AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Del Skrevet 16. september Er 11 dpo og i dag kjente jeg mensmurringer litt på venstre side nederst i magen. Iom jeg kjente MENS-murringer, betyr det at det er mensen som kommer istedenfor en baby? Ville vel ikke kjent MENS-murringer hvis jeg var gravid vel? Anonymkode: 231af...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16. september #2 Del Skrevet 16. september Dessverre bare tiden som kan gi deg svar på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #3 Del Skrevet 16. september Samme dag som jeg fikk positiv test 9 dpo, fikk jeg også lette menskramper. Hadde det gjennom hele første trimester. Anonymkode: 9da76...add 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #4 Del Skrevet 16. september Fått mensen kramper i alle svangerskapene mine Anonymkode: 73fa2...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme dag som jeg fikk positiv test 9 dpo, fikk jeg også lette menskramper. Hadde det gjennom hele første trimester. Anonymkode: 9da76...add Hvilken test brukte du? Siden den kunne gi svar allerede 9 dpo? Anonymkode: 231af...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #6 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fått mensen kramper i alle svangerskapene mine Anonymkode: 73fa2...a5a Men du har vel fått dem først etter du ble gravid i uke 4? Ikke før? Anonymkode: 231af...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Murringer er ikke ensbetydende med mensen nei. Svært mange gravide opplever murringer tidlig svangerskap og igjennom hele svangerskapet. Symptomer på mensen er ganske så identisk med Symptomer på graviditet. Anonymkode: 34ae4...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #8 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken test brukte du? Siden den kunne gi svar allerede 9 dpo? Anonymkode: 231af...ae0 Standard makesure tester. Det står sensitivitet på 25, men erfaring som langvarig prøver tilsier at den har en sensitivitet på rundt 10. Anonymkode: 9da76...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 16. september #9 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er 11 dpo og i dag kjente jeg mensmurringer litt på venstre side nederst i magen. Iom jeg kjente MENS-murringer, betyr det at det er mensen som kommer istedenfor en baby? Ville vel ikke kjent MENS-murringer hvis jeg var gravid vel? Anonymkode: 231af...ae0 Jeg hadde mensmurringer de første seks ukene. Det er livmoren som utvider seg, så lenge du ikke får mensen kan det gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #10 Del Skrevet 16. september Jeg fikk murringer da jeg var gravid ☺️ Anonymkode: a6efd...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #11 Del Skrevet 16. september Følelsen av at mensen er på vei er ganske vanlig i tidlig graviditet. Da jeg var gravid første gang hadde jeg mer mensmurringer enn jeg normalt sett brukte å ha, så jeg tok en test 10 dpo (på ettermiddag) som var ganske så positiv Anonymkode: 0f29a...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #12 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Standard makesure tester. Det står sensitivitet på 25, men erfaring som langvarig prøver tilsier at den har en sensitivitet på rundt 10. Anonymkode: 9da76...add Ok, så man skal ha litt flaks hvis man får et rett svar såpass tidlig før mensen? Sefanja skrev (2 timer siden): Jeg hadde mensmurringer de første seks ukene. Det er livmoren som utvider seg, så lenge du ikke får mensen kan det gå bra Men hadde du det før uke 4? Og husker du om det var I hele livmoren eller på en side, på en måte? AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Følelsen av at mensen er på vei er ganske vanlig i tidlig graviditet. Da jeg var gravid første gang hadde jeg mer mensmurringer enn jeg normalt sett brukte å ha, så jeg tok en test 10 dpo (på ettermiddag) som var ganske så positiv Anonymkode: 0f29a...4c7 Brukte du også Makesure? Anonymkode: 231af...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 16. september #13 Del Skrevet 16. september Mine første tegn på graviditet var de samme tegnene som på en begynnende mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #14 Del Skrevet 16. september TinaChristina skrev (16 minutter siden): Mine første tegn på graviditet var de samme tegnene som på en begynnende mens. Før eller etter du testet positivt ved 4 uker? Anonymkode: 231af...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #15 Del Skrevet 16. september Clearblue ultratidlig digital viser + eller - på skjerm. Fikk positiv på den 9 dpo med ettermiddagsurin. Anonymkode: b796f...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #16 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok, så man skal ha litt flaks hvis man får et rett svar såpass tidlig før mensen? Anonymkode: 231af...ae0 Nja, mange som får positiv 9-10 dpo. Egget fester seg jo gjerne rundt 8 dpo, så det er ganske i rute at man kan få rundt 10 i HCG innen 9-10 dpo. Median HCG 10 dpo er på 15, så det betyr jo at det er ganske vanlig å kunne få utslag da på en god test. Anonymkode: 9da76...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 17. september #17 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Før eller etter du testet positivt ved 4 uker? I dagene før jeg ventet mensen, og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #18 Del Skrevet 17. september Jeg var helt sikker på at mensen var på vei for jeg hadde murringer i flere dager, gikk stadigvekk på do og forventet menstruasjon. Testet positivt 12 DPO. Har hørt på ultralyd at livmoren blir forstørret både før mens og når man er gravid, så det forklarer kanskje murringene som oppleves ganske like? Anonymkode: d464d...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #19 Del Skrevet 17. september Jeg er uplanlagt gravid. Jeg var helt sikker på at mensen skulle komme på grunn av mensmurringer som jeg alltid får 1-2 dager før mens. hadde ikke heeelt stabil syklus, men mer «mens kan komme om 1-5 dager» type. Jammen var jeg gravid gitt. Da hadde jeg først tatt en test som var blendahvit, neste test etter 3 dager hadde tydelig strek. Anonymkode: 0c7f8...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #20 Del Skrevet 18. september Hatt vondt i korsryggen ett par dager. Tok en test isted og den var negativ. Er 13 dpo. Og dere andre har jo testet postivt på 9 dpo osv. Så da tenker jeg at jeg ikke er gravid. Ts Anonymkode: 231af...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå