Gå til innhold

Ville du blitt sammen med en med rødt hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri vært forelsket eller interessert i noen med rødt hår. Min bestekamerat i tenårene hadde ildrødt hår og ble forelsket i meg, men dessverre gjengjeldte jeg ikke følelsene hans. Det var veldig kjipt å si nei til en så god venn.

Anonymkode: 2b01f...01b

Jeg igjen som skrev dette ovenfor. Kunne se ut som jeg ikke var forelsket i kameraten jeg nevner pga hårfargen...Må understreke at det IKKE var det røde håret som gjorde at jeg ikke var forelsket i kameraten! Han var en utadvendt og supersosial personlighet, men det klaffet altså ikke.

Anonymkode: 2b01f...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv rødt hår og opplever at menn liker det, men faller kun for menn med mørkt hår selv. Ingen av barna har blitt ginger.

Anonymkode: 5da5c...bbc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nydelig mann med rødt hår. To barn, som begge er blonde

Anonymkode: 5a14a...b43

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke valgt en mann med rødt hår. 

Anonymkode: e27f6...267

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del ekser med rødt hår, de er som røde hankatter, fullstendig ad/hd og over alt på samme tid, var noen livlige forhold 😂

Anonymkode: 22cac...920

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Rødt hår i kombinasjon med brune øyne og mørke øyevipper, ja takk!😍

Kunne absolutt IKKE vært sammen med noen med hår i typisk gulrotfarge og hvite øyevipper, det finner jeg ikke tiltrekkende i det hele tatt.

Anonymkode: 7a8fe...fff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hårfarge er ikke en gang på listen over ting jeg tenker på, og det inkluderer også grått hår, eller en skinnende måne. 

Er mye som er viktig, men dette er ikke det for meg. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Det har jeg også vært.

Nei, mine barn vil naturligvis ligne mer på meg hva hår og øyenfarge angår da jeg har det dominante genet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår er jo så nydelig. Menn med rødt hår kan være utrolig sexy. Elsker fregner også mot blek hud.

Anonymkode: 565db...472

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker mørkt hår. Men har vært tiltrukket av folk med andre hårfarger også. 

Anonymkode: c2360...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er rødhåret og jeg skal ærlig innrømme at hårfarge aldri har betydd noe fra eller til hos potensielle partnere for min del. Han er nydelig med sitt røde hår og skjegg (mørk kobber).
 

Alle barna har blondt til brunt hår (jeg er blond). Alle hadde svart hår ved fødselen. De har arvet mine pigmenter i huden, så de blir brune (aldri solbrent som pappan). Alle har arvet hans brune øyne da (mine er blå).

Anonymkode: f93bf...e23

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, min mann er rødhåret. Jeg er halvt spansk og har mørke trekk, nesten svart hår.

Sønnen vår har rødt hår som sin far, men mine knallbrune øyne 🥰

Anonymkode: 1d2e9...262

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri. Og aldri i verden om jeg hadde formert meg med en. Faktisk usikker på om jeg kunne blitt glad i min egen unge om den hadde rødt hår. 

Anonymkode: acea1...e31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke etter hårfarge, men har en forkjærlighet for blonde menn med mandig kroppsbehåring 😅 

Hadde gladelig tatt en mann med rødt hår ja 🤩🤩🤩🤩

Anonymkode: 81eb6...6fc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rødt hår selv 😂😂Har aldri tenkt på det som noen ulempe. De mennene jeg har vært tiltrukket av har hatt svart hår, mørk brunt, brunt,  "kommunebrunt" (nå grått) hår. Har aldri brydd meg om hårfargen, må dog innrømme at hår farget typ blått/grønt ville vært turnoff for min del 

Håper det fins damer  som liker rødhåra menn: sønnen min er rødhåret og jeg håper han ikke dermed er dømt til å være evig singel. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer an på. Mørk kobberfarge er fin. Med sånne varme skjær.

Men helt gulrot, fregner og hvite bryn er ikke min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår er helt greit. Har et lite problem hvis det i tillegg er fosforhvit hud.

Anonymkode: e37d5...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge er irrelevant hvis det som er viktig stemmer. Kommunikasjonen imellom dere, kjemien, humoren, nærheten. 

Anonymkode: 89bfd...057

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...