ting. Spør meg om dagen min.

Sier han vil holde rundt meg.

Legger planer frem i tid som involverer meg.

Ikke redd for å bli sett sammen med meg eller være nær meg ute i offentligheten.

Introduserer meg for venner og kjente.

Menn som vil ha noe useriøst kan: gi kompliment, dype samtaler, snappe mye, avtale treff der det er høy sannsynlighet for sex, få meg til å føle meg spesiell, rose meg, spørre mange spørsmål, invitere meg hjem til seg, ta kontakt seint på kvelden, si han savner meg, si han liker meg, si han gleder seg til å se meg, si jeg er spesiell osv.

Anonymkode: 3b3e0...040

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 1.40):

Møtte han på nettet og han inviterte meg på middag hjemme hos seg for et par uker siden. Det var da gode samtaler, vi kysset mye og det endte med sex to ganger. Tenkte etterpå at det var mye som var positivt men usikker på hva han ville videre. Kunne lett blitt en ONS.

Jeg ble deretter invitert på en ny date der jeg ble tatt med på en av hans største lidenskaper i livet. Daten begynte faktisk med at vi begynte å kline og hadde sex, deretter gikk vi til at han delte sin store interesse. Vi skravlet masse hele kvelden og en av tingene han sa var at han aldri hadde tatt med en jente med på en date rundt sin lidenskap. Vi pratet masse om livet, døden og familie og han virker som han bryr seg om meg. Han ga meg masse komplimenter hele kvelden og vi klinte masse og han serverte meg kveldsmat før vi avsluttet med å kysse lidenskapelig og ble enige om å sees snart igjen.

Føler her at han på andre date viser mange positive tegn. Han husket alt vi hadde snakket om for to uker siden (jeg husket halvparten), han fikk meg til å føle meg unik med at jeg fikk være med han på hans lidenskap, vi hadde gode, lange og dype samtaler, han pøste på med komplimenter. Og alt dette skjedde etter at vi hadde sex. Sex var lidenskapelig klassisk vaniljesex med øyekontakt og at han kom inni meg, noe jeg ser på som et positivt tegn.

Ok, dette er bakgrunnen til at jeg stiller spørsmålet om hva som er tegn på at en man treffer er ute etter noe seriøst. Jeg spør egentlig ikke etter kommentarer på min opplevelse, men mer hva dere andre har opplevd som fikk dere til å skjønne at han var ute etter et forhold.

Anonymkode: 7effd...372

Se etter hvor ofte han bruker tid på deg og hvor mye han innsats han legger i deres forhold....du bør bli spurt på date og.....menn burde vise seg ute i dagslys med damer.....og om ikke skjuler de deg for ei annen dame........     

Anonymkode: fe761...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 1.40):

han serverte meg kveldsmat før vi avsluttet med å kysse lidenskapelig

Kjeften full av makrell i tomat  🤢

Anonymkode: 52786...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjeften full av makrell i tomat  🤢

Anonymkode: 52786...0ac

den skjønte jeg ikke. Hilsen TS

Anonymkode: 7effd...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig å vite derfor ville jeg ikke gått fort frem. Plutselig blir man ghostet. 

Anonymkode: 44208...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...