lillebamsemums Skrevet 21. september #21 Del Skrevet 21. september Vi har tysk jaktterrier. Oppvokst med fox terrier selv. Faren til samboer har opptrent av rasen. Så blir nok det fremover ☺️ har også katt, og der går det kun i Maine coon. Ønsker meg personlig ikke noe annet om vi skal ha katt. Syntes de er mye mere personlighet i dem enn en vanlig huskatt. (Personlig mening) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #22 Del Skrevet 21. september Vokst opp schæfere, elsker litt større hunder. Endte opp med Dachs! Veldig fornøyd! Skal ha flere etterhvert, bare få orden på han lille her først 😅 Anonymkode: 0db7b...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #23 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 14.17): Kjøper du samme hunderase hver gang du kjøper en ny hund? Eller kjøper du forskjellige raser? Anonymkode: 7be6d...b11 De 3 siste er samme rase. Før det hadde jeg 2 andre raser. Anonymkode: 08700...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 21. september #24 Del Skrevet 21. september Er på min andre puddel nå. Luker pudler veldig godt. Har vokst opp med forskjellige raser, schæfer, beagel, cocker spaniel, men liker aller best mellom/stor puddel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. september #25 Del Skrevet 21. september Jeg kunne på mange måter ønsket meg samme rase igjen, Shetland sheepdog. Fantastiske hunder, så intelligente, gode og så vakre! ❤️ MEN de røyter noe voldsomt da de har tjukk og rikelig pels. I tillegg ligger det også for rasen å BJEFFE mer eller mindre for alt, støtt og stadig. Det er utrolig slitsomt, og jeg klarte aldri å trene vekk det. Hunden min lystret på alt mulig annet, men å holde kjeft, det kunne hun ikke, uansett. Så pga røyting og evinnelig bjeffing har jeg tenkt at DERSOM jeg finner ut at jeg må ha meg hund igjen (hunden døde for ett år siden) så blir det en puddel. De er fine, artige og smarte, og ikke minst...RØYTEFRIE! Noe så herlig! Jeg kunne tenkt meg i fargen fawn eller rustrød - de er nydelige. Og jeg ville nok gått for dvergpuddel eller mellompuddel, ikke storpuddelen. De blir for store for meg, og rekker litt for lett opp på stuebordet og kan ta ting 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #26 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vokst opp schæfere, elsker litt større hunder. Endte opp med Dachs! Veldig fornøyd! Skal ha flere etterhvert, bare få orden på han lille her først 😅 Anonymkode: 0db7b...0d2 Hva bruker du den til? Anonymkode: 8caee...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #27 Del Skrevet 22. september Jeg har hatt en belgisk tervuren https://www.google.com/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung-rvo1&source=android-browser&q=tervuren+belgian+shepherd#vhid=NaNMKDpzUtYQLM&vssid=l og nå en papillon. Veldig ulike raser!🤣 Men det handler jo om livsstil, og hva jeg kunne ha. Tervuren er en ultimate ulv for meg 😆 Fantastisk hund som jeg konkurrerte med, sprang på fjellet med osv. Papillon har vært mors venn under karriere og med barn. Jeg har hatt annet liv. Nå er hun veldig gammel.. Det blir ikke samme rase igjen. Og jeg tror ikke jeg har overskudd til en tervuren. Det er mulig det ikke blir hund....men kanskje om noen år når jeg har fått reist litt og vært hunde og barnefri noe år.. Anonymkode: a4a49...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 24. september #28 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 9.22): Vi har en gammel Rottweiler, og lurer på hva vi skal gjøre når den går bort. Har sjekket en del om andre raser, men er jo så glad i den rolige, store kosebamsen vi var at vi ser oss litt blinde på det hele. Regner med det blir en ny Rottweiler. Anonymkode: fd7cb...648 Samme her, en gang Rottweiler,alltid Rottweiler❤️, er i sorg etter at Rottweilertispa våres døde ifjor,hun ble 14år gammel. Den mest hengivne,snilleste,klokeste hund ever,ekstremt kosete!❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #29 Del Skrevet 24. september Hadde sheltie som ung. Nydelig hund uten noe som helst problemadferd. Ønsket likevel en hund som ikke røytet denne gangen og gikk for en liten selskapshund som i følge beskrivelsen skulle være enkel å ha med å gjøre. Det er den ikke. Er veldig lei bjeffing nå og har innsett at om jeg skal ha en hund til, så må det bli en rase som ikke bjeffer noe særlig. Tenker på Whippet for eksempel. Anonymkode: 6fc26...c9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 24. september #30 Del Skrevet 24. september Disney Adult skrev (På 17.9.2024 den 21.09): Holder meg til puddel pga allergi. Jeg syns det er så befriende å ha en hund jeg kan kose med, uten å måtte dope meg ned på allergimedisiner, pluss at jeg slipper røyting, win win 😄 Har alltid vert allergisk mot hund, også de allergivennlige. Det har gått ganske OK med en Dansk/svensk i familien så lenge han ikke er oppi ansiktet mitt og jeg tar allergimedisin, men så har jeg fått en cockapoo nevø og han reagerer jeg ikke på i det hele tatt (med mindre han typ slikker meg inni øyet eller noe)! Det ER så digg å kunne skikkelig kose med en hund uten å umiddelbart måtte vaske hender og ansikt og hive i meg nesespray. Hunden har også lært "kos" så han gir klemmer * smelt * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå