Gå til innhold

Typen klarer ikke å fingre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hei, jeg å typen har vært sammen i et halvt år nå å jeg har ikke gjort no med det men nå plager det meg litt..han klarer ikke å fingre at all, er bare helt tullete, han tar så vidt på meg å bare surrer med fingrene å noen ganger stimulerer over tissen min(på huden over) så ender med at jeg faker orgasme. Har liksom vært sammen så lenge så er redd får og ta det opp med han nå og aner ikke hvordan, vil ikke såre han men kan liksom ikke ha det san føler jeg. Prøver å flytta holda hans på riktig pungt men blir bare surr..brått gjør han det super fort så nesten ikke så er ikke gjevt som gjør det umulig får og komme..aner ikke hvordan jeg skal få det fram på en fin måte

Anonymkode: ba4af...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

 

 

Hei, jeg å typen har vært sammen i et halvt år nå å jeg har ikke gjort no med det men nå plager det meg litt..han klarer ikke å fingre at all, er bare helt tullete, han tar så vidt på meg å bare surrer med fingrene å noen ganger stimulerer over tissen min(på huden over) så ender med at jeg faker orgasme. Har liksom vært sammen så lenge så er redd får og ta det opp med han nå og aner ikke hvordan, vil ikke såre han men kan liksom ikke ha det san føler jeg. Prøver å flytta holda hans på riktig pungt men blir bare surr..brått gjør han det super fort så nesten ikke så er ikke gjevt som gjør det umulig får og komme..aner ikke hvordan jeg skal få det fram på en fin måte

Anonymkode: ba4af...32b

Hei.

Du må bare ta det opp med han, dere må snakke sammen. Du må også prøve å rettlede han å fortelle hva som er deilig, du må lede han til de rette steden og fortelle hvor hardt du liker det. Hvis du fortsetter å fake, ja da blir det aldri bedre. Han vil tro han er superflink til å fingre, som tror han gir deg orgasme hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 

 

Hei, jeg å typen har vært sammen i et halvt år nå å jeg har ikke gjort no med det men nå plager det meg litt..han klarer ikke å fingre at all, er bare helt tullete, han tar så vidt på meg å bare surrer med fingrene å noen ganger stimulerer over tissen min(på huden over) så ender med at jeg faker orgasme. Har liksom vært sammen så lenge så er redd får og ta det opp med han nå og aner ikke hvordan, vil ikke såre han men kan liksom ikke ha det san føler jeg. Prøver å flytta holda hans på riktig pungt men blir bare surr..brått gjør han det super fort så nesten ikke så er ikke gjevt som gjør det umulig får og komme..aner ikke hvordan jeg skal få det fram på en fin måte

Anonymkode: ba4af...32b

Å fingre ei dame på klitoris er jo veldig enkelt men ikke så enkelt på g-punkt. Det er mye enklere å fingre enn å slikke og treffe.

Det her bør han klare lett som en plett. For meg virker det rart, er jo bare å finne klitt og rotere eller noe. Finne ut hva som er best for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en venn med 3d printer som kan printe ut en anatomisk korrekt indre del av musa. 

Sett den på borte, ta fingene hans, og vis han hvordan du ønsker. 

Anonymkode: 139a3...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei, jeg å typen har vært sammen i et halvt år nå å jeg har ikke gjort no med det men nå plager det meg litt..han klarer ikke å fingre at all, er bare helt tullete, han tar så vidt på meg å bare surrer med fingrene å noen ganger stimulerer over tissen min(på huden over) så ender med at jeg faker orgasme. Har liksom vært sammen så lenge så er redd får og ta det opp med han nå og aner ikke hvordan, vil ikke såre han men kan liksom ikke ha det san føler jeg. Prøver å flytta holda hans på riktig pungt men blir bare surr..brått gjør han det super fort så nesten ikke så er ikke gjevt som gjør det umulig får og komme..aner ikke hvordan jeg skal få det fram på en fin måte

Anonymkode: ba4af...32b

Hei.. Dette tror jeg de fleste kvinner har opplevd en eller flere ganger i sitt liv. Mest sannsynlig kommer det av lite grunnleggende erfaring, men også ingen "orgasme-forståelse"

Men fortvil ikke kjære bruker, og ikke miste håpet.. han kan bli din beste elsker noensinne😉
For det første.. jeg ser jo han er nybegynner, så han må bli behandlet som en nybegynner. Ikke ta opp samtalen om hvordan han skal fingre deg, for det kan føles litt ubekvemt. Gjør det heller etterpå, i hodeputekosepraten. 
Bruk "fingerførings metoden".. Dvs du "overtar" stimuleringen med å ta tak i langfingeren hans, og fører den på din måte du vil bli stimulert på. Når du treffer deg selv riktig, gi en skikkelig markert godlyd. Oiijj, tenker han, "ok, det er der jeg skal stimulere ja"🤔
Men ikke gjør godlyder der du ikke kjenner noe, da vil han bare massere der du ikke føler noe. Dette er en ganske enkel metode, og gir mye kjappere opplæring. Når dere har gjordt dette noen ganger, kan du si: "Nå kan du lete etter mine godlyder, min kjære.. for nå vet du hvordan jeg vil stimuleres" 🥰

Han treffer deg nok riktig🫰Og er han en god kysser, kan tunga lett byttes med stor fordel for fingeren😉

Altså.. han blir ikke god elsker overnatta, for det tar tid å bli kjent med hverandres nytelsespunkt. Så han må også lære seg "orgasme-forståelsen", før han får godkjent fagbrev som god elsker🤩

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kvinner er jo veldig forskjellige der nede. Jeg må fingres slik du beskriver at typen din gjør, godt oppå huden over klitoris - aldri rett på. 

Dette handler om dårlig kommunikasjon dere imellom, så du må nok faktisk snakke med han. Eller vise han, det kan være lettere. Fingre deg selv foran han, det synes mange er veldig opphissende. 

Anonymkode: e913d...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi kvinner er jo veldig forskjellige der nede. Jeg må fingres slik du beskriver at typen din gjør, godt oppå huden over klitoris - aldri rett på. 

Dette handler om dårlig kommunikasjon dere imellom, så du må nok faktisk snakke med han. Eller vise han, det kan være lettere. Fingre deg selv foran han, det synes mange er veldig opphissende. 

Anonymkode: e913d...385

Men i himmelens navn kvinne? hvordan skal jeg vite på forhånd hvordan du vil bli stimulert?
Neida.. jeg tuller bare😅 jeg ville bare demonstrere hvor vanskelig det er uten kommunikasjon, og at kvinner er forskjellige. Det er kun en ting som er felles for kvinner.. godlydene kommer av seg selv når det blir stimulert riktig.
Alle kvinner og menn er nok "nybegynnere", hvis det ikke kommuniseres først. Så, såå viktig er det🥰

Er det hetta over klitthodet du mener, eller er det huden på symfysen? Det er vel ikke punktstimuli du mener, men at huden jages opp og ned? Det kan jeg jo forstå, for da er det jo klittstrengen som stimuleres. Altså uten direkte stimuli på klitthodet.

Så rett på klitthodet kan være sensitivt ja.. men også være turn-off, hvis det blir direkte stimuli uten forspill. Da er det jo ikke rart at ereksjonen avtar.. Men selvfølgelig svært turn-on, med et opphissende tirring i forspillet. 

Jo det er vakkert, fasinerende, spennende og tennende å se en kvinne onanere på en meters avstand IRL. Det er bare å finne frem hjertestarteren😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit av deg å fake. Du må jo si det til ham

Anonymkode: 86a60...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prater dere sammen. 

Og slutt og fake, da blir han jo feilprogrammert! Åh det funker, da gjør jeg mer av det. 

Ta en måneds fingreskole sammen. Tren uten tren tren. Ingen damer er like heller, noen liker det superlett, andre hardere! 
 

Som hjemmelekse kan han følge Caitlin V på YouTube. Og tar han hunkhands sine (squirte) kurs skal jeg love deg han får fart på sakene! Har fått alle damer til å sprute etter hans kurs 15år siden. Orgasme garanti. Hvis han fortsatt ikke klarer hverken klitoral eller vaginal orgamsme etter det kurset, ja da er han håpløs! 

Har heller ikke opplevd damer som kan å behandle kuken min på en god måte, bortsett fra hun jeg er sammen med nå. Hun er ekstremt flink med fingrene. De fleste er altfor hardhendte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du faker orgasme så får du skylde på deg selv. Han får jo beskjed om at han gjør alt rett.

Anonymkode: d6471...dea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 14.59):

Finn en venn med 3d printer som kan printe ut en anatomisk korrekt indre del av musa. 

Sett den på borte, ta fingene hans, og vis han hvordan du ønsker. 

Anonymkode: 139a3...51d

Hvorfor printe ut noe plastgreier når hun enkelt og greit kan vise og forklare? Det er jo tross alt ikke en 3D-printet plast-fitte han skal fingre. Ei heller alle andres fitte. Det er hennes og den sitter praktisk nok fast på henne hvor enn hun er.

Det er jo bare å forklare samtidig som hun viser hvordan hun gjør det, plasser hånda hans der den bør være, gjør bevegelsene sammen med ham og ikke minst gi tilbakemeldinger underveis.
Som en bonus kan det være en både sexy og riktig så morsomt å faktisk få det til. Gjør det til en slags oppdagelsesferd og lek.

 

 

@TS: han vil helt sikkert lære, men da må du faktisk lære bort. Ikke bare juge og si det var bra. Lær av Fenriken i Kompani Lauritzen; VÆR T.Y.D.E.L.I.G i hva du ønsker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 10.49):

 

 

Hei, jeg å typen har vært sammen i et halvt år nå å jeg har ikke gjort no med det men nå plager det meg litt..han klarer ikke å fingre at all, er bare helt tullete, han tar så vidt på meg å bare surrer med fingrene å noen ganger stimulerer over tissen min(på huden over) så ender med at jeg faker orgasme. Har liksom vært sammen så lenge så er redd får og ta det opp med han nå og aner ikke hvordan, vil ikke såre han men kan liksom ikke ha det san føler jeg. Prøver å flytta holda hans på riktig pungt men blir bare surr..brått gjør han det super fort så nesten ikke så er ikke gjevt som gjør det umulig får og komme..aner ikke hvordan jeg skal få det fram på en fin måte

Anonymkode: ba4af...32b

Kommunikasjon

Anonymkode: 11129...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må være noe av det værste jeg vet innen seksualitet. En partner som ikke evner å kommunisere.🚩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du faker orgasme av at han bare driver med tull? Hvem tror du at du lurer? Du lurer jo bare deg selv! Han tror jo at han gjør en god jobb. Fordi han tror at du har det deilig og får orgasme.

Snakk sammen. Vis han. Lær han! 

Jeg har ikke hatt mange sexpartnere, men samtlige har jeg veiledet til å runke slik jeg synes det er best. Ikke godt om damer klemmer for hardt, eller drar skinnet for langt.  Eller bare så vidt holder i den. Men hvordan kan damer vite hvordan akkurat jeg liker det? De kan ikke det. 

Tror ikke han blir sur om du prøver å lære han opp til å bli en bedre sexpartner for deg. Men husk å premiere han når han er flink. 

Lykke til.

Anonymkode: 5fa48...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært med å skapt dette problemet selv. Du forstår vel at når du faker orgasme, så tror han at han gjør det riktig? Hva ellers skulle han tro? 

 

Anonymkode: d71de...153

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror heller problemet er å du ikke kan kommunisere hvordan du liker det. 

Anonymkode: 173a5...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...