Gå til innhold

Kan jeg miste uføretrygden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle det skje? ADHD nuller jo ikke ut ME? 
Tenker du at du kan være feildiagnostisert og kan fungere bedre med medisiner, så er vel det en lykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Forhåpentligvis, for du burde aldri hatt den i utgangspunktet. "ME" må virkelig være tidenes gavepakke til latsabber. 

Anonymkode: 1b77c...aa1

Du har virkelig ikke peiling, skjønner jeg. Hvis du hadde opplevd hvor invalidiserende denne sykdommen på nært hold, så hadde du kanskje kvittet deg med noen fordommer i samme slengen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det noen sammenheng mellom de to diagnosene?

Anonymkode: 7777a...037

De har noen fellestrekk, men også noen veldig forskjellige trekk. Etter jeg fikk riktig medisinering så har min generelle helse blitt mye bedre.

Anonymkode: 36680...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har hatt uføretrygd en stund pga ME og null restarbeidsevne. Nå skal jeg utredes for adhd, etter eget ønske. Min typiske overtenking: redd for å miste uføretrygden om jeg får en adhd diagnose og ønsker medisiner.

Kan dette skje?

Anonymkode: 7777a...037

Du kan ikke miste uføre når du først har fått den.

Anonymkode: 118ad...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Livredd for å bidra til samfunnet. Det er det jeg leser ut av innlegget ditt ts. Sulle rundt på trygd, stusselig liv

Anonymkode: 305cd...146

TS her. Jeg har en bachelor grad samt god etterutdanning. Det smalt i 2020 og jeg var så syk at jeg ikke klarte å spise engang. Så ja, jeg er livredd for å bidra til samfunnet og suller bare hjemme på trygd. Jeg har et fantastisk liv❤️

Anonymkode: 7777a...037

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skriver "Livets harde skole" er de som ikke klarte høyere utdannelse, har mindreverdighetskompleks over det, og gjemmer det bak med å føle seg "bedre enn" fordi de mener de har mer livserfaring enn de som utdanner seg.

Anonymkode: 4e9e1...75e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...