Gå til innhold

Orgasmelyder fra menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stønning er sexy, og en del av greia - tenker jeg😍 Blir kåt av å høre at han kommer med godlyder, for det er jo jeg som er grunnen for at disse lydene kommer. Kyssing på halsen og at han berører meg ellers - da er jeg der :humpe:

Anonymkode: a0a1d...ce2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

micromaya skrev (9 timer siden):

Stønning er sexy, stille er kjedelig. Påtatte brøl har jeg heldigvis aldri opplevd 😅

Dette 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg klarer ikke å legge skjul på hvor godt det er, så jeg stønner mye. Er så godt å få ut stønning når noe er godt, blir mye bedre orgasme av det syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null hemninger og har et svært ukomplisert forhold til sex.

Lager allikevel lite lyd. Spiller ingen rolle hvordan orgasmen er, hvor lenge jeg har blitt «edget» osv. en orgasme er rett og slett ikke sterkt nok til at jeg naturlig lager mye lyd. Det værre å slå leggen eller tåa hardt feks. Da roper jeg spontant.

Samtidig så skuespiller jeg ikke. Det er det mest usexy jeg vet. Lyder må komme naturlig. 

Anonymkode: e84d0...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M36xl skrev (På 19.11.2024 den 9.07):

Jeg klarer ikke å legge skjul på hvor godt det er, så jeg stønner mye. Er så godt å få ut stønning når noe er godt, blir mye bedre orgasme av det syns jeg

Jeg vet, her stønnes det vilt, og hyl forekommer når orgasmen er spesielt sterk. Med analstimuli kommer det hyl og skrik i evigheter😅

Anonymkode: a76d7...a25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg vet, her stønnes det vilt, og hyl forekommer når orgasmen er spesielt sterk. Med analstimuli kommer det hyl og skrik i evigheter😅

Kjenner meg igjen der😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig høylytt, og kun en dame har reagert på det, hun var redd noen skulle høre oss. Men sånn generelt så tror jeg de fleste kvinner synes det er deilig å høre mannen nyter 

Anonymkode: fe4c6...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

micromaya skrev (På 17.9.2024 den 13.33):

Stønning er sexy, stille er kjedelig. Påtatte brøl har jeg heldigvis aldri opplevd 😅

enig

Anonymkode: 432fb...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det er sikkelig deilig når kjæresten brøler eller stønner høyt, er så heldig som har en mann som viser akkurat hvor deilig jeg er

Anonymkode: 9424f...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt at det kommer litt lyder. Jeg har vært med en som ikke laget noe lyd under sex og det va veldig rart. 

Anonymkode: 2de9b...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sexy. Jeg har ikke før vært med en mann som lager lyd før nå. Og det er deilig at han har det så godt at han må stønne. Føler meg mer "vellykket" da enn med en som er helt stille. 

På den andre siden tror jeg absolutt alt med denne mannen kan bli sexy for meg 🥰

Anonymkode: 939e4...7f9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 12.54):

Håper dere bor på landet 

Anonymkode: cb699...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører på pusten at han kommer og han holder meg/bremser meg sender er ikke til å ta feil av.

trenger ikke brøling

Anonymkode: 6f946...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 11.42):

Er det innafor at det kommer høye orgasmelyder fra menn.

Ny kjæreste og han stønner innmari ass

Ja

Anonymkode: 92f29...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 11.52):

Heller det enn at han bare ligger der som et lik.

Anonymkode: 94de4...f8a

Som veldig mange damer gjør... De bare ligger der. 

Anonymkode: 92f29...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...