AnonymBruker Skrevet 17. september #61 Del Skrevet 17. september Lovise78 skrev (18 timer siden): Hvordan er det relevant for diskusjonen? Du ruser deg selv (på ting man ikke får kjøpt i butikken eller på polet) , men vil ikke være sammen med et menneske som ruser seg på de samme tinga? Temmelig hyklersk. Så hvis noen liker å drikke litt alkohol, er det hyklersk å ikke ville ha en alkoholiker..? Anonymkode: df5ee...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #62 Del Skrevet 17. september Hateridioter skrev (20 timer siden): Nulltoleranse for rus - ja. Nulltoleranse for alkohol - nei. Dette er noe av det rareste jeg har lest. Du er klar over at alkohol er et rusmiddel? Anonymkode: 95cfc...afc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #63 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Definisjon på rusmisbruker i norsk språk er person som bruker ulovlige rusmidler. Anonymkode: 36a7d...e23 Nei, absolutt ikke! Slutt å spre slik feilinformasjon. Anonymkode: df5ee...101 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #64 Del Skrevet 17. september Passet meg perfekt å date en slik mann. Jeg har nulltoleranse for all narkotika i alle mengder. Alkohol er komplisert. Overforbruk og misbruk har jeg nulltoleranse for. Jeg ser ikke nytten og behovet av alkohol. Fint å vite hvor man står om rus og alkoholbruk ganske tidlig synes jeg. Anonymkode: 2a50a...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #65 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvis noen liker å drikke litt alkohol, er det hyklersk å ikke ville ha en alkoholiker..? Anonymkode: df5ee...101 Nei. Absolutt ikke, siden alkoholisme går ut over jobb, familie og andre mennesker, i likhet med dopmisbruk. Uansett om man "bare" røyker litt noen ganger i uka eller om man er narkoman på daglig basis. Jeg har førstehåndserfaring med begge deler, så jeg vet hva jeg snakker om. Anonymkode: cd195...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 17. september #66 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er noe av det rareste jeg har lest. Du er klar over at alkohol er et rusmiddel? Anonymkode: 95cfc...afc Da har du ikke lest mye rart 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #67 Del Skrevet 19. september Ville du datet en mann med nulltoleranse for å lage slike tråder på KG, når er det passende å nevne det? Anonymkode: 78c07...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå