Gå til innhold

Mann med issues for sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er noe så sjeldent som mann med issues hva angår sex. Er ikke aseksuell da jeg blir kåt og onarerer som vanlig, 4-5 ganger i uka.

Likevel har jeg aldri blitt helt komfortabel med sex. Det er noe med at en persons nytelse ligger på mine skuldre, og at jeg må prestere. Er litt sensitiv for lukt og smaker, derfor er oralsex noe jeg aldri har vært komfortabel med. Syns bare det er ulekkert og lite pirrende.

Aldri vært i et langvarig forhold tross slutten av 30-årene. Det er svært få damer jeg tenner på, og enda færre jeg klarer å bli romantisk interessert i. Har vel egentlig bare vært forelska en gang, da jeg var i tenårene.

Det er over 6 år siden jeg sist var intim med noen, har ikke engang kysset noen siden det. Jeg tar ikke initiativ heller, så det er sagt. På en måte er det ok å bare slippe maset. De fleste dager er det ikke noe savn. Har nesten innsett at sex ikke er noe for meg, ei heller forhold eller barn.

I "svake" perioder har jeg vært på tinder, men en del av meg er passiv og likegyldig til om det blir kontakt med noen.

Vet ikke om jeg søker råd til løsning, da jeg ikke vet om jeg ønsker en løsning. Er jeg rar og sær? Eller flere som kan kjenne seg igjen?

Ok å leve et liv uten sex, forhold og familie?

Anonymkode: fcef3...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du er sær, men du er nå likevel deg og som du er. Enten må du jobbe med det eller akseptere det. 

Ja man kan ha et fullverdig liv uten. 

Anonymkode: c6756...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Er du på autismespekteret? P

Anonymkode: 74103...f5a

Kanskje, vet ikke.

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja du er sær, men du er nå likevel deg og som du er. Enten må du jobbe med det eller akseptere det. 

Ja man kan ha et fullverdig liv uten. 

Anonymkode: c6756...671

Jeg lever ikke et fullverdig liv. Ønsker å være normal, men savner ikke sexen i seg selv.

Anonymkode: fcef3...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke savner sex, hvorfor gjøre så mye ut av det. Skjer det så skjer det. Bare la ting komme som de gjør. 

Anonymkode: 897a7...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg er noe så sjeldent som mann med issues hva angår sex. Er ikke aseksuell da jeg blir kåt og onarerer som vanlig, 4-5 ganger i uka.

Likevel har jeg aldri blitt helt komfortabel med sex. Det er noe med at en persons nytelse ligger på mine skuldre, og at jeg må prestere. Er litt sensitiv for lukt og smaker, derfor er oralsex noe jeg aldri har vært komfortabel med. Syns bare det er ulekkert og lite pirrende.

Aldri vært i et langvarig forhold tross slutten av 30-årene. Det er svært få damer jeg tenner på, og enda færre jeg klarer å bli romantisk interessert i. Har vel egentlig bare vært forelska en gang, da jeg var i tenårene.

Det er over 6 år siden jeg sist var intim med noen, har ikke engang kysset noen siden det. Jeg tar ikke initiativ heller, så det er sagt. På en måte er det ok å bare slippe maset. De fleste dager er det ikke noe savn. Har nesten innsett at sex ikke er noe for meg, ei heller forhold eller barn.

I "svake" perioder har jeg vært på tinder, men en del av meg er passiv og likegyldig til om det blir kontakt med noen.

Vet ikke om jeg søker råd til løsning, da jeg ikke vet om jeg ønsker en løsning. Er jeg rar og sær? Eller flere som kan kjenne seg igjen?

Ok å leve et liv uten sex, forhold og familie?

Anonymkode: fcef3...19b

Man kan ha behov for å onanere selv om man er er aseksuell, bare til info.

Er selv frivillig barnløs og elsker livet. Nei, det er ikke sært i våre dager. Vi har valg, og for mange av oss er ikke det barn og ekteskap 😊

 

Anonymkode: c43ad...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kanskje, vet ikke.

Jeg lever ikke et fullverdig liv. Ønsker å være normal, men savner ikke sexen i seg selv.

Anonymkode: fcef3...19b

Ja hvem av oss skulle ikke ofte ønske å være en annen enn vi er? 

Selvfølgelig er livet ditt fullverdig. Du må justere hvem du sammenligner deg med dersom du mener at ditt liv ikke er fullverdig. Har du to brukbare føtter og hender er du heldigere enn enormt mange, og kan leve livet til det fulle på måter mange absolutt ikke kan. 

Optimalt liv får heller ikke mange. 

Anonymkode: c6756...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er noe så sjeldent som mann med issues hva angår sex. Er ikke aseksuell da jeg blir kåt og onarerer som vanlig, 4-5 ganger i uka.

Likevel har jeg aldri blitt helt komfortabel med sex. Det er noe med at en persons nytelse ligger på mine skuldre, og at jeg må prestere. Er litt sensitiv for lukt og smaker, derfor er oralsex noe jeg aldri har vært komfortabel med. Syns bare det er ulekkert og lite pirrende.

Aldri vært i et langvarig forhold tross slutten av 30-årene. Det er svært få damer jeg tenner på, og enda færre jeg klarer å bli romantisk interessert i. Har vel egentlig bare vært forelska en gang, da jeg var i tenårene.

Det er over 6 år siden jeg sist var intim med noen, har ikke engang kysset noen siden det. Jeg tar ikke initiativ heller, så det er sagt. På en måte er det ok å bare slippe maset. De fleste dager er det ikke noe savn. Har nesten innsett at sex ikke er noe for meg, ei heller forhold eller barn.

I "svake" perioder har jeg vært på tinder, men en del av meg er passiv og likegyldig til om det blir kontakt med noen.

Vet ikke om jeg søker råd til løsning, da jeg ikke vet om jeg ønsker en løsning. Er jeg rar og sær? Eller flere som kan kjenne seg igjen?

Ok å leve et liv uten sex, forhold og familie?

Anonymkode: fcef3...19b

Sært,men dette er jo deg? Du lever jo greit med det så du må jo få lov være deg selv. 🙂🤷 Ville ikke skaffet meg dame og barn hadde jeg vært deg nei. 

Anonymkode: 65527...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

Ok å leve et liv uten sex, forhold og familie?

Anonymkode: fcef3...19b

Jeg lever et fint liv med forhold og familie, uten sex. 
 

Anonymkode: be9a9...306

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er noe så sjeldent som mann med issues hva angår sex. Er ikke aseksuell da jeg blir kåt og onarerer som vanlig, 4-5 ganger i uka.

Likevel har jeg aldri blitt helt komfortabel med sex. Det er noe med at en persons nytelse ligger på mine skuldre, og at jeg må prestere. Er litt sensitiv for lukt og smaker, derfor er oralsex noe jeg aldri har vært komfortabel med. Syns bare det er ulekkert og lite pirrende.

Aldri vært i et langvarig forhold tross slutten av 30-årene. Det er svært få damer jeg tenner på, og enda færre jeg klarer å bli romantisk interessert i. Har vel egentlig bare vært forelska en gang, da jeg var i tenårene.

Det er over 6 år siden jeg sist var intim med noen, har ikke engang kysset noen siden det. Jeg tar ikke initiativ heller, så det er sagt. På en måte er det ok å bare slippe maset. De fleste dager er det ikke noe savn. Har nesten innsett at sex ikke er noe for meg, ei heller forhold eller barn.

I "svake" perioder har jeg vært på tinder, men en del av meg er passiv og likegyldig til om det blir kontakt med noen.

Vet ikke om jeg søker råd til løsning, da jeg ikke vet om jeg ønsker en løsning. Er jeg rar og sær? Eller flere som kan kjenne seg igjen?

Ok å leve et liv uten sex, forhold og familie?

Anonymkode: fcef3...19b

Sær er ikke ordet jeg vil bruke. Du lever livet ditt på en mindre vanlig måte, men det er verken uhørt eller unormalt å ikke vektlegge sex særlig høyt. Samfunnet har nærmest lest opp og vedtatt at alle mennesker skal jage etter sex, at vi skal søke himmelske orgasmer og alt annet i livet er en blek skygge at de hellige sammentrekninger under beltestedet. Det er liksom ikke aksept at folk ikke har så stort behov eller ønske om sex ...eller partnerskap med noen andre.

Det er absolutt ikke noe galt eller unormalt å leve som singel og trives med det.

 

Jeg tenker du får det bedre med deg selv om du ikke går rundt og sammenligner deg med hva som er "sannheten" ellers i samfunnet. Drit nå en lang faen i hva Dagbladet skriver om hele tiden. Gi deg selv aksept til å drite i hva andre synes og hva andre gjør. Du er ikke andre.
Gjør det som DU syns er ålreit, lev livet ditt som DU ønsker det og vær både stolt og fornøyd når du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du skriver at du ikke lever et fullverdig liv. Er dette noe du føler selv eller er det mer at du tror det er slik fordi "alle andre" har barn og familie?

Det som flertallet gjør er det som er mest vanlig, altså det som regnes som normalt. 

Men det er for eksempel vanlig å bruke mye tid på mobilen. Det betyr ikke at det er riktig, eller bra. Det samme kan sies om å bruke rusmidler. 

Jeg vil påstå at du lever et fullverdig liv, fordi du lever i pakt med deg selv, har selvinnsikt, og er ærlig med deg selv på hva du trenger og ikke trenger. Du går kanskje glipp av noe, men det gjør vi alle sammen på et eller annet plan.

Jeg tror det finnes mange som "følger normen" inn i familie og forhold, som egentlig hadde hatt det bedre uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...