AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Jeg jobber opptil 60 timer i uka. Har jeg en frihelg blir jeg stressa. TO dager fri! Hva gjør man da? Jeg har tatt ekstrajobb….. Ja, jeg liker å ha noe drive med hele tiden, men blir sliten av det og….🙄 skulle ønske jeg satt pris på fritiden, og klarte å slappe av. Men jeg har problemer med det. Jeg trenger tips til hvordan jeg kan slappe av på fridagene mine. Anonymkode: 777a6...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Del Skrevet 17. september Øve Anonymkode: f6f17...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #3 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg jobber opptil 60 timer i uka. Har jeg en frihelg blir jeg stressa. TO dager fri! Hva gjør man da? Jeg har tatt ekstrajobb….. Ja, jeg liker å ha noe drive med hele tiden, men blir sliten av det og….🙄 skulle ønske jeg satt pris på fritiden, og klarte å slappe av. Men jeg har problemer med det. Jeg trenger tips til hvordan jeg kan slappe av på fridagene mine. Anonymkode: 777a6...a1d Har samme problemet. Godt med fri men jeg blir fort rastløs. Samtidig så har jeg en jobb jeg ikke trives i så skulle fått til å nyte fridager bedre. Anonymkode: c54c9...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 17. september #4 Del Skrevet 17. september Veldig ukjent problemstilling for meg. Jeg passer på å nyte den lille fritiden jeg har. Foreslår at du fokuserer på at du har godt av det, lager deg en liten liste over fritidssysler du liker å holde på med, og slutter med å jobbe ekstra når du skal ha fri. Kanskje du ikke har barn ennå, i så fall vil du tidsnok måtte være disponibel og "på jobb" 24/7. Nyt det mens du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 17. september #5 Del Skrevet 17. september Klisje men sant; få deg en hobby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #6 Del Skrevet 17. september Jeg måtte bli utbrent først. Først da lærte jeg meg at dem rastløsheten handlet mer om at jeg ikke taklet være alene, med mine egne tanker. Rastløsheten jeg følte av å ha en dag fri var ikke rastløshet, men mer en flukt fra følelsene mine. Jeg fikk dårlig samvittighet om jeg ikke gjorde noe, ikke presterte, ikke var flink pike... Nå elsker jeg fritiden, samtidig som jeg elsker jobben. Når jeg blir rastløs så løper jeg eller trener, eller steller i huset, så kan jeg ligge på sofaen med en bok eller serie etterpå. Anonymkode: 19b36...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Takk for svar. Ønsker ikke å bli utbrent, så må bli flinkere. Anonymkode: 777a6...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september Jeg bytter til oppgaver i hjemmet, og interesser. Har en stor interesse for matlaging, og også sanking av ting som kan spises fra naturen. Har dyr. Og hage. Setter opp liste over prosjekter i huset. Planlegger ferier og andre ting. Har jeg ledig tid jobber jeg gjerne litt på hjemmekontoret. Hender også jeg hører med venner eller søsken om jeg kan hente barn i barnehagen. Liker å ha noe å gjøre. Er ikke snakk om å bli utbrent, slik har jeg vært siden skoleårene. Å sitte å se på en skjerm har aldri fristet. Så du behøver ikke at andre forteller deg at det er et problem. Men du behøver mulig mer variasjon i hva du gjør? Anonymkode: 46aa1...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september Enkelt. Går ned i stilling og reduserer dermed antall timer på jobb. Eller bytter jobb. Anonymkode: 09fb6...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg jobber opptil 60 timer i uka. Har jeg en frihelg blir jeg stressa. TO dager fri! Hva gjør man da? Jeg har tatt ekstrajobb….. Ja, jeg liker å ha noe drive med hele tiden, men blir sliten av det og….🙄 skulle ønske jeg satt pris på fritiden, og klarte å slappe av. Men jeg har problemer med det. Jeg trenger tips til hvordan jeg kan slappe av på fridagene mine. Anonymkode: 777a6...a1d høres veldig kjent ut, dette. Avbryter du folk rett som det er? Synes andre går for sakte / er i veien / bruker for lang tid på å komme til poenget? Glemmer muntlige instruksjoner? Går inn i hyperfokus, og etterpå kræsjer? Anonymkode: 64f89...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #11 Del Skrevet 18. september Elsker fritid, så jobber 80% for å nyte så mye jeg kan. Leser bok, baker, lager mat, passer hagen og steller inneplantene, går på biblioteket eller kafé, gjør unna ærend, har besøk av foreldrene mine, henger med venner, ser serie, hører podcast, går på kino. Det er myyye å kose seg med her i livet. Anonymkode: 41fc1...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 18. september #12 Del Skrevet 18. september Få deg hobbyer ja. Sjekk ut Turistforeningen, treningsstudio, mindfulness, hobbygrupper. Det er mye der ute bare du setter av tid for å utforske mulighetene. Jobb er virkelig ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå