Gå til innhold

Hvordan hadde dere menn følt det om ei dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sa under en krangel at du har liten pikk( og spesielt om du er dårlig utstyrt) ?

Anonymkode: d8da7...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sa under en krangel at du har liten pikk( og spesielt om du er dårlig utstyrt) ?

Anonymkode: d8da7...144

Noe du har gjort? Hvorfor lurer du? 

Anonymkode: 93b90...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo omentrent den eneste tingen man ikke kan gjøre noe med, så ja er nok en av de verste tingene du kan si til en kar viss du vil såre han. Alt annet kan man jo endre med operasjon, trening, utdanning osv.

Anonymkode: 09bb3...22e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om størrelsen på pikken faktisk var et issue for meg, så klart det hadde gått mer inn på, men det hadde vært det samme om det var pikk eller en annen egenskap ved kroppen man angrep. Om man var tjukk, lav, stort hode, lang nese, usymetrisk ditt-eller-datt.

Uansett hva man faktisk så hadde det at man bevisst hakket på et sårt punkt vært det som var ille. Bruke en ting man vet er sårt og ømt, og så hakke spesifikt på det fordi man vet det sårer. DET hadde vært den avgjørende greia. Forholdet hadde fått seg en alvorlig knekk... ikke for hva man faktisk sa, men hvorfor man sa det; man gjorde det bevisst for å såre.

Endret av Even Tuell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dame da, men om jeg hadde sagt til en jeg var sammen med at han hadde liten pikk under en krangel, ja da hadde det vært spikeren i kista. I utgangspunktet ville jeg aldri ha sagt det, men om jeg hadde så hadde jeg da innerst inne vist at jeg var ferdig med forholdet. Jeg ville aldri ha forventet at han skulle ha tilgitt meg å være så stygg og smålig.

Anonymkode: 2b0fa...5be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sa under en krangel at du har liten pikk( og spesielt om du er dårlig utstyrt) ?

Anonymkode: d8da7...144

Nei.. sånt ler jeg bare av, for hun har jo humor.. så jeg føler meg ikke truffet😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker som bruker sårende ammo under krangel for å treffe hardest, er mennesker jeg nekter å ha i mitt liv. Jeg er kvinne, men jeg hadde ikke ønsket å beholde den personen som partner. Det viser manglende respekt for ens partner hvis man kan gjøre slikt, og det viser manglende verdier, slik jeg ser det.

Anonymkode: 0e00a...1de

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mennesker som bruker sårende ammo under krangel for å treffe hardest, er mennesker jeg nekter å ha i mitt liv. Jeg er kvinne, men jeg hadde ikke ønsket å beholde den personen som partner. Det viser manglende respekt for ens partner hvis man kan gjøre slikt, og det viser manglende verdier, slik jeg ser det.

Anonymkode: 0e00a...1de

Så kan man jo egentlig lure litt på hvordan ts bidro i en krangel for at dama sa dette. Kan være hun er et skikkelig troll og bedriver psykisk vold, da er det bare å pakke snippsekken og forlate vedkommende. 

Men om ts er en som snakker stygt og nedlatende selv, så fikk han vel som hatten passet. Man bør likevel forlate forholdet. Men har ingen sympati for at han evt fikk denne kommentaren om han selv er en tyrann. Hadde vært interessant og visst mer om krangelen. 

Anonymkode: 268a2...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man liten pikk så vet man jo gjerne om det så hva er problemet?

Anonymkode: 3dd14...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har man liten pikk så vet man jo gjerne om det så hva er problemet?

Anonymkode: 3dd14...f45

Det er at hun har et ønske om å såre som er problemet. Så er det kanskje en grunn til at hun har dette ønsket, men det aner vi jo ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...