AnonymBruker Skrevet 17. september #1 Del Skrevet 17. september Tenker sånn skikkelige billige hvor man kan prøve 😅 Anonymkode: 9363b...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #2 Del Skrevet 17. september Vet ikke om noen der du kan prøve. Men jeg kjøpte billig fra Tise i stor str som jeg sydde om og tilpasset min kropp. Det er vel det beste tipset jeg har. Anonymkode: 9b42c...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Har sett flere tipse om nordic wedding outlet, men de svarte meg at prisene ligger på rundt 10 000 Anonymkode: 9363b...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Det kan være noen på det gule hus, der kan man prøve og noen er veldig rimelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september Gjenbrud i Vestby kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september Jeg vil vel egentlig tro at det billigste er å kjøpe på finn.no eller Tise eller noe sånt. De fleste som selger der vil nok la deg prøve før du kjøper. Og de fleste selger veldig billig, da de har brukt kjolen og ikke trenger den mer. Husk at for det du sparer kan du få sydd om kjolen hos en flink skredder. Anonymkode: 69676...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september Omatte i Sogndal har flere brudekjoler inne nå (usikker på om de har nettbutikk, men de er ihvertall på Facebook). Bruktbutikken på Gol skuffer sjelden. Ellers er vel Finn og Tise gode steder å lete på.. Anonymkode: 82ca0...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september Kirppis? Anonymkode: 69529...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå