Gå til innhold

Giske-utspill får støtte i Senterpartiet: Vil stramme inn innvandringen


HelgeK

Anbefalte innlegg

– Folk ønsker en streng innvandringspolitikk, og arbeidsfolk ønsker det mest, sier Giske til Klassekampen.

Giske mener Arbeiderpartiet kan finte ut Frp ved å skifte spor i innvandringspolitikken.

Senterpartiets innvandringspolitiske talsperson, Heidi Greni, er enig.

– Vi har en større innvandring enn vi klarer å få ut i arbeidslivet og det er ikke bærekraftig på sikt og vil gi oss problemer på alle områder, sier hun.

Greni mener det også er et verdispørsmål.

– Vi må ikke stimulere til innvandring fra land som ikke deler våre verdier. Da tenker jeg på retten til å ta abort, kvinners rettigheter og homofiles rettigheter.

https://www.nettavisen.no/okonomi/trond-giske-vil-stramme-inn-innvandringen-kraftig-far-stotte-fra-senterpartiet/s/5-95-2020335

Nå tviler jeg på om resten av Arbeiderpartiet går inn for dette. Og støttepartiet SV gjør det garantert ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HelgeK skrev (1 time siden):

– Folk ønsker en streng innvandringspolitikk, og arbeidsfolk ønsker det mest, sier Giske til Klassekampen.

Giske mener Arbeiderpartiet kan finte ut Frp ved å skifte spor i innvandringspolitikken.

Senterpartiets innvandringspolitiske talsperson, Heidi Greni, er enig.

– Vi har en større innvandring enn vi klarer å få ut i arbeidslivet og det er ikke bærekraftig på sikt og vil gi oss problemer på alle områder, sier hun.

Greni mener det også er et verdispørsmål.

– Vi må ikke stimulere til innvandring fra land som ikke deler våre verdier. Da tenker jeg på retten til å ta abort, kvinners rettigheter og homofiles rettigheter.

https://www.nettavisen.no/okonomi/trond-giske-vil-stramme-inn-innvandringen-kraftig-far-stotte-fra-senterpartiet/s/5-95-2020335

Nå tviler jeg på om resten av Arbeiderpartiet går inn for dette. Og støttepartiet SV gjør det garantert ikke.

Giske er den eneste jeg har respekt for, i AP.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er valg til neste år, tror det begynner å gå opp for folk at innvandring fra muslimske land må ta slutt.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl Ivar kunne vel ha fått noen beklagelser fra sine (tidligere) politiker kollegaer før han går videre for tross alt å ha vært "litt føre var".

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Equinox skrev (På 18.9.2024 den 1.46):

Carl Ivar kunne vel ha fått noen beklagelser fra sine (tidligere) politiker kollegaer før han går videre for tross alt å ha vært "litt føre var".

Enig!
 

Listhaug burde også fått noen, for «svenske tilstander» er nå helt reelt, men for ikke mange år siden lo folk og gjorde narr av henne for å si det som det var. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...