Gå til innhold

Hvor få tak i varer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hensatt skrev (4 minutter siden):

Strengt? Du må vente 14 dager før du videreselger og føre register over det du tar inn. Tungvint kanskje, men ikke strengt.

Ser nå at det er en ny lov på trappene. Men finner ikke noe om at den er trådt i kraft eller nøyaktig hva som er endret. Noen som har en link til noe nyere enn kun lovforslaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det du som ville starte eget AS og tjene 5000kr i mnd? 👀

Anonymkode: c5dd0...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på Tekstilforum som er et fagblad og nettside for kles- og tekstilbransjen. 

Her er oversikt over leverandører https://www.tekstilforum.no/leverandrindeksen

Vær oppmerksom på at det er vanskelig å drive butikk og tjene penger på selvstendig butikk som ikke tilhører noen kjede 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Er det du som ville starte eget AS og tjene 5000kr i mnd? 👀

Anonymkode: c5dd0...fe2

Nei, det var meg 🫠

Anonymkode: 3973f...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere som har gitt meg svar!

Skjønner ikke helt hvorfor spørsmålet mitt var så dumt. Man må starte et sted og jeg var blant annet ute etter å høre andres erfaringer. Synes det er rart at man forventer at alle skal ha all kunnskap om alt, man må lære etterhvert, er ikke sånn at jeg skal starte imorgen. Stilte spørsmålet fordi jeg ikke fant noen god informasjon om dette på nett og mtp hvor mange som er her inne regner jeg med at iallfall noen har kunnskap om det. Viste seg at jeg er den eneste som ikke vet alt om dette, så jeg har mye å lære 😄

Anonymkode: 473ff...a6d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk til dere som har gitt meg svar!

Skjønner ikke helt hvorfor spørsmålet mitt var så dumt. Man må starte et sted og jeg var blant annet ute etter å høre andres erfaringer. Synes det er rart at man forventer at alle skal ha all kunnskap om alt, man må lære etterhvert, er ikke sånn at jeg skal starte imorgen. Stilte spørsmålet fordi jeg ikke fant noen god informasjon om dette på nett og mtp hvor mange som er her inne regner jeg med at iallfall noen har kunnskap om det. Viste seg at jeg er den eneste som ikke vet alt om dette, så jeg har mye å lære 😄

Anonymkode: 473ff...a6d

Ikke dumt spørsmål, er mange krasse på KG for tiden. Er jo bare bra du hører rundt, så du kan lage deg en mening om det er for deg eller ei. Ingen blir mester i noe før de prøver og litt øving 😄 

Noen har fått dette til tidligere, andre ikke, men hvorfor skulle det ikke være akkurat du som skal greie dette! 😊 Research er viktigste delen av å starte noe nytt! 

Anonymkode: 40626...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...