AnonymBruker Skrevet 22. september #121 Del Skrevet 22. september Vera Vinge skrev (7 minutter siden): Man er jo anbefalt å ha noe så man kan klare seg i en uke(?), hvis noe skulle skje. Så vi har anbefalt mengde vann i garasjen, pluss knekkebrød, fyrstikker, jodtabletter. Burde nok legge til noen flere ting. Vet det fins en anbefalt liste fra det offentlige. Er alltid bedre å ha noe en ikke noe, men det er sikkert alltid også noe en savner eller har glemt. Anonymkode: e1515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #122 Del Skrevet 22. september anonym ss skrev (18 minutter siden): Hva mener dere? Det er snakk om en skuff eller et lite hjørne av boden. Jeg har ikke plass til 20 liter vann og hermetikk for en uke i noen skuff eller i boden. I boden er det vinterklær/sommerklær, ski og en koffert. Og det er i hvert fall ikke plass i noen skuff, hvor store skuffer har du? Anonymkode: 5459a...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #123 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke plass til 20 liter vann og hermetikk for en uke i noen skuff eller i boden. I boden er det vinterklær/sommerklær, ski og en koffert. Og det er i hvert fall ikke plass i noen skuff, hvor store skuffer har du? Anonymkode: 5459a...e26 Under senga di? På ditt soverom som sikkert ikke så mange skal, gjør det vel ikke så mye hvordan det ser ut? En ekstra hylle, en krok i taket til å henge opp et nett med diverse i, osv. Anonymkode: e1515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #124 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Under senga di? På ditt soverom som sikkert ikke så mange skal, gjør det vel ikke så mye hvordan det ser ut? En ekstra hylle, en krok i taket til å henge opp et nett med diverse i, osv. Anonymkode: e1515...550 Under senga er det skuffer med sengetøy og håndklær. Krok i taket til 20 liter vann? Noen av oss bor trangt, sånn er det bare. Anonymkode: 5459a...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #125 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Under senga er det skuffer med sengetøy og håndklær. Krok i taket til 20 liter vann? Noen av oss bor trangt, sånn er det bare. Anonymkode: 5459a...e26 Ikke heng deg så mye opp i tall. Om ikke mer en en tre til fem liter vann + litt annet er alltid bedre en ingenting! Og det har alle plass til. Anonymkode: e1515...550 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #126 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke heng deg så mye opp i tall. Om ikke mer en en tre til fem liter vann + litt annet er alltid bedre en ingenting! Og det har alle plass til. Anonymkode: e1515...550 Jeg har knapt plass til det jeg trenger i hverdagen, det er ikke rom for å lagre noe ekstra 🤷♀️ Anonymkode: 5459a...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #127 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har knapt plass til det jeg trenger i hverdagen, det er ikke rom for å lagre noe ekstra 🤷♀️ Anonymkode: 5459a...e26 Jaja, da stryker vel du med først ved en eventuell krise. Litt svinn må man regne med 🤷♀️ Anonymkode: 52d66...c96 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #128 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaja, da stryker vel du med først ved en eventuell krise. Litt svinn må man regne med 🤷♀️ Anonymkode: 52d66...c96 Ja, tenker det er like greit. Anonymkode: 5459a...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #129 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har knapt plass til det jeg trenger i hverdagen, det er ikke rom for å lagre noe ekstra 🤷♀️ Anonymkode: 5459a...e26 Hvorledes er det du bor da? Det er vel organisert et eller annet slags bofellesskap eller noe, hva med et felles lager som alle er med på og alle deler på? Anonymkode: e1515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #130 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorledes er det du bor da? Det er vel organisert et eller annet slags bofellesskap eller noe, hva med et felles lager som alle er med på og alle deler på? Anonymkode: e1515...550 Det er seks leiligheter, hvor fire av oss har bittesmå boder og to ikke har bod i det hele tatt. Tror dessverre ikke det er mulig å lage noe ekstra 😊 Anonymkode: 5459a...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #131 Del Skrevet 22. september Hvorfor gidder dere? Anonymkode: ff3aa...f24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym ss Skrevet 22. september #132 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Under senga er det skuffer med sengetøy og håndklær. Krok i taket til 20 liter vann? Noen av oss bor trangt, sånn er det bare. Anonymkode: 5459a...e26 Hva har du på badet da? Hva med en hylle på badet til alle håndklær eller en kurv under vasken til alle håndklær. Det hørtes ekstremt ut å ikke ha plass til 20 liter vann. Sett den under sofaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #133 Del Skrevet 22. september anonym ss skrev (3 timer siden): Hva har du på badet da? Hva med en hylle på badet til alle håndklær eller en kurv under vasken til alle håndklær. Det hørtes ekstremt ut å ikke ha plass til 20 liter vann. Sett den under sofaen På badet er det vaskesaker, toalettsaker, vaskemaskin og skittenkurv. Under sofaen er støvsugeren 😄 Jeg lover, det er null ekstra plass. Anonymkode: 5459a...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #134 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 9.21): Jeg tenker også at såkalte «verdier» vil bli temmelig annerledes i en krise. Når mat og rent vann vil være det eneste man overlever på, så hjelper det deg lite å sitte med en pose gullmynter… Lagre heller mer mat som du kan bytte med. Anonymkode: fe061...33d Det finns da folk som ser verdien i å kjøpe seg goder og folk som har veldig mye mat som gjerne selger for gullmynter. Anonymkode: a97a3...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 22. september #135 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva med de som bor urbant i åttende etasje? Anonymkode: e1515...550 Ryker nok med som en av de første…. Evt en av de første som må evakuere til en idrettshall e.l. Vi har heldigvis fortsatt relativt mye utmark i Norge med vann og ved nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #136 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor gidder dere? Anonymkode: ff3aa...f24 For tryggheten som skyld og fordi jeg ved flere anledninger har fått bruk for reserver. Anonymkode: a97a3...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #137 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For tryggheten som skyld og fordi jeg ved flere anledninger har fått bruk for reserver. Anonymkode: a97a3...fc0 Nettopp. Akkurat som det er viktig å ha en buffer slik at man har minst en månedslønn i buffer hele tiden. Samme måte har man en beredskap som buffer, gjelder å sikre seg på mange måter. Passer på å rotere "lageret" jeg har av bensin til strømaggregatet også. Anonymkode: e1515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #138 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 18.34): Mitt er hemmelig 🙈 men under oppbygging. Skal samle nok til meg og mine foreldre. Jeg skal ha lageret, pappa er handy og kan skogene i Østmarka inn og ut, mamma er den som holder meg og pappa fra å gå i tottene på hverandre og holder humøret til alle oppe. Lageret, styrken og motivasjonen, er planen 😂 Anonymkode: c0422...db1 Hvor gammel er du? Anonymkode: f9782...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #139 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 10.29): Under senga er det skuffer med sengetøy og håndklær. Krok i taket til 20 liter vann? Noen av oss bor trangt, sånn er det bare. Anonymkode: 5459a...e26 Denne måtte jeg le høyt av. Ser det for meg, en vanndunk hengende fra taket😂 Anonymkode: f9782...6ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #140 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Denne måtte jeg le høyt av. Ser det for meg, en vanndunk hengende fra taket😂 Anonymkode: f9782...6ac Praktisk det vel, om man vil dusje? Anonymkode: e1515...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå