AnonymBruker Skrevet 16. september #21 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): unntak for medisiner fra lege selvsagt Anonymkode: 7a98c...729 Hvorfor alle disse trådene? Er det ikke lettere med meningsmålinger? Anonymkode: df5ee...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 16. september #22 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Misbruk, ikke bruk. Anonymkode: 7a98c...729 Ok, alkohol- og/eller rusmisbruk. Forresten - nulltoleranse ovenfor hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #23 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor alle disse trådene? Anonymkode: df5ee...101 Undersøkelse om hykleri, jeg skulle brukt meningsmåler ja Anonymkode: 7a98c...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #24 Del Skrevet 16. september Det er nok mange likesinnede som ville datet deg. Ikke jeg. Jeg synes det er alt for gøy å drikke vin, tar meg til og med en røyk en gang i skuddåret. Jeg ønsker selv å definere hva jeg synes er sunt og usunn rusbruk. Men, du er nok attraktiv for mange, det er mange som ikke liker rus og som ønsker å leve sunt med trening, livsstil og kosthold. Anonymkode: 0e799...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #25 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): unntak for medisiner fra lege selvsagt Anonymkode: 7a98c...729 Ja det ville jeg selvfølgelig. Anonymkode: 4a3c8...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. september #26 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvorfor alle disse trådene? Er det ikke lettere med meningsmålinger? Anonymkode: df5ee...101 Tenkte jeg på au.. Fikk litt lyst tel å laga en tråd som lyder som følger: "kunne du datet en som meg.. som da drikker 12 halvlitere på byen på en sabla fredag da friuka starter?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 16. september #27 Del Skrevet 16. september Jeg kunne datet en som er avholds, drikker selv svært lite. Men jeg hadde ikke kunne datet en som skulle bestemme om jeg kunne drikke eller ikke. En som absolutt ikke vil røyke, helt topp, ønsker ikke å date en som røyker. 100% avholds fra rus ser jeg på som en selvfølge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #28 Del Skrevet 16. september Nei, det ville jeg ikke. Jeg drikker lite, og har ikke drukket alkohol siden jeg tok meg en halvliter på nyttårsaften. Om til og med dét er for mye virker det som mannen et kontrollbehov, og å date en slik mann er uaktuelt. Anonymkode: 19b9a...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #29 Del Skrevet 16. september Nei. For det første er jeg helt uenig og for det andre så tenker jeg at en slik person nok er ganske reaksjonær på andre områder også. Anonymkode: 177c0...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #30 Del Skrevet 16. september Lidhun skrev (12 minutter siden): Jeg kunne datet en som er avholds, drikker selv svært lite. Men jeg hadde ikke kunne datet en som skulle bestemme om jeg kunne drikke eller ikke. En som absolutt ikke vil røyke, helt topp, ønsker ikke å date en som røyker. 100% avholds fra rus ser jeg på som en selvfølge. alkohol er rus Anonymkode: 7a98c...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #31 Del Skrevet 16. september Jeg har selv nulltoleranse for det samme, så det ville gått greit. Men har nulltoleranse for særskriving også, så da tynnes det enda mer i bunken. 😅 Anonymkode: f3455...d2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #32 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har selv nulltoleranse for det samme, så det ville gått greit. Men har nulltoleranse for særskriving også, så da tynnes det enda mer i bunken. 😅 Anonymkode: f3455...d2c 😍 takk, jeg liker å bli banket opp intellektuelt 🧐 Anonymkode: 7a98c...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 16. september #33 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): alkohol er rus Anonymkode: 7a98c...729 Joda, men tenker det kom greit frem i det jeg skrev, at jeg tenker på rus som kokain, hasj osv, altså ulovlig rus. Spesielt med tanke på at HI også skilte alkohol og rus. Trenger ikke kverulere på alt..😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #34 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har selv nulltoleranse for det samme, så det ville gått greit. Men har nulltoleranse for særskriving også, så da tynnes det enda mer i bunken. 😅 Anonymkode: f3455...d2c Jeg har også nulltoleranse for særskriving, så mange potensielle dater blir (dessverre) ikke tatt i betraktning når jeg sveiper rundt. Anonymkode: cd195...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtusssa Skrevet 16. september #35 Del Skrevet 16. september Jeg syns dette er noe du bør nevne med en gang. De fleste er vel i mor rus, unntatt npr det gjelder norsk vanlig drikkekultur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nekinn@ Skrevet 16. september #36 Del Skrevet 16. september Har man nulltoleranse for samme hva det måtte være - så bør man signalisere dette fortest mulig, fortrinnsvis før man møtes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #37 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har nulltoleranse for alle svakheter Anonymkode: 4b1e0...32b Oj, imponerende at Kim Jong-Un er her inne og skriver på KG 🫣 🧐 jeg tenkte først det måtte være Putin som spammer og påvirker norske meninger osv, men fant ut det faktisk måtte være en som er enda mer gal, som virkelig klarer å si noe sånt i et norskt debattforum 🤯🤪🤦♀️🤮 Anonymkode: f7e71...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #38 Del Skrevet 16. september Min erfaring er at folk som har nulltoleranse for både alkohol og narkotika gjerne er religiøse fanatikere. Det er greit at de selv ikke rører hverken alkohol eller narkotika men problemet med slike tullinger er at de ofte vil kontrollere hva andre mennesker gjør på grunn av sin egen religiøse overbevisning, for min egen del så er det helt uaktuelt å bli sammen med en slik person. Anonymkode: c7455...30d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #39 Del Skrevet 16. september Kommer helt an på hvor ekstremt det er. Har ikke noe problem å date noen som ee toralt avholds. Selv har jeg ikke noe stort behov for alkohol. Men av og til er det fint å ta en øl eller vin. En liten shot med noe sterkt pleier jeg å ta ved sår hals. Så hvis det er et problem for daten, da gidder jeg ikke det. Er ikke ekstrem på sånt . Og vil ha frihet over meg selv nok til å si ja eller neitakk til et glass Anonymkode: 48fdd...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #40 Del Skrevet 16. september "Ville du datet en mann som har nulltoleranse for alkohol- og rusmisbruk?" Fikset litt på overskriften så den ikke er så lett å misforstå. Jeg lurte først på om nulltoleransen for alkohol kun gjaldt for deg selv eller også om det også ville gjelde for meg som partner. Lurte også på om det var all bruk av alkohol eller om du mente misbruk av rusmidler generelt (og da også alkohol). Etter å ha lest tråden forstår jeg at du enkelt og greit har nulltoleranse for alt av alkohol- og rusmisbruk. Det har jeg ikke noen problemer med å forholde meg til så lenge du ikke går rundt og snakker nedlatende til rusa folk på gata. Om du selv velger å være helt avholds er også greit så lenge du kan sosialisere selv på en fest der det nytes alkohol. Kan du akseptere at jeg drikker alkohol på samme måte som jeg vil akseptere at du er avholds tenker jeg det ikke er noe problem. Anonymkode: e450b...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå