Gå til innhold

Ville du blitt sammen med en med rødt hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosakatt skrev (28 minutter siden):

Hvorfor skal du utsette noen for dette? Hold deg til dem du liker og slutt å plag kvinner, serriøst, nå holder det. 

Jeg plager ikke kvinner. Jeg tilfredsstiller dem. Jeg er alltid ærlig om at jeg ikke ønsker noe seriøst. Det er mange kvinner som tenker helt likt. Lurer ikke noen til å tronet det skal bli noe av det. 
Seriøst skrives forresten med en r. Kan være greit å vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå):

Jeg plager ikke kvinner. Jeg tilfredsstiller dem. Jeg er alltid ærlig om at jeg ikke ønsker noe seriøst. Det er mange kvinner som tenker helt likt. Lurer ikke noen til å tronet det skal bli noe av det. 
Seriøst skrives forresten med en r. Kan være greit å vite. 

Beklager, men jeg anser ikke å ligge med en mann som finner meg så uattraktiv at han slukker lyset for å holde ut, det samme som å bli tilfredstillt. Da har du isåfall et langt lavere nivå på hva som er å ha det fint. Tenker ikke kun på forhold, jeg tenker på det å ha gode opplevelser. Er ikke ute etter å ha dårlig sex, og unner heller ingen andre det. 

Kan være greit å vite at du ikke er guds gave til kvinner og at du ikke er verdt å gjennomgå hånende sex. Vi er mer enn en kropp, så plis, vis litt respekt om det er fysisk mulig for en som deg.  

Anonymkode: 39a81...567

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager, men jeg anser ikke å ligge med en mann som finner meg så uattraktiv at han slukker lyset for å holde ut, det samme som å bli tilfredstillt. Da har du isåfall et langt lavere nivå på hva som er å ha det fint. Tenker ikke kun på forhold, jeg tenker på det å ha gode opplevelser. Er ikke ute etter å ha dårlig sex, og unner heller ingen andre det. 

Kan være greit å vite at du ikke er guds gave til kvinner og at du ikke er verdt å gjennomgå hånende sex. Vi er mer enn en kropp, så plis, vis litt respekt om det er fysisk mulig for en som deg.  

Anonymkode: 39a81...567

Anonym med uhell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beklager, men jeg anser ikke å ligge med en mann som finner meg så uattraktiv at han slukker lyset for å holde ut, det samme som å bli tilfredstillt. Da har du isåfall et langt lavere nivå på hva som er å ha det fint. Tenker ikke kun på forhold, jeg tenker på det å ha gode opplevelser. Er ikke ute etter å ha dårlig sex, og unner heller ingen andre det. 

Kan være greit å vite at du ikke er guds gave til kvinner og at du ikke er verdt å gjennomgå hånende sex. Vi er mer enn en kropp, så plis, vis litt respekt om det er fysisk mulig for en som deg.  

Anonymkode: 39a81...567

Antar du er en av de med rødt hår. De har jo rykte på seg for å ha vansker med å styre temperamentet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (1 minutt siden):

Antar du er en av de med rødt hår. De har jo rykte på seg for å ha vansker med å styre temperamentet. 

Ja, men igjen, kan du klandre meg når jeg må diskutere med en som kaller seg for en stor kuk og oppfører seg deretter?

Anonymkode: 39a81...567

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men igjen, kan du klandre meg når jeg må diskutere med en som kaller seg for en stor kuk og oppfører seg deretter?

Anonymkode: 39a81...567

OMG 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, men igjen, kan du klandre meg når jeg må diskutere med en som kaller seg for en stor kuk og oppfører seg deretter?

Anonymkode: 39a81...567

Hans Tore er vel et helt vanlig navn?

men ja. Jeg tenker ofte med det andre hodet, og det er det mange kvinner som liker. Jeg har aldri vært ufin mot deg. Er ikke ufin mot kvinnene jeg møter heller. Noen ønsker å bli dominert og «manhandled» og da er det jo ikke ufint. Andre er mer sarte, og da tilpasser jeg meg. Alle går hjem med øm mus og et smil om munnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...