Gå til innhold

Hvorfor er folk så neggative?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann, folk skriver en del her inne. Ofte får folk svar det er bare og avlive eller du skulle aldri ha had dyr. Folk som skriver her ønsker råd eventuelt trøst. Så dere som bare skriver negative ting hvorfor gjør dere det ?

Anonymkode: c45ca...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Primært, vil jeg tro, fordi kg er så smekk full av folk som mishandler kjæledyr, partnere og barn og så er åpne om det på nett? :klo: 

Dersom man ønsker «konstruktive råd» etter først å ha beskrevet (ofte i rimelig ufordragelig detalj) hvordan man over tid har mishandlet et dyr eller menneske så bør man oppsøke politi, barnevern eller Mattilsynet. De er faktisk forpliktet til å være hyggelig mot selv de mest atale mennesker. Vi «vanlige folk» står fritt til å si rett ut at vi synes ts er forkastelig. 

Og, nei, ts er ikke på utstikkende etter «gode råd». Det kunne ts nemlig med den største letthet ha googlet lenge før hen skaffet seg partner, dyr eller barn. Jeg tror ts primært er på jakt etter å skryte og finne andre som liker være atale.

Anonymkode: 15958...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være anonym får ut det verste i slike folk, rett og slett😢

Anonymkode: 098d5...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Primært, vil jeg tro, fordi kg er så smekk full av folk som mishandler kjæledyr, partnere og barn og så er åpne om det på nett? :klo: 

Dersom man ønsker «konstruktive råd» etter først å ha beskrevet (ofte i rimelig ufordragelig detalj) hvordan man over tid har mishandlet et dyr eller menneske så bør man oppsøke politi, barnevern eller Mattilsynet. De er faktisk forpliktet til å være hyggelig mot selv de mest atale mennesker. Vi «vanlige folk» står fritt til å si rett ut at vi synes ts er forkastelig. 

Og, nei, ts er ikke på utstikkende etter «gode råd». Det kunne ts nemlig med den største letthet ha googlet lenge før hen skaffet seg partner, dyr eller barn. Jeg tror ts primært er på jakt etter å skryte og finne andre som liker være atale.

Anonymkode: 15958...46e

What? De fleste innleggene er inn på kjæledyr handler da ikke om folk som mishandler dyrene sine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Primært, vil jeg tro, fordi kg er så smekk full av folk som mishandler kjæledyr, partnere og barn og så er åpne om det på nett? :klo: 

Dersom man ønsker «konstruktive råd» etter først å ha beskrevet (ofte i rimelig ufordragelig detalj) hvordan man over tid har mishandlet et dyr eller menneske så bør man oppsøke politi, barnevern eller Mattilsynet. De er faktisk forpliktet til å være hyggelig mot selv de mest atale mennesker. Vi «vanlige folk» står fritt til å si rett ut at vi synes ts er forkastelig. 

Og, nei, ts er ikke på utstikkende etter «gode råd». Det kunne ts nemlig med den største letthet ha googlet lenge før hen skaffet seg partner, dyr eller barn. Jeg tror ts primært er på jakt etter å skryte og finne andre som liker være atale.

Anonymkode: 15958...46e

Fordi folk som dette tror Google kan gi gode råd/har svaret på alt, at folk ikke har behov/lyst til å snakke med hverandre, og at folk er egoistiske drittsekker. 

Vi andre er en ganske omgjengelig gruppe som gjerne vil dele erfaringer, hjelpe trådstartere med å finne sikre kilder, og si noen støttende ord når det trengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (13 timer siden):

What? De fleste innleggene er inn på kjæledyr handler da ikke om folk som mishandler dyrene sine? 

De fleste svarene handler heller ikke om folk som sier at det bare er å avlive eller at folk aldri skulle hatt dyr, så jeg skjønner ikke helt den forurettede tonen til TS. I de tilfellene folk skriver det hun sier, er det ofte berettiget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seff skrev (2 timer siden):

De fleste svarene handler heller ikke om folk som sier at det bare er å avlive eller at folk aldri skulle hatt dyr, så jeg skjønner ikke helt den forurettede tonen til TS. I de tilfellene folk skriver det hun sier, er det ofte berettiget.

Enig. Når jeg ser folk anbefaler avlivning er det ofte ts skriver om katter som er åpenbart veldig syke, hunder som har bitt historikk og lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat disse svarene i min tråd, så ja kjenner dette igjen(Hunden gjør meg gal). Hvorfor aner jeg ikke, men forumet tiltrekker nok en del merkelige mennesker. 

Anonymkode: fd5a0...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 17.52):

Heisann, folk skriver en del her inne. Ofte får folk svar det er bare og avlive eller du skulle aldri ha had dyr. Folk som skriver her ønsker råd eventuelt trøst. Så dere som bare skriver negative ting hvorfor gjør dere det ?

Anonymkode: c45ca...7e3

NKK folk som skriver. De har sine egne regler og tror vi andre med normalt hundehold følger deres regime. huff!

Anonymkode: 47d81...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er akseptert. Det er knapt noen som gir tilbakemelding og sier: det du sier er negativt / uvennlig / ikke greit. Vær så snill og kommuniser på en hyggeligere/mer positiv måte.

Det er ingen grenser.  

Det er problemet med enhver uakseptabel oppførsel. Ingen stopper det. Ingen gir tilbakemelding på det. Ingen setter grenser.

Anonymkode: cf3c5...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...