AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Hva synes dere menn med damer som har mye leggmuskler? jeg er slank, sånn passe ok trent, forstår egentlig ikke hvorfor jeg har fått så muskuløse legger , de her som dette. hot or not? Anonymkode: d3039...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Del Skrevet 17. september Dytt Anonymkode: d3039...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 17. september #3 Del Skrevet 17. september Det der er egentlig ikke noen voldsom muskeutvikling…. Det er dog noe redusert fettmasse 😉 Helt ærlig - nå er jeg kvinne, men om en mann sier at de leggene er «too much» ville jeg bare ledd. Det er for dumt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 17. september #4 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva synes dere menn med damer som har mye leggmuskler? jeg er slank, sånn passe ok trent, forstår egentlig ikke hvorfor jeg har fått så muskuløse legger , de her som dette. hot or not? Anonymkode: d3039...1ed Flotte leger og lår. uten tvil hot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #5 Del Skrevet 17. september Muskler er ikke et problem, men veldig grov beinbygning, sånn type "låra ned i skoa", er ikke min preferanse. Anonymkode: 369a6...f49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 17. september #6 Del Skrevet 17. september Lekre legger så absolutt hot for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #7 Del Skrevet 17. september Det der er normalt, ikke noe å bekymre seg for. Bare tren som vanlig, for mindre muskler er iallfall ikke sexy. Anonymkode: f1f89...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 17. september #8 Del Skrevet 17. september ALB skrev (2 timer siden): Det der er egentlig ikke noen voldsom muskeutvikling…. Det er dog noe redusert fettmasse 😉 Helt ærlig - nå er jeg kvinne, men om en mann sier at de leggene er «too much» ville jeg bare ledd. Det er for dumt. Helt enig👍 Og spesielt det nederste bildet er de jo dritlekre😍🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #9 Del Skrevet 17. september Det øverste bilde er en slank kvinne, ikke muskuløse legger. Det nederste bilde er mer muskuløse, men ikke overdrevent. Altså er begge dele innafor. Legger helt uten fasong derimot, det er ikke sexy. Anonymkode: ba804...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september Liker ikke damer med schwære muskler. De bildene viser jo ikke noe ekstremt. Ser helt ok ut. Aldri sett på legg muskler. Midje og rumpe derimot. Smil. Hår skulder eller lenger. Øyne. Blikk. Ikke puppe fiksert i hele tatt. Legger. Nei ikke/langt ned på fokus lista altså. Litt sånn nede med tær., 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september Litt muskler og definering på leggene er finere enn to rette stylter som en del kvinner har. Men spesielt muskuløse bør de ikke bli. De avbildede er ikke så muskuløse. Anonymkode: 73da8...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 13.06): Hva synes dere menn med damer som har mye leggmuskler? jeg er slank, sånn passe ok trent, forstår egentlig ikke hvorfor jeg har fått så muskuløse legger , de her som dette. hot or not? Anonymkode: d3039...1ed Dette er ikke muskeløse legger, dette er helt vanlige slanke legger. Jeg har sånne, har aldri trent i mitt liv. K32 Anonymkode: 1510f...d4d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er ikke muskeløse legger, dette er helt vanlige slanke legger. Jeg har sånne, har aldri trent i mitt liv. K32 Anonymkode: 1510f...d4d Enig Anonymkode: 67b85...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå