AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #41 Del Skrevet 16. september 2024 Gjelder denne nulltoleransen for deg selv også, ts? Anonymkode: fd5c4...ce6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #42 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En venninne av meg oppdaget at hun var gift med en slik mann. Hun jobbet som modell i 12 år, og hadde bmi der etter. Så bestemte de seg for å få barn, og hun la på seg noen kilo. Han tok det med godt humør og sa at hun var fin. Noen måneder etter fødselen begynte maset. Hvorfor har du ikke gått ned? Hvorfor tar du deg ikke en joggetur, når du likevel bare går hjemme med babyen? Skal du virkelig spise nå igjen?. Venninnen min forsøkte å forklare at det ikke var så lett å jogge, babyen slet med astma og ute var det 20 minus. Hun ammet, og ble sulten av det. Ikke syntes hun at hun var så tykk heller, hun veide 6 kilo mer enn før graviditeten og var langt innenfor normal bmi. Men hun var ikke radmager, som da hun var modell. Mannen forklarte at han ikke tenkte på henne lenger. De gikk fra hverandre. Han er fremdeles singel, hun er lykkelig med 6 kilo ekstra... Anonymkode: c948e...ac9 Hva er det du snakker om? Jeg sa at graviditet er et unntak, man kan ikke klage når hun har bært barnet ditt. Anonymkode: 5e9e2...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #43 Del Skrevet 16. september 2024 Ja. Har det selv Anonymkode: 8e639...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #44 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt med unntak for graviditet og alvorlig sykdom. Anonymkode: 5e9e2...778 Nei. Men hadde satt pris på at det ble nevnt i første setning, så jeg slapp å bruke tid på en såpass overflatisk person. Neppe bare på det feltet du er overflatisk. Anonymkode: 39dd8...8eb 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #45 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Har det selv Anonymkode: 8e639...88e når ville du snakket om dette med en partner? hvordan kan partneren nevne det på en fin måte? Anonymkode: 5e9e2...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #46 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gjelder denne nulltoleransen for deg selv også, ts? Anonymkode: fd5c4...ce6 Ja, jeg skal aldri tilbake til vekten jeg var. Anonymkode: 5e9e2...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #47 Del Skrevet 16. september 2024 Jeg synes det er kvalmt med overvekt og ville selv aldri datet en overvektig person. Men det er jo ikke noe man snakker høyt om og tar opp i samtaler? Det er jo bare å la vær å date de som er feite det da. Anonymkode: def78...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #48 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): når ville du snakket om dette med en partner? hvordan kan partneren nevne det på en fin måte? Anonymkode: 5e9e2...778 Må man si det da? Man velger jo en partner med en sunn livsstil. Da blir det ikke et problem. Hadde vel nevnt det hvis han begynte å legge på seg. Ville ikke blitt sammen med noen som har vært overvektig tidligere heller Anonymkode: 8e639...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #49 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gjelder denne nulltoleransen for deg selv også, ts? Anonymkode: fd5c4...ce6 Hehe, ja livet kan skje for ts også. Min onkel var den atleten, men fikk nyresykdom og har est ut av både medisiner og begrensninger. Ikke det at dette naturlig har en sammenheng alltid. Jeg var svært tynn og min eks ganske overvektig. En sommer la jeg på meg tre kilo, og han ga uttrykk for at jeg burde gå ned igjen. Selv burde han gå ned rundt 25 kilo, uten at jeg noen gang bemerket det. Jeg beholdt de tre kiloene og kvittet meg med 105 kilo. Ham. Anonymkode: e060e...c97 3 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #50 Del Skrevet 16. september 2024 Nei. Jeg ønsker en livspartner, en jeg kan være sammen med resten av livet. Dessverre er livet på mange måter uforutsigbart, der er ingenting som er skrevet i stein. Bokstavelig talt må vi være sammen gjennom tykt og tynt. Selvsagt har trolig verken jeg eller han planer om å bli sykelig overvektige, men om det skulle skje så er det noe man må ta der og da. Man kan si hva man vil, men det er ikke kjærlighet om du ikke vil ha partneren din lenger fordi de har lagt på seg. Om din kjærlighet til partneren din baserer seg bare på fysisk attraksjon så kan du ikke kalle det kjærlighet. Vi mennesker endrer oss hele livet, og partneren din vil forandre seg. Partneren din vil bli eldre, kanskje få noen kg ekstra, kanskje gå ned noen kg ekstra. Bli tynnere i håret. Det er mye som skjer. Så nei, en sånn mann hadde jeg ikke nærmet meg. Heldigvis opplever jeg at det for det meste er treningsfreaker og kjekkaser som har dette synet. Med andre ord ikke interessante for meg. Anonymkode: 05db2...654 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #51 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe, ja livet kan skje for ts også. Min onkel var den atleten, men fikk nyresykdom og har est ut av både medisiner og begrensninger. Ikke det at dette naturlig har en sammenheng alltid. Jeg var svært tynn og min eks ganske overvektig. En sommer la jeg på meg tre kilo, og han ga uttrykk for at jeg burde gå ned igjen. Selv burde han gå ned rundt 25 kilo, uten at jeg noen gang bemerket det. Jeg beholdt de tre kiloene og kvittet meg med 105 kilo. Ham. Anonymkode: e060e...c97 TS skriver jo at han tidligere var overvektig. Det er veldig vanlig for overvektige mennesker som har slanket seg, å komme tilbake til vekten de hadde fra før. Anonymkode: a463e...f99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 16. september 2024 #52 Del Skrevet 16. september 2024 Jeg ble forelsket i en mann engang som var veldig opptatt av utseende generelt, og jeg har alltid vært overvektig. Fikk streng beskjed at jeg måtte gå ned så så mange kilo hvis vi skulle bli kjærester, jeg klarte å gå ned de ekstra kiloene og vi ble sammen. Men, det viste seg at han var en drittsekk. Personligheten hans sugde, og ingenting var bra nok for han. Jeg holdt ut i ca. 8 måneder likevel. Dette er flere år siden, sist jeg så han hadde han lagt på seg masse og så ut som en bowlingkule😂 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #53 Del Skrevet 16. september 2024 Man kan jo ikke garantere noe som helst for 10 år fremover eller resten av livet når det gjelder kroppslige ting. Blir som om en kvinne skulle studere slektstreet hans for å se om det var muligheter for hårtap, ereksjonssvikt, neglesopp, hår i nesen og gud vet hva. Både menn og kvinner endrer seg i løpet av et langt samliv, pg det må man tåle. Helt greit at alvorlig fedme ikke er ok. Men 10 15 kg bør man kunne tåle. Anonymkode: f4e90...08a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #54 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan jo ikke garantere noe som helst for 10 år fremover eller resten av livet når det gjelder kroppslige ting. Blir som om en kvinne skulle studere slektstreet hans for å se om det var muligheter for hårtap, ereksjonssvikt, neglesopp, hår i nesen og gud vet hva. Både menn og kvinner endrer seg i løpet av et langt samliv, pg det må man tåle. Helt greit at alvorlig fedme ikke er ok. Men 10 15 kg bør man kunne tåle. Anonymkode: f4e90...08a 10 - 15 kg, skulle det selvfølgelig stå 🙂 Anonymkode: f4e90...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. september 2024 #55 Del Skrevet 16. september 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg synes det er kvalmt med overvekt og ville selv aldri datet en overvektig person. Men det er jo ikke noe man snakker høyt om og tar opp i samtaler? Det er jo bare å la vær å date de som er feite det da. Anonymkode: def78...684 Hva om de blir det underveis i forholdet da? Livet er ikke statisk, det er dynamisk, og kroppen endrer seg. Den dagen du blir gammel og grå, hva skal da bestå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. september 2024 #56 Del Skrevet 16. september 2024 miSs. skrev (34 minutter siden): Jeg ble forelsket i en mann engang som var veldig opptatt av utseende generelt, og jeg har alltid vært overvektig. Fikk streng beskjed at jeg måtte gå ned så så mange kilo hvis vi skulle bli kjærester, jeg klarte å gå ned de ekstra kiloene og vi ble sammen. Men, det viste seg at han var en drittsekk. Personligheten hans sugde, og ingenting var bra nok for han. Jeg holdt ut i ca. 8 måneder likevel. Dette er flere år siden, sist jeg så han hadde han lagt på seg masse og så ut som en bowlingkule😂 Dette er toppen av kransekaka 😂. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #57 Del Skrevet 16. september 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Hva om de blir det underveis i forholdet da? Livet er ikke statisk, det er dynamisk, og kroppen endrer seg. Den dagen du blir gammel og grå, hva skal da bestå? Nettopp. Og det er LITT spesielt å være kvalm av 65 prosent av Norges befolkning. Vedkommende går sikkert og spyr dagen lang. Anonymkode: a463e...f99 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #58 Del Skrevet 16. september 2024 Selv dagen før jeg fødte tvillingene, var jeg innenfor kategorien normalvektig, så med mindre noe svært dramatisk skjer (pg det kan jo skje), har jeg mye å gå på der. Jeg ville likevel ikke datet en som sier han har "nulltoreranse" for fedme. Det hadde gjort at jeg hadde følt meg vanvittig objektifisert! Jeg ville også blitt bekymret for om dette var en person som så ned på mennesker med fedme, og også redusert dem til kropper, men av lavere verdi. Det hadde bare ikke funket for meg. Jeg ville satt pris på å få beskjed om slike holdninger umiddelbart. Gjerne ved første kontakt, så jeg slapp å kaste bort tiden min. Anonymkode: f11e5...8ea 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #59 Del Skrevet 16. september 2024 Jeg er dame og liker ikke tjukke menn, og dem er det mange av. Det er helt unødvendig å si noe om det, for man ser jo på fyren om han er kvapsete og spiser mye skrapmat. Det er egentlig bare å lure inn noen spørsmål litt tidlig om hva han liker å gjøre og hva han liker å spise, så avslører de jo det. Både frekt og hovmodig å si noe om det, det er sånt man ikke sier. Anonymkode: d1393...568 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2024 #60 Del Skrevet 16. september 2024 Dette kan du nevne før første date. Livet skjer, og det er mange grunner til at folk går opp og ned i vekt. Har en mann liten toleranse for det, ønsker jeg ikke å bruke tid på han. Jeg sulter og trener for å holde meg slank. Har pcos, hormonforstyrrelse, og kan dessverre ikke leve innenfor normalen om jeg skal holde meg normalvektig. Jeg går ikke inn i et forhold med en mann som ikke har større syn på livets utfordringer som kan forekomme. Anonymkode: 7a687...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå