Gå til innhold

Livsstilsendringa 2024-2025

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heia😊 Noen som vil vere med å dele erfaringer, gi råd og støtte underveis i målet om en ny og bedre livsstil ? 

Selv er jeg (forfalt) småbarnsmamma, har ca 20 kg for mye å dra på og ønsker mest av alt ro i sinn, oppleve glede over de små ting - og kunne ta på med en bikini og følge barna i svømmehallen eller på stranda med stolthet over at jeg gir kroppen min tilstrekkelig aktivitet og god næring i hverdagen 😊 har ingen kjole jeg skal passe inn i eller midjemål i sikte..ønsker bare rett og slett å føle at jeg gjør mitt for at jeg skal føle meg vel i egen kropp. Slik det er nå unngår jeg alle slike settinger med mindre vi er på ferie og laaaangt borte fra potensielle kjentfolk. Skammer meg vel mest over å ha latt meg selv forfalle slik jeg har, kan fint leve med litt muffinsmage og cellulitter er ikke det. 

Så hvem er med? Kanskje er det 5 kg som skal til, kanskje 25..hvem vet? Og hvordan snu om skuta i en hektisk hverdag? 🩷

Anonymkode: 7532a...cb2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte på den jobben for 2 år siden, er nå 35 kg mindre. Jeg skal derfor ikke bli med i denne gjengen, men ville bare si at jeg heier på deg hi og alle som blir med! Det er skikkelig innen rekkevidde å nå målsetningene, og verdt alle tøffe stunder på veien ☺️

Anonymkode: ac95d...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg begynte på den jobben for 2 år siden, er nå 35 kg mindre. Jeg skal derfor ikke bli med i denne gjengen, men ville bare si at jeg heier på deg hi og alle som blir med! Det er skikkelig innen rekkevidde å nå målsetningene, og verdt alle tøffe stunder på veien ☺️

Anonymkode: ac95d...8ce

Oi så bra jobba av deg! 🤩 motiverende å høre! Hvordan går det med deg nå etter den vektnedgangen? Noen suksesskriterier å dele? Har du "funnet ut av" alt selv, eller kjøpt kurs eller lignende for hjelp på veien?

Anonymkode: 7532a...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😀

Jeg er med!😀

Jeg er 42 år, har tre skjønne barn og en trivelig mann.

Og jeg bor i Spania 🌞

Målet er å like det jeg ser i speilet igjen.

Ting jeg har gjort foreløpig er å kjøpe en minitrampoline, kutte sukker (andre dagen i dag😅), og jeg går mye mer enn jeg pleier. Og prøver å få meg en dukkert hver dag.

Planen når det kommer til sukkerstopp er å drikke Pepsi Max første dagene, og så slutte med det også. 

Jeg har også spist mer brødskiver etc😆

Men jeg har lest at de verste abstinensene gir seg etter 3-10 dager.

Så det blir sikkert lettere snart 😄

Gleder meg til å få bedre kondis, og mindre dobbelthake 😁

Anonymkode: 1366b...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...