AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #41 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg liker gode pustelyder og lav brumming fra brystet, det er sexy. Stønning synes jeg er direkte turn-off, beklager å si det. Jeg har vært med begge typer og alt imellom, og har en klar preferanse. Heldigvis er mannen min ingen stønning, men puster tydelig og brummer lavt fra brystet når han kommer, ukontrollert og dyrisk på et vis. Men uansett... Naturlig stønning skal man ikke holde igjen (men synes man kan ta hensyn til nabo i alle tilfeller - så høy stønning synes jeg bør dempes), det spiller ingen rolle om jeg finner det tennende eller ikke. Jeg sukke-stønner selv ukontrollert gjennom hele samleiet, og må eventuelt holde pusten for å ikke lage lyd og det gjør både opplevelsen og orgasmen så svak at det knapt kalles deilig eller orgasme. Så dere menn (og kvinner) som stønner naturlig og ukontrollert; fortsett med det, uavhengig av om dama finner det tennende eller ikke. Men ta gjerne hensyn til naboer... Anonymkode: 97be9...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #42 Del Skrevet 28. november 2024 Stønning er jo helt fantastisk hot😍 Min kjæreste stønner høyt når han kommer, jeg er kanskje litt stille. Vi må ha igjen vinduet for å si det sånn 🙊 Jeg var sammen med en fyr tidligere som ikke ga fra seg en lyd. Det er kjedelig det. Anonymkode: 05dc0...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #43 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 14.25): Jeg er veldig høylytt, og kun en dame har reagert på det, hun var redd noen skulle høre oss. Men sånn generelt så tror jeg de fleste kvinner synes det er deilig å høre mannen nyter Anonymkode: fe4c6...653 Jeg vet, orgasmelyder hos menn er magisk😍 Anonymkode: a76d7...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå