AnonymBruker Skrevet 16. september #21 Del Skrevet 16. september Jeg sier alltid nei. Jeg ville donere penger selv og til veldedighet jeg har valgt selv (som jeg gjør hver måned som fast giver), ikke via en eller annen butikk. Så skal de liksom føle at de gjør noe bedre? Doner av deres eget overskudd ikke be om donasjoner fra kundene deres. Anonymkode: 742f8...1bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #22 Del Skrevet 16. september Jeg sier litt ydmykt «nei takk😅». De i kassa har blitt bedt om å spørre kundene om dette, de henger seg ikke opp i hvem som svarer ja/nei. Anonymkode: cd4ad...323 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 16. september #23 Del Skrevet 16. september Jeg er veldig flink på å si nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #24 Del Skrevet 16. september "Nei, det vil jeg ikke." Hvorfor er det så vanskelig? Anonymkode: c1626...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #25 Del Skrevet 16. september Jeg sier nei og slutter å handle i den butikken. Jeg donerer rundt 50.000,- til veldedighet hvert år, og synes det er en veldig unødvendighet å skulle gå vis en klesbutikk for å donere til et formål. Da kan heller butikken donere selv av eget overskudd, uten å be om «hjelp» fra kundene. Jeg orker ikke bli påført dårlig samvittighet når jeg handler. Anonymkode: 424f1...27e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 16. september #26 Del Skrevet 16. september Jeg donerer heller direkte. Jeg gir ikke via butikker for at de skal donere i sitt navn og få skattefordeler. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #27 Del Skrevet 17. september Nei takk, ville jeg sagt. De som jobber der bryr seg ikke, de har bare fått beskjed om å spørre. Jeg har jobbet i butikk selv før og hatet å drive og spørre om sånt. Anonymkode: 68696...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ZarahSweet Skrevet 17. september #28 Del Skrevet 17. september Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #29 Del Skrevet 17. september Ett enkelt nei. opplever det som tiggete, gnålete og irriterende. Gir aldri til sånne tiggegreier i butikker. Anonymkode: f8434...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #30 Del Skrevet 17. september Jeg pleier å si; jeg donerer allerede på fast basis, så nei takk. om det er sant eller ei spiller ingen rolle, for det handler der og da om å gi et svar som er sosialt akseptert og som passer min økonomi. Man kan selvfølgelig også bare si nei takk. Anonymkode: 293b2...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #31 Del Skrevet 17. september 100 kroner mye å donere i forbindelse med et kjøp. Hvilken butikk er dette. Jeg hadde sagt nei, ikke i dag. Og så hadde jeg ikke handlet der igjen. Tenk om alle butikker skulle begynt med dette? Synes det er en uting. Anonymkode: cf86c...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #32 Del Skrevet 17. september Sier alltid nei til mersalg i kassa. Det er en uting, uansett om det er sokker eller veldedighet de spør om. Anonymkode: f78d0...f94 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #33 Del Skrevet 17. september Jeg har mistet et barn pga kreft, men opplevde aldri noen støtte fra kreftforeningen. Det har gjort meg at jeg ikke har noen god relasjon til kreftforeningen. Kanskje en barnslig reaksjon, men når "alle" snakker så varmt om dem føler jeg ikke noe godt. Anonymkode: ed1c9...9b5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. september #34 Del Skrevet 17. september Nei takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #35 Del Skrevet 17. september Mezzosoprena skrev (9 timer siden): Jeg er voksen, jeg har ingen problemer med å si "Nei takk, ikke i dag" 🙂 Du glemte å skrive at du er nedlatende. Anonymkode: e65b2...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #36 Del Skrevet 17. september Hvilken butikk?? Anonymkode: 82f86...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 17. september #37 Del Skrevet 17. september "Nei, jeg har gitt allerede. Hva gjør [forretningens navn] for å støtte barnekreftforeningen?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 17. september #38 Del Skrevet 17. september Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. september #39 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du glemte å skrive at du er nedlatende. Anonymkode: e65b2...ae9 Åja, unnskyld - det trodde jeg du så helt av deg selv 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #40 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har mistet et barn pga kreft, men opplevde aldri noen støtte fra kreftforeningen. Det har gjort meg at jeg ikke har noen god relasjon til kreftforeningen. Kanskje en barnslig reaksjon, men når "alle" snakker så varmt om dem føler jeg ikke noe godt. Anonymkode: ed1c9...9b5 Snakker du om Kreftforeningen? Anonymkode: 9d7b8...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå