Gå til innhold

Menn og prestasjonsangst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i lengre tid som jeg liker veldig godt. Problemet er at han tar lite initiativ til sex, noe som er rart i starten på et forhold. For meg hindrer det meg i å bli skikkelig forelsket. Han sa tidlig i forholdet at han sliter med å få orgasme, og han har kun fått det 2 ganger ila 5 mndr. Ofte så bare stopper han hele sexen og sier at "han mistet det". Han har også ganske liten penis, men jeg har gjort alt jeg kan for å vise han at jeg liker den som den er. Jeg er nokså trang, og det er ofte vondt med større penis. Jeg merker at jeg selv blir ganske avventende i stedet for å ta initiativ selv, men jeg prøver ofte å hinte, og tilrettelegge, men som oftest skjer det ikke noe. Jeg mistenker at han liker å bli dominert, men jeg trenger på en måte en invitasjon. Han har en krevende jobb, og vi bor et lite stykke fra hverandre. Jeg har jo lyst til å hoppe på han med en gang han kommer inn døra, og prøver sånn halvveis, men han er sliten, og snakker ofte om jobben sin. 

Noen men her som sliter med å komme? Hva trenger dere? Han sier at det hjelper om han ikke tenker, men det gjør han jo somoftest. Jeg vil jo helst at han skal komme, men bare det å ha sex er det mangel på. Tips til å forføre han, uten at det blir prestasjonspress? Eller Tips til hva jeg kan si eller prate med han om for å gjøre situasjonen bedre?

Anonymkode: f2aef...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig han må ta tak i livet sitt, og det generelle stressnivået. Hvordan er det å initiere sex på morgenen? Jeg fungerer ganske normalt, men merker stor forskjell på lyst og ereksjon, etter en god natts søvn. 

Anonymkode: 66a2d...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en mann som aldri fikk orgasme. Hadde ikke hatt orgasme på 7 år. Han var 70. Jeg tenner på menns nytelse, så det fungerte ikke. 

Anonymkode: 873fb...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om det. Si at du liker han, stor penis gjør vondt for deg. 

Min samboer nå hinter også. Jeg har etter 5år sikkert ikke tatt eneste «hint». 

Stryking og klemming i hverdagen. Stryk og klem. Kyss. Berøring. Finn lidenskapen. Finner dere den går sexen av seg selv. Ikke stress. Keep it simple.

Komplisert er turnoff. Hvis ikke berøring og det over funker, da er det mer komplisert:

Hva tenner han på? Hva er drømmer? Ønsker? Kan fort være ett tabu. 

Hvilken stimulering liker han? Mykt? Hardt? Sakte? Fort? Mye friksjon? Lite friksjon? Vaginalt? Oralt? Analt? Leketøy? Fetisj? 

Endret av Sander33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg mistenker at han liker å bli dominert, men jeg trenger på en måte en invitasjon.

Dette bør du ta tak i og snakke med ham om. Om han føler skam for tenningsmønsteret sitt er det jo absolutt noe som kan føre til de problemene du beskriver. Om han egentlig, innerst inne, ønsker å bli dominert, men ikke våger å si det er det jo absolutt noe dere kan jobbe med. Slik det er nå virker det jo ikke liv laga i lengden, så det er lite å tape på å utforske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

 

Noen men her som sliter med å komme? Hva trenger dere?
 

 

Anonymkode: f2aef...0e5

Rett som det er at jeg «mister den». Akkurat som en bryter som blir skrudd av underveis. Det har ingen verdens ting med partner å gjøre.

Eneste jeg trenger er friheten til å si at sexen er ferdig for min del, eller vi kan gjerne ha mer sex som ikke innebærer at jeg skal ha noen orgasme. Begge deler funker like fint for min del.

 

Anonymkode: 0e02b...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...